My Market: Έρχεται νέο κατάστημα στο Περιστέρι τον Μάρτιο - Φιλόδοξα σχέδια για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών

Μαρίνα Φούντα

Στις στέγες 35-40 ιδιόκτητων καταστημάτων My market και METRO Cash & Carry αναμένεται να υλοποιηθεί, εντός του 20202, η πρώτη φάση της ανάπτυξης δικτύου φωτοβολταϊκών συστημάτων, με στόχο τη μείωση του υψηλού ενεργειακού κόστους και την περαιτέρω αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Τα ανωτέρω αποκαλύπτει, μιλώντας στο insider.gr, o Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της METRO ΑΕΒΕ, Μανώλης Καρυδάκης, ξεδιπλώνοντας το φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο που παρουσίασε πριν από μερικά 24ωρα ο επικεφαλής της εταιρείας, Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Σύμφωνα με τον κ. Καρυδάκη, ποσό ύψους 10 εκατ. ευρώ θα διοχετευθεί στην κατεύθυνση εγκατάστασης των φωτοβολταϊκών συστημάτων, ενώ συνολικά για το 2020 η METRO έχει προγραμματίσει συνολικές επενδύσεις ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, μέσα στο τρέχοντος έτος αναμένεται να παραδοθεί το Κέντρο Διανομής στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης, έχοντας επεκταθεί σημαντικά. «Η συγκεκριμένη επέκταση αυξάνει σημαντικά τη δυναμική του κέντρου, ενώ παράλληλα θα ανανεωθεί ο στόλος ιδιόκτητων φορτηγών και ο μηχανογραφικός εξοπλισμός του», εξηγεί ο κ. Καρυδάκης.

Πού θα ανοίξουν νέα καταστήματα My Market και METRO Cash & Carry

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών της METRO ΑΕΒΕ «σημαντικό ποσό της ετήσιας επένδυσης της εταιρείας θα αξιοποιηθεί και για την ανάπτυξη του δικτύου και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων».

«Μέσα στο Μάρτιο θα εγκαινιάσουμε ένα νέο κατάστημα My market σε κεντρικό σημείο του Περιστερίου, ενώ αναμένεται να έχουμε ακόμη τέσσερα νέα καταστήματα μέσα στη χρονιά», σημειώνει ο κ. Καρυδάκης, προσθέτοντας πως «για την αλυσίδα της χονδρικής μας METRO Cash & Carry, σχεδιάζουμε, μεταξύ άλλων, την επέκταση υφιστάμενων καταστημάτων όπως αυτά της Χαλκίδας και των Ιωαννίνων».

Ταυτόχρονα υπενθυμίζει πως «το 2021 ανοίξαμε τέσσερα νέα My market, ενώ ανακαινίσαμε τέσσερα My market και τέσσερα METRO Cash & Carry». Η ανάπτυξη του δικτύου και το άνοιγμα νέων καταστημάτων είναι, όπως επισημαίνει ο κ. Καρυδάκης, μια αρκετά περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία, ενώ μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα από τη στιγμή που θα βρεθεί το κατάλληλο οικόπεδο μέχρι να εκδοθούν οι απαραίτητες άδειες και να ανοίξει το κατάστημα. 

«Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία του online πελάτη μας»

Ο κ. Καρυδάκης περιγράφει στο insider.gr τη νέα τάξη πραγμάτων που δημιούργησε εν πολλοίς η πανδημία και αφορά στην ισχυροποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο της οργανωμένης λιανικής. «Με σημείο αναφοράς το πρώτο αλλά και το δεύτερο lockdown, οι online αγορές αυξήθηκαν πολύ σε όλους τους κλάδους και όπως ήταν φυσικό και στον κλάδο των supermarkets. Το αποτέλεσμα αυτής της ξαφνικής αύξησης είναι ότι οι πελάτες δοκίμασαν, εξοικειώθηκαν και αρκετοί συνεχίζουν να επιλέγουν τα online supermarket για τις αγορές τους. Στα My market καταφέραμε να συγκρατήσουμε ένα μεγάλο ποσοστό της αυξημένης αυτής ζήτησης και να το διατηρήσουμε μέχρι και σήμερα που οι συνθήκες σίγουρα έχουν εξομαλυνθεί σε σχέση με την περίοδο των lockdown. To online supermarket κατέχει πλέον περίπου το 3% του συνόλου των αγορών», εξηγεί χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας ο κ. Καρυδάκης αποκάλυψε πως «στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία του online πελάτη μας. Σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε στην καλύτερη εξυπηρέτηση, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην ταχύτερη παράδοση, στο πλούσιο κωδικολόγιο, σε ακόμα ευκολότερη πλοήγηση στο e-shop, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τις ανέπαφες συναλλαγές με την προσθήκη σημείων Click&Pick».

Το νέο e-shop αποκλειστικά για επιχειρηματίες

Στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA, στα μέσα Φεβρουαρίου, τα METRO Cash & Carry παρουσίασαν το νέο e-shop της αλυσίδας, σχεδιασμένο αποκλειστικά για επαγγελματίες, που, σύμφωνα με τον κ. Καρυδάκη, «αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στην ηγετική μας παρουσία στον χώρο».

Πρόκειται για μία ιδιαίτερα εύχρηστη πλατφόρμα που αντικατοπτρίζει πλήρως τις ανάγκες των πελατών της αλυσίδας, καθώς έχει την πρόσθετη δυνατότητα να δείχνει συναφές κωδικολόγιο ανάλογα με το επάγγελμα του χρήστη. Η υπηρεσία θα καλύπτει όλη την Ελλάδα - από τα μεγάλα αστικά κέντρα έως τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της - και δη εκεί όπου δεν υπάρχει πρόσβαση σε φυσικό κατάστημα.

Έτσι, ο πελάτης, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, έχει πρόσβαση σε όλη την ποικιλία των προϊόντων, στις εκπτώσεις και προσφορές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα, επιλέγει ημέρα, ώρα και τρόπο παράδοσης, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ορίσει πολλαπλούς χρήστες του λογαριασμού του για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών του.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: