Nestle - Nespresso: Το νέο «στοίχημα» είναι οι χώροι εργασίας

Newsroom

Στην αγορά των «γραφείων» στρέφεται η Nestle με τα νέα προϊόντα Nespresso, με φόντο την επανεκκίνηση της οικονομίας τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην Ευρώπη, καθώς εκτιμάται αύξηση έως και 5% στην αξία της παγκόσμιας αγοράς καφέ.

Με τις εταιρείες να εξετάζουν την επιστροφή των εργαζομένων τους, μετά από μήνες τηλεργασίας, η εταιρεία καφέ θέλει να ενισχύσει την παρουσία της σε αυτούς τους χώρους, με τις νέες «καφετιέρες» που λειτουργούν μέσω εφαρμογής στο κινητό και δεν απαιτείται από τον χρήστη να την αγγίξει. 

Η εταιρεία της Nespresso και της Nescafe θέλει με αυτό τον τρόπο να καθησυχάσει τους καταναλωτές της, πως θα μπορούν να απολαμβάνουν τον καφέ που «συνήθησαν» στο σπίτι τους και στο γραφείο με την ίδια ασφάλεια.

Ενώ την ίδια ώρα εμπλουτίζει τις γεύσεις καφέ που προσφέρει με περισσότερες επιλογές, καθώς οι πωλήσεις από τους «κατ' οίκον» καταναλωτές θα συνεχίσουν να αυξάνονται, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Nestle. 

Τα προϊόντα καφέ ήταν ένα από τα σημαντικότερα σημεία ανάπτυξης πωλήσεων το 2020 για τη Nestle, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται να «επένδυσαν» σε μηχανές Nespresso και κάψουλες καφέ, αποφεύγοντας τις εξόδους μέχρι τις καφετέριες.

Το άνοιγμα της αγοράς και η αισιοδοξία που φέρνουν οι εμβολιασμοί κατά της Covid θα προκαλέσουν αύξηση κατά 4-5% στην αξία της παγκόσμιας αγοράς καφέ, εκτιμά ο Ρένι. Την ώρα που οι πωλήσεις καφέ της Nestle κατέγραψαν άνοδο κατά 5%, το 2020. 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: