Μετά την EasyJet... τώρα και EasyFoodStores

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μετά την EasyJet... τώρα και EasyFoodStores

Τα φτερά του στο λιανεμπόριο και συγκεκριμένα στα σούπερ μάρκετ, ανοίγει ο ελληνοκύπριος επιχειρηματίας και ιδρυτής της Easyjet, Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργώντας σούπερ μάρκετ με την ονομασία EasyFoodStores στην Βρετανία.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Telegraph, ο επιτυχημένος επιχειρηματίας, κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και επεκτείνει τις δραστηριότητές του στο χώρο των φτηνών σούπερ μάρκετ.

Τα EasyFoodStores, βσίζονται στην ιδέα των καταστημάτων του 1 ευρώ , μόνο που θα πωλούν τα προϊόντα τους σε ακόμα καλύτερη τιμή, δηλαδή 25 πένες.

Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας, το οποιο βρίσκεται στο νότιο Λονδίνο, στο Park Royal West, υποδέχτηκε για πρώτη φορά τους πελάτες του, την περασμένη Παρασκευή.

Ο ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ευελπιστεί να συναγωνιστεί άλλα φτηνά σούπερ μάρκετ, όπως το Lidl και το Aldi, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη άνθιση το τελευταίο διάστημα. Κίνητρο για το εγχείρημά του υπήρξε το γεγονός πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα πληθαίνουν στις συνοικίες του Λονδίνου αναζητώντας όλο και πιο οικονομικά προϊόντα. Βέβαια, η αγορά παραμένει δύσκολη αφού οι ίδιοι οι άνθρωποι είναι ιδιαίτερα επιλεκτικοί στη σίτισή τους.

«Τα νέα σουπερ μάρκετ με προϊόντα που αξίζουν 25πένες είναι ο εύκολος(easy) τρόπος για να εξυπηρετήσουμε τις καθημερινές μας ανάγκες» δήλωσε ο κ. Χατζηιωάννου, εκτιμώντας ότι υπάρχουν ακόμα σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και πως το χαμηλό κόστος θα βοηθήσει τους χαμηλόμισθους.

«Δεδομένης της εμπειρίας στη διανομή φαγητού σε Ελλάδα και Κύρπο, πρόκειται για μια εμπορική προσπάθεια να πωλούνται βασικά είδη διατροφής σε χαμηλή τιμή σε μη εύπορες κοινωνικές ομάδες» συμπλήρωσε ο κ. Χατζηιωάννου. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία αναφέρεται και στο μότο των νέων σούπερ μάρκετ: «Όχι ακριβές μάρκες, μόνο φαγητό φτηνά κοστολογημένο».

Τα προϊόντα που εντοπίζονται μέχρι στιγμής στα ράφια του πρώτου σούπερ μάρκετ αριθμούν τα 76 και καλύπτουν μια ευρεία γκάμα ειδών, από τσάι και μακαρόνια μέχρι κέικ και κονσέρβες.

Για τον πρώτο μήνα λειτουργίας του καταστήματος ότι πωλείται εντός του, θα κοστίζει αποκλειστικά 25 πένες. Από εκεί κι έπειτα, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας, οι τιμές να κυμαίνονται από 25 έως 50 πένες. «Ήδη έχουμε τα καταστήματα του ενός ευρώ, γιατί να μην αποκτήσουμε κι εκείνα των 25 ή των 50 λεπτών» ανέφερε στη Mirror ο υπεύθυνος επικοινωνίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider