BACKSTORY

Το πιο καλό χαρτί και τα μπλεξίματα στο λιανεμπόριο

Λοιπόν το πιο καλό χαρτί να ξέρετε είναι αυτό της Τράπεζας της Ελλάδος. Μέχρι και φόρο επιστρέφει μετά από δικαστική απόφαση για μερίσματα παρελθόντων ετών. Τώρα να μην ψάξουμε σε ποιες χώρες του κόσμου οι μετοχές της κεντρικής τους τράπεζας διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο γιατί είναι ιστορία παλιά, πονεμένη, μα κυρίως αδιέξοδη.

Αστραποβρόντηξαν από τα αδιέξοδα οι τράπεζες και μαθαίνω πως συζητούν άμεσα τι τρόπους μπορούν να απεργαστούν ώστε να μην ακολουθήσουν το νόμο περί αποζημιώσεων εργαζομένων, σε τηλεοπτικό μαγαζί που οφείλουν να αποδώσουν τις αποζημιώσεις αυτές. Τώρα φταίνε οι τράπεζες φταίνε οι servicers θα σας γελάσω....

Φαίνεται ότι εκεί στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι φανατικοί της στήλης και μελέτησαν τα όσα αναφέραμε χθες για την MLS. Έτσι μαθαίνουμε το θέμα των κυρώσεων, για την ακρίβεια κάποιων κυρώσεων που δεν αγγίζουν το πρόβλημα αποσύρθηκε για να επανέλθει στο … μέλλον όταν θα έχουν και άλλες … κυρώσεις για όλα αυτά τα παρατράγουδα που έχουν γίνει στη Folli Follie. Έτσι και αλλιώς οι κυρώσεις μπορεί να περιμένουν. Μόνο που στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς όταν περιμένεις κάτι για το μέλλον συνήθως καταλήγει να  είναι  για το πολύ… μακρινό.

Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να μην μας διάβασαν στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί απέσυραν την εισήγηση για τις κυρώσεις. Ήταν μισή και προβληματική, πράγμα όχι σπάνιο για τις υπηρεσίες της Επιτροπής; Έπεσε κανένα τηλέφωνο υψηλών κλιμακίων; Ουδείς γνωρίζει αν και εγώ επιμένω ότι μας διάβασαν, το ξανασκέφτηκαν και προκειμένου να αποφύγουν την κριτική για το περιεχόμενο των ποινών ανέκρουσαν πρύμναν.

Λένε ότι 1 και 1 κάνουν δύο. Αυτό ισχύει στην αριθμητική. Όχι όμως και στις συγχωνεύσεις επιχειρήσεων που μπορεί να κάνουν και μισό, μπορούν να κάνουν και πολύ περισσότερο από δύο. Μαθαίνω λοιπόν ότι η εξαγορά Media Markt από το Public δεν κάθεται και τόσο καλά και έχουν μπλέξει οι γραμμές τόσο που δεν ξέρει ο ένας τι πουλάει ο άλλος. Ο αρχικός στόχος ήταν τα προϊόντα Public να γίνουν πακέτο με τη Media Markt και η Public να γίνει η Amazon της Ελλάδας. Όμως ούτε το ένα το άλλο προχωρά και για αυτό έχουμε αλλαγές στελεχών μπας και μαζευτεί το μαγαζί. 

Με αυτά και με άλλα βλέπουν την πλάτη του Κωτσόβολου, ο οποίος έκανε πάρτι στην περίοδο του lockdown έχοντας την πρωτοπορία στο επίπεδο της διαχείρισης των παραγγελιών με βασικό όπλο την παράδοση σε 24 ώρες, όταν στο Public-Media Markt μετρούσαν τρείς ημέρες και… βάλε, σε κάποιες περιπτώσεις δε άγνωστο πόσο...