Σε νέο μοντέλο λειτουργίας προσανατολίζεται η Airtickets

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σε νέο μοντέλο λειτουργίας προσανατολίζεται η Airtickets

Σε νέο μοντέλο λειτουργίας προσανατολίζεται πλέον η Αirtickets στην προσπάθειά της να ξεφύγει από την οικονομική ασφυξία του Ομίλου Tripsta η οποία προκλήθηκε τόσο από τα ανοίγματα του ομίλου στο εξωτερικό και τον ισχυρό διεθνή ανταγωνισμό όσο και την κακόπιστη συμπεριφορά συνεργατών της όπως διευκρίνιζε η ίδια σε ανακοίνωσή της.

Συγκεκριμένα μετά την απόλυση του συνόλου των εργαζομένων της και τα σενάρια για μόνιμο λουκέτο που είχαν κυκλοφορήσει η airtickets®, μια από τους πρωτοπόρους στις ηλεκτρονικές κρατήσεις στην Ελλάδα η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην ελληνική αγορά από το 2000 ανακοίνωσε ότι μετατρέπεται σε μηχανή σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων.

Όπως διευκρινίζει η εταιρεία από σήμερα θα δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να βλέπουν ακόμη περισσότερα συγκριτικά αποτελέσματα και να επιλέγουν την καλύτερη τιμή, ανάλογα με τις ανάγκες τους, ανάμεσα σε άλλα ταξιδιωτικά πρακτορεία. «Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων ταξιδιωτών, και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η airtickets® θα συνεχίσει την πορεία της εστιάζοντας στο νέο της μοντέλο λειτουργώντας κανονικά».

Όπως αναφέρεται το νέο μοντέλο της airtickets® σχεδιάστηκε από την εξειδικευμένη in-house ομάδα UI/UX, με στόχο να δημιουργήσει ένα φιλικό περιβάλλον περιήγησης και σύγκρισης τιμών, εφαρμόζοντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Μετά το πρώτο λανσάρισμα, η ομάδα συνεχίζει να εστιάζει στη λειτουργικότητα και στη βελτιστοποίηση του προϊόντος, εμπλουτίζοντάς το και ενσωματώνοντας νέους συνεργάτες.

Η νέα μηχανή της airtickets® είναι διαθέσιμη σε desktop και mobile συσκευές και η εταιρεία διαβεβαιώνει τους χρήστες μας ότι θα «συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα στους Έλληνες ταξιδιώτες, με κεντρικό γνώμονα την παροχή ποικιλίας επιλογών σε ακόμα καλύτερες τιμές».

Να υπενθυμίσουμε ότι προ εβδομάδων η εταιρεία προέβη στην απόλυση του προσωπικού της εξαιτίας των μεγάλων οικονομικών δυσκολιών που αντιμετώπιζε. Με ιδιαίτερα μεγάλο κύκλο εργασιών τα τελευταία χρόνια αλλά με πολύ μικρά περιθώρια κέρδους που έχει η συγκεκριμένη αγορά η πραγματικότητα αποδείχτηκε διαφορετική από αυτή που προδιέγραφαν οι προβλέψεις. Τα μονοψήφια ποσοστά κέρδους της τάξεως του 4% - 5%, ο έντονος ανταγωνισμός από το εξωτερικό, οι υψηλές ανάγκες για δαπάνες σε μάρκετινγκ αλλά και οι κακόπιστοι συνεργάτες έφεραν έντονα προβλήματα ρευστότητας και επηρρέασαν την ομαλή λειτουργία της Τripsta όσον αφορά την κάλυψη των υποχρεώσεων της προς την ΙΑΤΑ και τις αεροπορικές εταιρείες.

Παρότι όμως η εταιρεία πέτυχε μία πολύ καλή συμφωνία με τις 290 αεροπορικές εταιρείες που εκπροσωπεί η ΙΑΤΑ και προχώρησε σε περικοπές δαπανών οι άνθρωποί της πίστεψαν ότι δεν θα τα καταφέρουν. Στη σχετική ανακοίνωση της Tripsta που κυκλοφόρησε προ εβδομάδων η διοίκηση ανακοίνωνε ότι αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων αλλά να προχωρήσει στην απόλυση του συνόλου των εργαζομένων καταβάλλοντας ωστόσο τις αποζημιώσεις τους από τα εναπομείναντα χρήματα. Σε αυτό, σύμφωνα με την ίδια οδήγησε η «αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων» που είχε ως αποτέλεσμα την «αιφνίδια αποστράγγιση των ταμειακών διαθεσίμων της εταιρείας. Ωστόσο σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς στην παραπάνω κίνηση οδήγησε και το γεγονός πως η χρηματοδότηση από δύο ελληνικά funds (Elikonos και Odyssey), η οποία έφθασε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στα 3,5 εκατ. ευρώ συνολικά έγινε υπό τη μορφή μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου με τα δύο funds να μην προχωρούν τελικώς στη μετατροπή των ομολογιών και την απόκτηση ποσοστού στο μετοχικό κεφάλαιο της Tripsta, ενώ το δάνειο αποπληρωνόταν κανονικά μέχρι πρόσφατα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider