Η Μόσχα θέτει φιλόδοξο πράσινο πλάνο για τις συγκοινωνίες μέχρι το 2030

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Μόσχα θέτει φιλόδοξο πράσινο πλάνο για τις συγκοινωνίες μέχρι το 2030
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Η Μόσχα σχεδιάζει να τετραπλασιάσει τον αριθμό των ηλεκτρικών λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους τα επόμενα χρόνια και να αντικαταστήσει όλα τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα δημόσιας μεταφοράς με πιο πράσινες εναλλακτικές λύσεις έως το 2030, δήλωσε ανώτερος αξιωματούχος της κυβέρνησης.

Η Mosgortrans, η οποία διαχειρίζεται το τεράστιο δίκτυο λεωφορείων και τραμ της Μόσχας, δήλωσε ότι ο στόλος της, ο οποίος αυτή τη στιγμή διαθέτει 600 ηλεκτρικά λεωφορεία θα εμπλουτιστεί με 400 οχήματα έως το τέλος του έτους, με άλλα 420 το επόμενο έτος και κατόπιν με άλλα 855, φθάνοντας τα 2.000 ηλεκτρονικά λεωφορεία.

«Το σχέδιο είναι να αντικαθίστανται τα λεωφορεία με ηλεκτρικά σε ετήσια βάση», δήλωσε ο Artyom Burlakov, αναπληρωτής επικεφαλής του τμήματος καινοτόμων έργων της Mosgortrans.

Οι ακτιβιστές χαιρέτισαν φυσικά αυτή την πρωτοβουλία. Η κυβέρνηση προχωρά σε αγορές νέων πιο αποδοτικών κάτι που είναι καλό», δήλωσε ο Mikhail Babenko, επικεφαλής του προγράμματος πράσινης οικονομίας της World Wildlife Fund (WWF) Russia.

Ο Babenko εκτιμά ότι η Μόσχα έχει να διανύσει ακόμη δρόμο μέχρις ότου οι πολίτες στραφούν σε πράσινες εναλλακτικές λύσεις και γυρίσουν την πλάτη στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Σημειώνεται ότι η ρωσική πρωτεύουσα κατατάσσεται στις πρώτες πόλεις με τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider