Χρυσή διάκριση για την KAISER στα φετινά Packaging Awards

Σε πληθώρα έργων και πρακτικών που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, η Kaiser κατάφερε να ξεχωρίσει ακόμη μία φορά για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της σε συνδυασμό πάντα με την υψηλή της αισθητική.

Φέτος, ύστερα από 44 χρόνια η Kaiser ανανέωσε την εμφάνισή της, παρουσιάζοντας τη νέα, εκσυγχρονισμένη ετικέτα της, που ενισχύει  την εκλεπτυσμένη εμφάνισή της και τον crafty, ποιοτικό χαρακτήρα της.  

Οι γνώριμοι χρυσοί και μαύροι τόνοι, ο μοναδικός τρόπος ζυθοποίησης και η αυθεντικότητά της, που υπογραμμίζονται στην σφραγίδα ποιότητας της Kaiser, κέρδισαν τις ψήφους των κριτών, χαρίζοντας στην αγαπημένη ελληνική Pilsner τη χρυσή νίκη. 

Η παραγωγή μιας Kaiser άλλωστε είναι τέχνη, όπου συνδυάζονται αρμονικά τα πιο ποιοτικά υλικά. Μέσα από τις 5 εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και τους 3 προσεκτικά επιλεγμένους τύπους λυκίσκου, με τον μοναδικό λυκίσκο «Tradition» που κυριαρχεί στη χαρακτηριστική γεύση της, μας υπενθυμίζει ότι δεν είναι απλά μια μπύρα, αλλά ο απόλυτος εκφραστής του «The Art of Making Beer!».

Το βραβείο παρέλαβαν η κα Γεωργία Ασκητοπούλου, Senior Brand Manager Premium & Non Beer Portfolio και ο κ. Γιάννης Νάτσικας, Art Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημειώνοντας τη βραδιά ως μια σημαντική αναγνώριση της ανώτερης ποιότητας και του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα της Kaiser.

Δείτε τη νέα εμφάνιση της Kaiser εδώ:

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: