FIFA World Cup 2022: Η Hublot μόλις εγκαινίασε το μεγαλύτερο χώρο στο metaverse - Ένα εικονικό στάδιο 90.000 θέσεων

Ακριβώς στην ώρα για το Μουντιάλ 2022, η Hublot, επίσημος χρονομέτρης της διοργάνωσης, σχεδίασε  μια μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου και των ρολογιών. Το «Hublot Loves Football Metaverse Stadium» είναι ένα στάδιο 90.000 θέσεων στο metaverse και αποτελεί τον μεγαλύτερο εικονικό χώρο που έχει δημιουργηθεί μέχρι σήμερα.
FIFA World Cup 2022: Η Hublot μόλις εγκαινίασε το μεγαλύτερο χώρο στο metaverse - Ένα εικονικό στάδιο 90.000 θέσεων

Ο Νοέμβριος είναι μεγάλος μήνας για τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Σε λίγες ημέρες μέρες οι εθνικές ομάδες του Κατάρ και του Εκουαδόρ θα δώσουν το εναρκτήριο λάκτισμα του FIFA World Cup 2022 στο Κατάρ.

Διαβάστε ακόμα: Μουντιάλ Κατάρ 2022 - Τουριστική «έκρηξη» στον Κόλπο - Στα ύψη η ζήτηση για πτήσεις, ξενοδοχεία

Εν όψει του παγκόσμιου τουρνουά, η ελβετική ωρολογοποιία Hublot, η οποία υπηρετεί ως επίσημος συνεργάτης και χρονομέτρης του αθλήματος από το 2006, σχεδίασε μια μοναδική εμπειρία τόσο για τους αθλητές όσο και για τους λάτρεις του ρολογιού: το «Hublot Loves Football Metaverse Stadium».

Αυτός ο υβριδικός χώρος αθλημάτων, τέχνης και ψηφιακών εκδηλώσεων στο metaverse επινοήθηκε από την έμπειρη εταιρεία MEIS Architects. Η πολυεπιστημονική ομάδα έχει χτίσει τη φήμη της σχεδιάζοντας κορυφαίους αθλητικούς, ψυχαγωγικούς και αστικούς χώρους δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του σταδίου του Crypto.com καθώς και των γηπέδων των ομάδων Έβερτον και Ρόμα.

Για το «Hublot Loves Football Metaverse Stadium», άντλησαν έμπνευση από τη σύνθεση του σώματος της θήκης και του ψηφιακού προσώπου του ρολογιού Big Bang e που λάνσαρε πρόσφατα η Hublot.

«Στο σχεδιασμό αυτού του σταδίου, αντλήσαμε έμπνευση από τη γενναία και απαράμιλλη προσέγγιση της Hublot στο design», δήλωσε ο Νταν Μέις, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος των MEIS Studios.

«Με την αναφορά στο Big Bang e, το έργο αντικατοπτρίζει την ιδιαίτερη ιστορία της Hublot στην εισαγωγή νέων διαστάσεων σχεδιασμού σε νέο κοινό. Αυτή η συνεργασία περικλείει όλα όσα έχει γνωρίσει ο κόσμος για τη Hublot και τη MEIS: μια φιλοσοφία σχεδίασης με προοπτική που χαρακτηρίζεται από την προσοχή στη λεπτομέρεια που είναι διαχρονική και απαράμιλλη».

A post shared by Hublot (@hublot)

Η Hublot ήταν μία από τις πρώτες εταιρείας που υιοθέτησαν τα κρυπτονομίσματα στη βιομηχανία πολυτελών ρολογιών. Το 2018, τη χρονιά που σηματοδότησε τη 10η επέτειο του Bitcoin, η Hublot παρουσίασε την περιορισμένη έκδοση Big Bang Meca-10 P2P, η οποία ήταν διαθέσιμη για αγορά μόνο μέσω πληρωμών Bitcoin. Ωστόσο, το «Hublot Loves Football Metaverse Stadium» σηματοδοτεί την πρώτη εισβολή της μάρκας στο metaverse.

Εκτός από τα MEIS Studios, η Hublot ζήτησε τη βοήθεια της Spatial για να δημιουργήσει τον μεγαλύτερο χώρο στο metaverse μέχρι σήμερα. Διοικούμενη από έμπειρα στελέχη με θητεία στην Apple, τη Nest, τη LucasArts και τη Disney, η Spatial αποτελεί το σπίτι στο Web3 για πολλές πολυτελείς επωνυμίες που αποικούν στο metaverse.

Σε συνεργασία με τη Hublot, η Spatial τοποθέτησε ένα στάδιο-ορόσημο, χωρητικότητας 90.000 θεατών, εξοπλισμένο με μια αίθουσα συνεδριάσεων και μια τεράστια οθόνη πολυμέσων η οποία παρουσιάζει πολλούς πρεσβευτές και φίλους της μάρκας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Hublot Loves Football», αποκλειστικές εκθέσεις εξοπλισμένες με συστήματα εικονικής πραγματικότητας που θα παρέχουν πρόσβαση στο στάδιο θα στηθούν δίπλα στις μπουτίκ Hublot σε πολυτελή εμπορικά κέντρα στη Ντόχα, την Κουάλα Λουμπούρ, τη Σιγκαπούρη, την Ινδονησία και την Ταϊλάνδη καθ' όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου.

Μπορείτε να πάρετε μια πρώτη εικόνα της εμπειρίας του «Hublot Loves Football Metaverse Stadium», με μια επίσκεψη στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της Hublot.