Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Υπηρεσία texting ετοιμάζει η Uber

Υπηρεσία texting ετοιμάζει η Uber - Κεντρική Εικόνα/Video

Τη δυνατότητα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων (texting) θα προσφέρει σύντομα η εφαρμογή της εταιρείας ταξί Uber, ώστε οι πελάτες να επικοινωνούν με τους οδηγούς εύκολα και γρήγορα.

Προς το παρόν, οι χρήστες της δημοφιλής πλατφόρμας επικοινωνούν μέσω του προσωπικού τους τηλεφωνικού αριθμού με τους οδηγούς, είτε με ανταλλαγή μηνυμάτων είτε με κλήση.

Ο κολοσσός υπηρεσιών μεταφοράς, όμως, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να εμπλουτίσει την υφιστάμενη εφαρμογή του με υπηρεσία instant messaging, ώστε να μην χρειάζεται οι πελάτες και οι οδηγοί να χρησιμοποιούν τον προσωπικό τους αριθμό. Αυτό θα γίνεται μέσω της δυνατότητας chat. Ήδη, βέβαια, η Uber χρησιμοποιεί ένα σύστημα κρυπτογράφησης ώστε να μην αποκαλύπτεται ο προσωπικός αριθμός τηλεφώνου ούτε των οδηγών ούτε των πελατών της.

Όταν ο πελάτης θέλει να επικοινωνήσει με τον οδηγό που βρίσκεται καθ’ οδόν, θα στέλνει ένα μήνυμα μέσω της ειδικής δυνατότητας. Μόλις ο οδηγός λάβει το μήνυμα, η εφαρμογή θα έχει τη δυνατότητα ανάγνωσής του ώστε να διευκολύνεται ο οδηγός και να μην αποσπάται η προσοχή του από το τιμόνι. Η νέα εφαρμογή αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τις επόμενες εβδομάδες σε παγκόσμια εμβέλεια.

Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα που κάνει η Uber στην προσπάθειά της να βελτιώσει την εμπειρία τόσο των καταναλωτών όσο και των οδηγών της. Τον Ιούνιο πρόσθεσε τη δυνατότητα οι πελάτες να ζητούν μια κούρσα για ένα μέλος της οικογένειάς τους ή έναν φίλο τους, καθώς και τη δυνατότητα να αφήνουν φιλοδώρημα στους οδηγούς.

Η επιτυχημένη startup, η οποία έχει δει την αξία της να εκτινάσσεται στα 68 δισ. δολάρια, έχει κατορθώσει να αντιμετωπίσει μια σειρά από κρίσεις τον τελευταίο χρόνο, μεταξύ των οποίων κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση, αποχώρηση κορυφαίων στελεχών και προσφυγές των ταξιτζήδων σε αρκετές χώρες.

Στην προσπάθειά της για «εξυγίανση» του προσωπικού της, η Uber παρουσίασε πρόσφατα την πρωτοβουλία «180 Days of Change» (180 ημέρες αλλαγής) για τους οδηγούς της, η οποία περιλαμβάνει και γραμμή υποστήριξης που λειτουργει΄24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.

Best of Internet