Tip of the Day

«Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών»: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα υπηρεσία

Την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών (ΙΝΚΑ-ΣΥΝ) ανακοίνωσε πρόσφατα το Ινστιτούτο Καταναλωτών – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

Σκοπός

Πρόκειται επί της ουσίας για ένα δίκτυο ενημέρωσης για το ιδιωτικό χρέος, με στόχο την υποστήριξη των υπερχρεωμένων καταναλωτών. Η υπηρεσία ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση.

«Στόχος της υπηρεσίας είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη», εξηγεί ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών, Γ. Λεχουρίτης.

Πώς λειτουργεί

Από την 1/9/2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ. μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ-ΣΥΝ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή τη συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Παρέχεται δωρεάν

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ-ΣΥΝ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής  213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00–14:00.

Οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ-ΣΥΝ δεν περιλαμβάνουν ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών νομική υποστήριξη, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.

Χρηματοδότηση

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ-ΣΥΝ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία ΙΝΚΑ-ΣΥΝ, μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος στο τηλέφωνο 213 0 999 140 ή στο email: info@inka-plus.gr, καθώς να ενημερωθείτε από τον ιστότοπο  www.inka-plus.gr.