Twitter: Αυξήθηκαν οι χρήστες όχι όμως και η διαφήμιση

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Twitter: Αυξήθηκαν οι χρήστες όχι όμως και η διαφήμιση

Πολλές φορές η αύξηση των χρηστών και της επισκεψιμότητας δεν είναι αρκετά προκειμένου ένα κοινωνικό δίκτυο-όσο δημοφιλές και αν είναι-να μετατρέψει αυτό το πλεονέκτημα σε έσοδα.

Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αυτής της προσέγγισης αποτελεί το Twitter το οποίο αν και κατά το τελευταίο τρίμηνο είδε την επισκεψιμότητά του να αυξάνεται, ύστερα από μια περίοδο αρκετά «ήσυχη», δεν κατάφερε να πάρει μεγαλύτερο κομμάτι από τη «διαφημιστική πίττα». Το Twitter δεν διεκδίκησε μεγάλα budget από τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαφημίζονται στο Internet και όπως προβλέπει η εταιρεία τα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο θα παρουσιάσουν πτώση και μάλιστα αρκετά μεγαλύτερη από αυτή που είχαν προβλέψει οι αναλυτές. Οι μετοχές σημειώνουν πτώση 15%, παρά το γεγονός ότι ο γνωστός ιστοχώρος απέκτησε 5 εκατ. νέους ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση κατά το πρώτο τρίμηνο φθάνοντας τα 310 εκατομμύρια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Jack Dorsey, προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει το εταιρικό προϊόν αλλά και την εταιρική εικόνα και φήμη προκειμένου να διευρύνει τη βάση των χρηστών. Για αυτό το λόγο, το Twitter προσέλαβε και διευθυντή marketing ενώ εισήγαγε και μια νέα υπηρεσία με live μετάδοση ειδήσεων με την ονομασία Moments. Πρόκειται για μια καινοτομία που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να ακολουθούν τα γεγονότα (τηλεοπτικές εκπομπές, αθλητικά events κλπ) και η οποία βρίσκεται κάτω από την ευθύνη εξειδικευμένης ομάδας του Twitter.

Παρά τις προσπάθειες που έκανε η διοίκηση της εταιρείας, το Twitter δεν κατάφερε να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των διαφημιζομένων ή να διευρύνει τη βάση του εκτός του γνωστού κοινού του (celebrities, δημοσιογράφοι και πολιτικοί).

Οι επενδυτές είχαν σχολιάσει αρνητικά τη μείωση των χρηστών που κατέγραψε το κοινωνικό δίκτυο από το 2013 και την αποτυχία του να αυξήσει την επισκεψιμότητα το τελευταίο τρίμηνο του 2015. Όσον αφορά στην αύξηση των χρηστών που σημείωσε πρόσφατα, η εταιρεία την απέδωσε στην «εποχικότητα και στις πρωτοβουλίες marketing», ειδικά κατά την περίοδο της απονομής των βραβείων Oscar και του Super Bowl, όπου παραδοσιακά αυξάνεται η επισκεψιμότητα στα κοινωνικά δίκτυα.

Δύσκολοι καιροί και για το Twitter

Oι τελευταίοι μήνες για το Twitter ήταν αρκετά δύσκολοι. Η εταιρεία έχασε πέντε από τα ανώτατα στελέχη της μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο. Ο Dorsey πρόσθεσε δύο νέα μέλη στη ΔΣ προκειμένου να αντικαταστήσει δύο διευθυντές των οποίων τα συμβόλαια έληγαν. Ο ίδιος ο Dorsey είναι διευθύνει μία ακόμη εισηγμένη εταιρεία, την Square Inc και μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα σε δύο γραφεία.

Παρά τις αλλαγές στη διοίκηση, το Twitter έχει θέσει πιο ξεκάθαρους στόχους. Ανάμεσα στις προτεραιότητες του ιστοχώρου συγκαταλέγονται τα live video ενώ προχωρά και σε συμφωνίες για τη μετάδοση αθλητικών και ψυχαγωγικών προγραμμάτων, πολιτικών εκδηλώσεων κλπ.

Τον Απρίλιο, η εταιρεία συμφώνησε να πληρώσει 10 εκατομμύρια δολάρια για τα δικαιώματα μετάδοσης αγώνων του NFL (National Football League) για 10 βράδια μέσα στο 2016. Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, η κίνηση αυτή έχει προσελκύσει ήδη μια μεγάλη χορηγία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider