Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)

Μπορεί τα Tiffany's θεωρούνται συνώνυμο της πολυτέλειας, αλλά η γνωστή αλυσίδα γίνεται casual για να κερδίσει την επόμενη γενιά πελατών που δεν είναι άλλη από τους Millennials.

«Το cool είναι το νέο καθώς πρέπει» εξηγεί στο CNN Money ο Τομάι Σεντάρι, ο οποίος διδάσκει μάρκετινγκ και branding στο Πανεπιστήμιο Στερν της Νέας Υόρκης. Η νέα γενιά καταναλωτών είναι οι σημερινοί 30άρηδες και όποιος δεν πιάσει τον παλμό τους, έχει χάσει το παιχνίδι, επισημαίνει ο αναλυτής της Cowen, Όλιβερ Τσεν.

Για να το πετύχει αυτό η εταιρεία έχει χαμηλώσει σημαντικά –για τα δεδομένα της- τις τιμές. Η νέα σειρά Paper Flowers περιλαμβάνει κοσμήματα με τιμές από 2.500 έως 75.000 δολάρια. Η Tiffany απέκτησε νέα διοικητική ομάδα που ασχολείται ειδικά με την ανανέωση του branding της ιστορικής αλυσίδας που έγινε… ταινία (Breakfast at Tiffany’s) το 1961 με την αξέχαστη Όντρεϊ Χέπμπορν.

Για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία με σλόγκαν «Believe in Dreams» (Πίστεψε στα όνειρα), έχουν επιστρατευτεί σταρ που είναι δημοφιλείς στη νέα γενιά, όπως η Ελ Φάνινγκ, Μάντι Ζίγκλερ και A$AP Ferg. «Δεν αρκεί να διαλέξεις τους σωστούς σταρ, η Tiffany κατόρθωσε να μιλήσει στους Millennials στη γλώσσα τους», σχολιάζει ο Τζόναθ Μπέργκερ, καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Wharton.

Η αντίστοιχη καμπάνια που λάνσαρε η εταιρεία το φθινόπωρο με σλόγκαν «Believe in Love» (Πίστεψε στον έρωτα) παρουσίασε στη νέα γενιά καταναλωτών μια σειρά από δαχτυλίδια αρραβώνων και βέρες που «παντρεύουν» τον ρομαντισμό με το μοντέρνο στιλ.

Οι διαφημιστικές εκστρατείες «αγκαλιάζουν» και τα ομόφυλα ζευγάρια με φόντο το τραγούδι «Flawless» της Μιγιονσέ.

Μια πολύ έξυπνη κίνηση της εταιρείας ήταν η λειτουργία του Blue Box Cafe –στο οποίο οι Millennials μπορούν πράγματι να πάρουν πρωινό στα.. Tiffany’s. «Τα Σαββατοκύριακα, έχουμε σειρά αναμονής 4.500 αιτήματα για τραπέζι», εξομολογείται η Άντρεα Ντέιβι, ανώτατη αντιπρόεδρος παγκόσμιου μάρκετινγκ της αλυσίδας.

Το καφέ ανακαινίστηκε πρόσφατα και στεγάζεται σε όροφο στ γνωστή Πέμπτη Λεωφόρο στο Μανχάταν. Οι πελάτες μπορούν να δουν από κοντά τις νέες συλλογές κοσμημάτων και, φυσικά, να τις διαδώσουν μέσω των social media (όπως και κάνουν).

Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)
Ραντεβού στα Tiffany's δίνουν οι Millennials (pics)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider