Τα πολυκαταστήματα Macy’s και Kohl’s ανεβάζουν τις τιμές τους για να «σώσουν» τα κέρδη τους

Newsroom

Αυτή ήταν μια εβδομάδα ανακοινώσεων οικονομικών αποτελεσμάτων και έφερε στο προσκήνιο τη διαφορά μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης που προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές τους εν μέσω αυξημένου πληθωρισμού και αυτών που κατάφεραν να περάσουν τα αυξημένα κόστη στους καταναλωτές. 

Επιχειρήσεις όπως η Macy’s, η Kohl’s, η TJ Maxx και η Victoria’s Secret αποφάσισαν να περάσουν το «βάρος» στον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, η Macy’s ανακοίνωσε πως διεξάγει «πιλοτικά» προγράμματα τους τελευταίους τρεις μήνες για να δει ποιες κατηγορίες προϊόντων είναι πιο «ευαίσθητες» στην αύξηση τιμών και σε ποιες οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Kohl’s παρατηρεί πως οι καταναλωτές στρέφονται σταδιακά προς τα πιο premium προϊόντα, στα οποία «αντέχουν» να πληρώσουν κάτι παραπάνω. 

Η Victoria’s Secret επίσης πουλάει περισσότερα από τα προϊόντα της σε υψηλότερες τιμές, ανισχύοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις

Στον αντίποδα, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων όπως η Target και η Walmart κατάφεραν να απορροφήσουν τα αυξημένα κόστη και να μην προχωρήσουν σε αυξήσεις τιμών στα προϊόντα τους, μία τακτική που δεν άρεσε καθόλου στους επενδυτές, σύμφωνα με το CNBC. 

Η μετοχή της Walmart σημείωσε πτώση 2,6% την Τρίτη, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου, ενώ η μετοχή της Target έχασε 4,7%  την Τετάρτη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: