Οι καλύτερες Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών σε ένα συνέδριο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι καλύτερες Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών σε ένα συνέδριο

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Boussias Communications διοργανώνει σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο συγκεντρώνει και παρουσιάζει καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το συνέδριο αποτελεί ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, οι οποίες υλοποιήθηκαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά, αναδεικνύοντας την στρατηγική επιλογή των επιχειρήσεων να επενδύουν στην βελτίωση της καταναλωτικής πίστης και εμπειρίας.

Ενδεικτικές θεματικές ενότητες

  • Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του πελάτη σε πληθώρα καναλιών ή/και μέσω self-service channels
  • Τα Social Media ως Μέσο υποδοχής ερωτήσεων, σχολίων, παραπόνων αλλά και επαίνων από τον πελάτη
  • Διαχέοντας την κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών σε όλο τον οργανισμό
  • Start-ups: επαναστατικές προσεγγίσεις στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Σχεδιάζοντας μια ολοκληρωμένη πελατειακή εμπειρία μέσα στο φυσικό ή το ψηφιακό κατάστημα
  • Αποτελεσματική και Δημιουργική Διαχείριση Παραπόνων
  • Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line / Back Office
  • Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Νέες τεχνολογίες και Εξυπηρέτηση Πελατών (Internet of Things, Augmented / Virtual Reality, Wearables, κ.ά.)

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.customerconference.gr

Το insider.gr είναι Χορηγός Επικοινωνίας του συνεδρίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider