Έρχονται τα low budget Hilton

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έρχονται τα low budget Hilton

Η Hilton εισέρχεται στον κόσμο των «κοινών θνητών» με μια νέα αλυσίδα ξενοδοχείων, μεσαίας κατηγορίας, την Tru, η οποία αναπτύσσεται ήδη με ταχείς ρυθμούς σε όλη την Αμερική.

Σκοπός της γνωστής αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων είναι να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό, με hi-tech υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά ενός επισκέπτη, ο οποίος είναι απόλυτα εξοικειωμένος με την τεχνολογία. Μεγάλα lobby, ψηφιακό check-in και δωμάτια που κοστίζουν λιγότερο από 100 δολάρια τη νύχτα αποτελούν κάποια βασικά στοιχεία του νέου brand.

Ήδη έχουν υπογραφεί 102 συμβόλαια με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ενώ άλλες 30 συμφωνίες βρίσκονται σε φάση υπογραφής σε πόλεις όπως είναι η Ατλάντα, το Ντάλλας, το Χιούστον, το Σικάγο, το Ντένβερ, το Πόρτλαντ, το Όρεγκον ενώ το πρώτο ξενοδοχείο Tru αναμένεται να ανοίξει στο τέλος του χρόνου. Τα ξενοδοχεία θα βρίσκονται σε περιφερειακά σημεία προκειμένου να αποφευχθούν οι ακριβές περιοχές, κοντά σε σημαντικές οδικές αρτηρίες ή σε μικρές φοιτητουπόλεις και θέρετρα, όπως ανέφερε ο Phil Cordell, στέλεχος της εταιρείας ενώ στα σχέδια της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται και η πρόθεση να αναπτυχθούν σε άλλες χώρες εκτός ΗΠΑ.

Η Tru αποτελεί την 13η αλυσίδα που τίθεται υπό την «ομπρέλα» της Hilton, της μεγαλύτερης ξενοδοχειακής αλυσίδας στον κόσμο και μπορεί να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη αλυσίδα από πλευράς αριθμού δωματίων, όπως ανέφερε σε συνέντευξη, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Christopher Nassetta.

Μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη αλυσίδα είναι η Hampton η οποία διαθέτει πάνω από 200.000 δωμάτια σε 2.100 ξενοδοχεία. Η Hampton εντάσσεται στην κατηγορία upper midscale (ανώτερη μεσαία κατηγορία), με τα δωμάτιά της να κοστίζουν από 20% έως 30% πάνω από τα Tru. Συνήθως τα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας δεν διαθέτουν εστιατόριο ή μεγάλους κοινόχρηστους χώρους (συνεδριακούς κλπ).

Πως θα είναι τα νέα ξενοδοχεία

Τα νέα ξενοδοχεία θα έχουν μοντέρνα διακόσμηση σε πορτοκαλί και τυρκουάζ αποχρώσεις και γραφικά, οικονομικές τιμές και ψηφιακό εξοπλισμό με σκοπό να προσελκύσουν τους νεότερους πελάτες. Τα lobby των συγκεκριμένων ξενοδοχείων θα είναι μεγαλύτερα από ό,τι συνήθως (258 τετραγωνικά μέτρα) και θα είναι χωρισμένα σε ζώνες ανάλογα με τη χρήση (εστιατόρια, χώρος ψυχαγωγίας, γυμναστήριο, lounge, business γωνιές), ενώ θα συμπεριλαμβάνουν και σημεία σελφ-σερβις όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν check-in , να αγοράζουν ελαφριά γεύματα, σνακ ή μπύρα και κρασί.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο τύπων δωματίων με διπλό κρεβάτι ή δύο μονά ενώ τα δωμάτια θα είναι σχετικά μικρά (από 21 έως 25 τετραγωνικά μέτρα). Όλα τα δωμάτια θα διαθέτουν τηλεόραση 55 ιντσών και δωρεάν internet.

Κάποιες φορές τα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας που διαθέτουν δωμάτια σε οικονομικές τιμές τείνουν να έχουν μια εικόνα «κουρασμένη» με σκόνες, φθαρμένες μοκέτες και ξεφλουδισμένους τοίχους, αναφέρει ο Nassettta. Η χαμηλή τιμή ενοικίασης των δωματίων δεν επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να επενδύσουν σε ανακαίνιση και συντήρηση. Με αυτή την τιμή, το 50% της επιτυχίας κρίνεται στην καθαριότητα, σημειώνει ο Nassetta. Η εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνίες με την Procter & Gamble, την AT&T και την Direct TV.

Tα έσοδα από τα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας στις ΗΠΑ έφθασαν τα 8,58 δισ. το 2015 και αποτελούν το 6% των συνολικών εσόδων από τον ξενοδοχειακό κλάδο (142,6 δισ. δολάρια), όπως αναφέρει η εταιρεία ερευνών για τον ξενοδοχειακό κλάδο STR. Το 2015 τα έσοδα από αυτή την κατηγορία σημείωσαν αύξηση 6,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος ενώ τα συνολικά έσοδα σκαρφάλωσαν κατά 7,4%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider