Τα McDonald’s θέλουν να γίνουν… Starbucks

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα McDonald’s θέλουν να γίνουν… Starbucks

Στη McDonald’s δεν αρκεί να κερδίζει τη μάχη του hamburger στις ΗΠΑ, αλλά θέλει να βγει μπροστά και από τους δύο «γίγαντες» του καφέ, τα Starbucks και τα Dunkin’ Donuts.

Μέσα στο 2017 η εταιρεία θα αναβαθμίσει το κόνσεπτ των McCafe που λάνσαρε παγκοσμίως πριν από επτά χρόνια. Θα βελτιώσει την ποιότητα του καφέ της και θα αγοράζει τους κόκκους αποκλειστικά από βιολογικές καλλιέργειες, μιμούμενη την στρατηγική των Starbucks. Παράλληλα, σύμφωνα με την αντιπρόεδρο στρατηγικού σχεδιασμού Kristy Cunningham, θα καθιερώσει ειδικές προσφορές, περισσότερα εποχιακά ροφήματα και θα ενισχύσει την προώθηση του προγράμματος ανταμοιβής πελατών.

Η αγορά του καφέ παραμένει ιδιαίτερα ανθηρή στις ΗΠΑ, αλλά οι εταιρείες fast food δεν έχουν καταφέρει να εκμεταλλευτούν την ανάπτυξή της. Οι πωλήσεις στις αλυσίδες burger ανέβηκαν κατά μόλις 3,3% πέρυσι, ενώ στις αλυσίδες καφέ η αύξηση ήταν 10%, σύμφωνα με στοιχεία της Technomic. Αν και τα McCafe φέρνουν έσοδα 4 δισ. δολαρίων το χρόνο στην εταιρεία, έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Τα Starbucks και τα Dunkin’ Donuts προσελκύουν πελάτες με υψηλής ποιότητας espresso, καφέδες latte και mocha. Αν και τα McDonald’s έχουν αυξήσει την ποικιλία τους τελευταία, δεν είναι το μέρος όπου θα επιδιώξει να πάει ένας λάτρης του καφέ. Επίσης, δεν είναι η μόνη αλυσίδα fast food που έχει επιχειρήσει άνοιγμα στην αγορά του καφέ. Τα Burger King είχαν επιχειρήσει κάτι ανάλογο το 2013, αλλά η προσπάθεια ατόνησε στη συνέχεια και τα καφέ τους πέρασαν στην καναδική αλυσίδα Tim Hortons.

Το βασικό όπλο στη μάχη με τα Starbucks θα είναι αρχικά η χαμηλότερη τιμή, με 1 δολάριο για τους απλούς και 2 για τους σπέσιαλ καφέδες. Εκτός από τα McCafe που υπάρχουν ενσωματωμένα στα 14.000 εστιατόρια της εταιρείας στις ΗΠΑ, στο Τορόντο άνοιξε το πρώτο αυτόνομο McCafe, ενώ τα καναδέζικα McCafe προσφέρουν μεγαλύτερη ποικιλία καφέ σε σχέση με τα αμερικανικά και παρασκευάζουν τα γλυκά εντός καταστήματος.

Τα μηχανήματα των αμερικάνικων McCafe αναβαθμίζονται σταδιακά με εξοπλισμό που κοστίζει 12.000 δολάρια ανά κατάστημα. Τον Οκτώβριο η McDonald’s ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2020 θα αγοράζει όλον τον καφέ της από βιολογικές καλλιέργειες, ενώ ύστερα από τρία χρόνια αποφάσισε να ξαναπροσφέρει καφέ latte με γεύση γλυκιάς κολοκύθας και μπαχαρικών, μιμούμενη την παράδοση των Starbucks.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider