AVRAMAR: O απόλυτος ηγέτης της Μεσογείου φέρνει τα πιο φρέσκα ψάρια στο πιάτο σας
Η μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια έχει πλέον ένα όνομα. Και μια βασική αποστολή: Να φέρει το άρωμα της Μεσογείου στα τραπέζια όλου του κόσμου.

Η μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια έχει πλέον ένα όνομα. Και μια βασική αποστολή: Να φέρει το άρωμα της Μεσογείου στα τραπέζια όλου του κόσμου. Με τη «σφραγίδα» της AVRAMAR (www.avramar.eu), η μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια περνά σε νέα εποχή, έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς εξελίξεις αλλά να προσφέρει σε εκατομμύρια καταναλωτές τα πιο ποιοτικά και πιο φρέσκα ψάρια για μια καλύτερη και πιο υγιεινή ζωή.

Ήταν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου όταν ανακοινώθηκε η «γέννηση» του Ομίλου AVRAMAR, μέσω της ένωσης του Ομίλου Andromeda και των εταιρειών Νηρέας, Σελόντα και Περσεύς. Τέσσερις ισχυροί «παίκτες» του κλάδου της ιχθυοκαλλιέργειας ένωσαν δυνάμεις, συνδυάζοντας τη μοναδική τεχνογνωσία και τις καλύτερες πρακτικές τους, αλλά και φέρνοντας ένα βήμα πιο κοντά τις δύο μεγαλύτερες αγορές στη Μεσόγειο, την Ελλάδα και την Ισπανία. Η ένωση αυτή συνδυάζει τη συλλογική εμπειρία και το πάθος των τεσσάρων εταιρειών που εκτρέφουν εδώ και αρκετές δεκαετίες ελληνικά ψάρια στο Αιγαίο και το Ιόνιο Πέλαγος, καθώς και ισπανικά ψάρια κατά μήκος των ακτών της Μεσογείου και των Καναρίων Νήσων.

Η σύσταση μιας κοινής εταιρείας, με ένα κοινό εμπορικό σήμα, όραμα και στρατηγική, φέρνει ένα νέο ξεκίνημα για την ελληνική και ισπανική ιχθυοκαλλιέργεια. Μάλιστα, από τον Ιούλιο του 2021 έχει προχωρήσει η διαδικασία ενιαίας τιμολόγησης και η Avramar απευθύνεται στους πελάτες της ως μια ενιαία εταιρεία.

Πώς γεννήθηκε η επωνυμία Avramar

Το νέο όνομα “AVRAMAR” αποτελεί συνδυασμό της ελληνικής λέξης «ΑΥΡΑ», δηλαδή «απαλός αέρας» και της ισπανικής λέξης “MAR” που σημαίνει «θάλασσα».

Η δημιουργία της AVRAMAR συμβάλει στη διαμόρφωση της αγοράς δίνοντας νέες -φρέσκιες- προοπτικές βασισμένες στη δημιουργία μακροχρόνιων συνεργασιών με τους πελάτες και προμηθευτές, εξυπηρέτηση των αναγκών των σύγχρονων καταναλωτών, και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών στα μέρη που δραστηριοποιείται.

Τα σημεία που κάνουν την  AVRAMAR να ξεχωρίζει

  • Με συνολικό όγκο παραγωγής άνω των 70.000 τόνων και με παρουσία σε περισσότερες από 35 αγορές, η Avramar θεωρείται πλέον η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε ό,τι αφορά την παραγωγή σε Λαβράκι και Τσιπούρα, αλλά και ο μεγαλύτερος παραγωγός μεσογειακών ψαριών. Οι πελάτες της ανά τον κόσμο ξεπερνούν τους 700.
  • Λόγω της συνένωσης των τεσσάρων ισχυρών παικτών του κλάδου, η Avramar «κουβαλά» μια κληρονομιά 40 ετών εμπειρίας, ενώ απασχολεί συνολικά περί τους 2.300 εργαζόμενους
  • Η εταιρεία διασφαλίζει την ποιότητα των ψαριών της από τη γέννησή τους,  διαθέτοντας ιχθυογεννητικούς σταθμούς με τις πιο σύγχρονες τεχνικές παραγωγής. Ακολουθώντας τη λογική «από το γόνο στο πιάτο» εξασφαλίζει την πλήρη ιχνηλάτηση των προιόντων της  τόσο για τους πελάτες της όσο και για τον τελικό καταναλωτή διασφαλίζοντας το  ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.
  • Παράγει η ίδια τις τροφές για τα ψάρια της, ενώ το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης εγγυάται την υγιή ανάπτυξή τους. Με τον τρόπο αυτό, έχει αποκτήσει αυτάρκεια και ανεξαρτησία, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τις βέλτιστες τροφές για κάθε είδος.
  • Διαθέτει μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας σε στρατηγικές τοποθεσίες στην Ελλάδα και την Ισπανία, ενώ δημιουργεί σύγχρονες ομαδοποιημένες μονάδες εκτροφής, με μεγαλύτερη δυναμικότητα και τυποποιημένες διαδικασίες.
  • Η εταιρεία διαθέτει, επίσης, πιστοποιημένα συσκευαστήρια σε μικρή απόσταση από τις μονάδες της, διασφαλίζοντας τη φρεσκάδα των προϊόντων της και την ιχνηλασιμότητά τους. Παράλληλα, εξασφαλίζει νέες στρατηγικές συνεργασίες με στόχο τη δημιουργία ειδικών συσκευασιών προστιθέμενης αξίας.
  • H Avramar δίνει προτεραιότητα στην καινοτομία. Η ανάλυση και η κατανόηση στοχευμένων αγορών την οδήγησε σε μια στρατηγική επέκτασης σε νέα είδη, όπως ο Κρανιός και το Φαγκρί, εμπλουτίζοντας περαιτέρω το μεσογειακό μενού, πέρα από τα δημοφιλή Τσιπούρα και Λαβράκι. Στο ίδιο πνεύμα, προχωρά στο λανσάρισμα νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, συμβάλλοντας στην ευκολότερη και πιο βολική κατανάλωση ψαριών, για παράδειγμα, μέσω ψαριού χωρίς κόκαλα ή φιλέτου ψαριού, έτοιμου να παρασκευαστεί, συμπεριλαμβανομένων συνταγών, φέρνοντας τη Μεσόγειο στα τραπέζια των καταναλωτών σε όλο τον
  • Αναλαμβάνει, τέλος, τη διανομή στους πελάτες της με φορτηγά ψυγεία, ώστε να βρίσκεται κοντά τους και να διασφαλίζει υψηλά επίπεδα υπηρεσιών.

Ειδικότερα, η εταιρεία διαθέτει:

-> 10 ιχθυογεννητικούς σταθμούς στην Ελλάδα και 2 στην Ισπανία

-> 3 μονάδες παραγωγής ιχθυοτροφών στην Ελλάδα

-> 63 μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα και 9 στην Ισπανία

-> 10 συσκευαστήρια στην Ελλάδα και 1 στην Ισπανία

-> 3 μονάδες μεταποίησης στην Ελλάδα και 1 στην Ισπανία

-> στρατηγικής τοποθεσίας κέντρα διανομής

Η Avramar παράγει 245 εκατ. γόνου ανά έτος, ενώ ο κύκλος εργασιών της υπολογίζεται σε 400 εκατ. ευρώ.

Η στρατηγική της AVRAMAR – Σχέδια και επενδύσεις

Κεντρικός πυλώνας της στρατηγικής της AVRAMAR αποτελεί η δημιουργία μιας ισχυρής και υγιούς εταιρείας, με επενδύσεις στην ανάπτυξη και την επέκταση των ποιοτικών προϊόντων και αγορών της, που υποστηρίζονται από σύγχρονες και αποτελεσματικές λειτουργίες τόσο στην Ελλάδα, όσο και την Ισπανία.

Ο Όμιλος υλοποιεί απρόσκοπτα πενταετές πλάνο ανάπτυξης, το οποίο προβλέπει φιλόδοξες επενδύσεις με στόχο τη δημιουργία μιας πλήρους καθετοποιημένης και ολοκληρωμένης αλυσίδας αξίας, η οποία ακολουθεί τη λογική «από το γόνο στο πιάτο».

Αυτό εξασφαλίζει την πλήρη ιχνηλάτηση των προϊόντων της AVRAMAR, τόσο για τους πελάτες της όσο και για τον τελικό καταναλωτή, ενώ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η θετική μακροπρόθεσμη τάση που αφορά στην κατανάλωση ψαριών ως μέρος μιας υγιούς και ισορροπημένης διατροφής.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να εκτρέφει τα γνωστά μεσογειακά είδη, το Λαβράκι και την Τσιπούρα, αλλά ταυτόχρονα επεκτείνει και την εκτροφή της σε δύο ακόμα, λιγότερο γνωστά, ωστόσο εξίσου νόστιμα είδη, τον Κρανιό και το Φαγκρί.

Επενδύοντας στην καινοτομία και με στόχο να αποτελεί την πρώτη επιλογή στο καταναλωτικό κοινό για τα φρέσκα προϊόντα της, η εταιρεία εστιάζει στην προώθηση και η κυκλοφορία νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας που θα κάνουν την κατανάλωση ψαριού πιο εύκολη και εύχρηστη, όπως για παράδειγμα ψάρια ολόκληρα ή φιλεταρισμένα χωρίς κόκκαλα, έτοιμα για μαγείρεμα σε μοντέρνες και εύχρηστες συσκευασίες και έτοιμα γεύματα με συνταγές που θα φέρουν τη Μεσόγειο στα τραπέζια των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Στο επιχειρησιακό σκέλος, η AVRAMAR σχεδιάζει να εκσυγχρονίσει και να εφαρμόσει νέες τεχνολογίες και μεθόδους για την επίτευξη αποδοτικών και ανταγωνιστικών κοστολογίων. Υψηλή προτεραιότητα για την εταιρεία παραμένει η δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, τις τοπικές κοινωνίες, τους πελάτες και τους συνεργάτες της, σε συνδυασμό με μακροπρόθεσμες επενδύσεις στην Έρευνα και την Ανάπτυξη.

O Όμιλος βρίσκεται, παράλληλα, σε διαδικασία ανάπτυξης μεγαλύτερων και πιο αποδοτικών μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας, ενώ επενδύει τόσο στον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων υποδομών και εξοπλισμού ασφαλείας όσο και στη μελλοντική του εξέλιξη.

Η επόμενη ημέρα

Με τη στήριξη της Avramar, η ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια διεκδικεί τη θέση που της αξίζει, καθώς διαθέτει ένα υγιές προϊόν που ο κόσμος έχει ανάγκη. Το μέλλον προμηνύεται λαμπρό, ωστόσο, όλοι οι στόχοι χρειάζονται σκληρή δουλειά για να επιτευχθούν.

Ο Όμιλος έχει ακόμη μεγαλύτερο δρόμο να διανύσει, καθώς βρίσκεται ακόμη στην αρχή του ενοποιημένου σχήματος, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία ότι το πενταετές πλάνο ανάπτυξης θα έχει την πλήρη στήριξη και τη συνεργασία του ευρύτερου θεσμικού συστήματος. 

Βασικός σκοπός της Avramar είναι να προάγει την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη μας, μέσω ποιοτικών προϊόντων και μιας βιώσιμης επιχειρηματικής δραστηριότητας προσανατολισμένης προς το μέλλον.

Το όραμά της εταιρείας είναι να εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές σε ετήσια βάση, ώστε να εντάξουν τα καλύτερα ψάρια της Μεσογείου στη διατροφή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.avramar.eu

Μαρίνα Φούντα
Μαρίνα Φούντα

gazzetta
gazzetta reader insider insider