Από τα προφυλακτικά στις… βρεφικές κρέμες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Από τα προφυλακτικά στις… βρεφικές κρέμες

Ένα μεγάλο κομμάτι των ετήσιων εσόδων του ομίλου Reckitt Benckiser προέρχεται από ανθρώπους που δεν θέλουν να κάνουν παιδιά, καθώς η εταιρεία μεταξύ άλλων έχει στην ιδιοκτησία της τη γνωστή μάρκα προφυλακτικών Durex. Ωστόσο, απ ότι φαίνεται τα στελέχη του ομίλου αποφάσισαν να βγάλουν λεφτά και απ΄ όσους αποφασίζουν να κάνουν παιδιά

Ο όμιλος Reckitt Benckiser αποφάσισε να εξαγοράσει την Mead Johnson Nutrition Co για 16,6 δισ. δολάρια. μπαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην αγορά βρεφικών τροφών. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο του ομίλου, Rakesh Kapoor η κίνηση αυτή αποφασίστηκε για μια σειρά λόγων όπως η αστικοποίηση του πληθυσμού, οι αλλαγές στην πολιτική ενός παιδιού της Κίνας, καθώς και του αυξανόμενου ρυθμού με τον οποίο οι γυναίκες μπαίνουν στην αγορά εργασίας.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι η συγκεκριμένη αγορά θα αυξάνεται κατά 3% με 5% κάθε χρόνο στο μεσοδιάστημα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, ένας από τους βασικούς λόγους που η Reckit Benckiser αποφάσισε να εξαγοράσει την Mead Johnson Nutrition είναι η επέκταση του ομίλου στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας. H Mead Johnson είναι δεύτερη στην αγορά της Ασίας σε ότι αφορά τις βρεφικές τροφές, μετά την Nestle.

Βέβαια, ο όμιλος Reckitt Benckiser δεν έχει μόνο τα Durex. Διαθέτει μια σειρά εταιρειών που παράγουν καταναλωτικά προϊόντα όπως το αντισηπτικό Dettol, τις παστίλιες για τον λαιμό Strepsils και διάφορα αρωματικά και καθαριστικά.

Το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία θέλει να έχει καλυμμένες όλες τις περιπτώσεις και να έχει πελάτες με… παιδιά ή χωρίς.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider