Χρυσός: Έκλεισε με πτώση την χειρότερη εβδομάδα από τον Ιούνιο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χρυσός: Έκλεισε με πτώση την χειρότερη εβδομάδα από τον Ιούνιο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο χρυσός έκλεισε τη χειρότερη εβδομάδα του από τον Ιούνιο.

Η τιμή του χρυσού την Παρασκευή έκλεισε μια αρνητική εβδομάδα με τη χειρότερη ημερήσια πτώση από τα μέσα Ιουνίου, σημειώνοντας την πιο έντονη εβδομαδιαία πτώση σε δύο μήνες, αφού η μηνιαία έκθεση για την αγορά εργασίας των ΗΠΑ για τον Ιούλιο ανακοινώθηκε καλύτερη από το αναμενόμενο, επιφέροντας ένα περαιτέρω τράνταγμα στο δολάριο και τις ομολογιακές αποδόσεις και μειωμένη ζήτηση για τα πολύτιμα μέταλλα. Η μηνιαία έκθεση του υπουργείου Εργασίας για τον Ιούλιο έδειξε ότι η αμερικανική οικονομία πρόσθεσε 943.000 θέσεις εργασίας. Οι οικονομολόγοι είχαν προβλέψει 845.000 θέσεις εργασίας τον περασμένο μήνα. Εν τω μεταξύ, το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε στο 5,4%, κάτω από την εκτίμηση του 5,7% και μειώθηκε κάτω από το 5,9% για τον Ιούνιο.

Ο χρυσός στα συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου έκλεισε με πτώση 45,80 δολάρια ή 2,5%, στα 1.763,10 δολάρια η ουγγιά και κατέγραψε εβδομαδιαία πτώση 2,97%, αντιπροσωπεύοντας την πιο έντονη πτώση από την περίοδο που έληξε στις 18 Ιουνίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider