Heineken: Άνω των προσδοκιών η αύξηση των πωλήσεων α' τριμήνου

Newsroom

Πάνω από τις προσδοκίες ήταν οι πωλήσεις α’ τριμήνου της Heineken, της δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο, καθώς με την χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων κατά του κορονοϊού, ο κόσμος επέστρεφε σε παμπ, μπαρ και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη.

Οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 5,2% ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4,6%.

Ωστόσο, ο CEO Dolf van den Brink προειδοποίησε για «περισσότερη μακροοικονομική αβεβαιότητα» και «σημαντικούς πρόσθετους πληθωριστικούς κόντρα ανέμους» τους επόμενους μήνες και ανέφερε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές.

Το outllok της Heineken προσφέρει επίσης μια νότα αισιοδοξίας για τους ανταγωνιστές Anheuser-Busch InBev NV και Carlsberg, οι οποίοι ανακοινώνουν αποτελέσματα τις επόμενες εβδομάδες.

Η Heineken είχε δηλώσει σε προηγούμενο σημείο στο παρελθόν ότι αναμένει απομείωση 400 εκατομμυρίων ευρώ λόγω της υποχώρησής της από τη Ρωσία εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία. 

Η Carlsberg, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στην αγορά των 16 δισ. δολαρίων της Ρωσίας, έχει επίσης δεσμευτεί να αποχωρήσει από τη χώρα.

Ωστόσο, η μετοχή της Heineken έχει χάσει σχεδόν 10% μέχρι στιγμής φέτος.
 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: