Αυτοκίνητο

Όχι δεν τρελάθηκαν οι μηχανικοί της ισπανικής εταιρίας, απλά δοκιμάζουν σε ακραίες θερμοκρασίες την αντοχή των υλικών που χρησιμοποιούν.

Στο Τεχνικό Κέντρο της SEAΤ λοιπόν, υπάρχει ένας ειδικός θάλαμος όπου όλα τα εξαρτήματα υφίστανται «βασανιστήρια», καθώς παραμένουν εκεί μέσα πάνω από τέσσερις μήνες, με το θερμόμετρο δείχνει από -40 έως +110 βαθμούς Κελσίου.

Αν τώρα αυτές οι θερμοκρασίες σας φαίνονται υπερβολικές θα πρέπει να σκεφτείτε ότι τα μοντέλα της SEAT εξάγονται σε 75 συνολικά χώρες, επομένως υπάρχει ένα ευρύ φάσμα κλιματολογικών συνθηκών, στο οποίο πρέπει να ανταπεξέλθουν. Σύμφωνα με τη SEΑΤ τα μοντέλα της μπορούν να αντιμετωπίσουν την έκθεση στα χιόνια και την παγωνιά της Λαπωνίας, μέχρι τον καυτό ήλιο της ερήμου Καλαχάρι.

Ο ποιοτικός έλεγχος όμως δεν πραγματοποιείται μόνο μέσα στα εργαστήρια, αλλά και σε πραγματικές συνθήκες. Για το λόγο αυτό τα μοντέλα της SEΑΤ ταξιδεύουν σε απομακρυσμένα μέρη σε όλο τον κόσμο, ώστε να αποδείξουν και στην πράξη ότι είναι παντός καιρού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.