Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Ελλάδα ψηφίζουν όλο και περισσότερες αεροπορικές

Star Alliance: Εφικτός πλέον ο γύρος του κόσμου με δύο μόνο στάσεις - Κεντρική Εικόνα/Video

«Δαγκωτό» Ελλάδα φαίνεται να ψηφίζουν τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες. Όπως φαίνεται ποντάρουν στην χαρακτηριζόμενη από πολλούς «φρενήρη» άνοδο του τουριστικού ρεύματος της χώρας μας αλλά και στην μετατροπή του αεροδρομίου της Αθήνας σε διαμετακομιστικό κόμβο που συνδέει την Δύση με την Ανατολή.

Πλείστες ανακοινώσεις για επέκταση των ήδη υπαρχόντων δρομολογίων αλλά και για βάσεις στο «Ελ. Βενιζέλος» βλέπουν τον τελευταίο καιρό το φως της δημοσιότητας ενισχύοντας τις ελπίδες για μια ακόμα πιο ενισχυμένη χρονιά. Ποιες είναι όμως οι αεροπορικές που καταφθάνουν ή που ενισχύουν τα δρομολόγιά τους στη χώρα μας;

Προσφάτως η Wizz Air ανακοίνωσε ότι η Αθήνα θα γίνει ο 144ος προορισμός της εταιρείας με οκτώ νέα δρομολόγια που θα ξεκινήσουν το 2018 από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών προς την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Γεωργία, τη Λιθουανία, τη Δημοκρατία της Μολδαβίας και την Πολωνία. Μάλιστα η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Κεντρική και στην Ανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε και μια ακόμα πτήση με ναύλους που ξεκινούν από 29,99 ευρώ η οποία θα συνδέει από τον προσεχή Απρίλιο την Αθήνα με το Λονδίνο.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Volotea ανακοίνωσε τη δική της στρατηγική κίνηση η οποία μετατρέπει την Αθήνα στη 12η βάση της. Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία πέρα από τη δημιουργία βάσης στο «Ελ. Βενιζέλος», ανακοίνωσε και δύο νέα δρομολόγια προς τη Βερόνα και το Ηράκλειο της Κρήτης, δημιουργώντας 30 άμεσες θέσεις εργασίας στην Αθήνα, προσφέροντας παράλληλα 320.000 αεροπορικές θέσεις και αυξάνοντας τη χωρητικότητά της κατά 160%.

Δεκατρία νέα δρομολόγια από το αεροδρόμιο της Αθήνας για το καλοκαίρι του 2018 και ένα ακόμη αεροσκάφος στη βάση της ανακοίνωσε και η Ryanair. Συγκεκριμένα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα Αθήνας της Ryanair για το 2018 περιλαμβάνει τους προορισμούς Βίλνιους (2 εβδομαδιαίως), Βρόκλαου (2 εβδομαδιαίως), Γκντανσκ (2 εβδομαδιαίως), Ζέσουφ (1 εβδομαδιαίως), Κατοβίτσε (2 εβδομαδιαίως), Κρακοβία (2 εβδομαδιαίως), Λαπεενράντα (1 εβδομαδιαίως), Λοτζ (1 εβδομαδιαίως), Μέμμινγκεν, (2 εβδομαδιαίως), Μπάντεν Μπάντεν (2 εβδομαδιαίως), Μπιλούντ (1 εβδομαδιαίως), Πόζναν (2 εβδομαδιαίως), Φρανκφούρτη (1 καθημερινώς).

Περισσότερους Γάλλους στην Ελλάδα υπόσχεται να φέρει και η Air France η οποία θα συνεχίσει να συνδέει την Αθήνα με την Νίκαια, την Τουλούζη και τη Μασσαλία από τις 15 Απριλίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018.

Με καθημερινή απευθείας πτήση θα συνδέει την πρωτεύουσα με την ιταλική πόλη της Μόδας, το Μιλάνο, και η Alitalia. Οι πτήσεις της Alitalia  θα προσγειώνονται μάλιστα στο αεροδρόμιο Μιλάνο Linate που απέχει μόνο  7,1 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης και να αναχωρούν το μεσημέρι στις 14:40 από Αθήνα και το πρωί στις 10:25 από το Μιλάνο.

Ακόμα πιο κοντά έρχεται και η Κύπρος, όπου η κυπριακή αεροπορική εταιρεία Tus Airways επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά με απευθείας πτήσεις από την Αθήνα προς τη Λάρνακα.

Ούριος ωστόσο είναι ο άνεμος που πνέει και για τα λοιπά αεροδρόμια της χώρας

Δύο νέα δρομολόγια από το καλοκαίρι του 2018 θα φέρει στο αεροδρόμιο Μακεδονία και η Easy Jet. Πρόκειται για πτήσεις από το Λούτον (Λονδίνο) και τη Βενετία. Παράλληλα ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει και δύο εβδομαδιαίες  πτήσεις από το αεροδρόμιο του Βόλου για το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου, προσθέτοντας την πόλη της Θεσσαλίας στο συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο της με πάνω από 140 προορισμούς. 

Φτερά για Κεφαλονιά ανοίγει από το καλοκαίρι του 2018 και η British Airways, η οποία ανακοίνωση απευθείας πτήσεις από το νησί του Ιονίου προς το Λονδίνο. 

Σημαντική για τη χώρα μας χαρακτηρίζεται από παράγοντες της αγοράς και η προσθήκη της Θεσσαλονίκης στο δίκτυό της Qatar Airways. Όπως έχει ανακοινωθεί  από τις 27 Μαρτίου θα ξεκινήσουν οι απευθείας πτήσεις προς τη Θεσσαλονίκη προς την Ντόχα με τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα.

Σημαντικά είναι τα ανοίγματα που γίνονται και προς την δύση, τα οποία συμβάλλουν στην μετατροπή του αεροδρομίου της Αθήνας σε διαμετακομιστικό κόμβο. Να υπενθυμίσουμε ότι λίγο πριν εκπνεύσει η προηγούμενη χρονιά είχε εγκαινιαστεί η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα Πεκίνο, με την Air China. Η Air China πλέον συνδέει δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη και το Σάββατο μετ’ επιστροφής χωρίς ενδιάμεσες στάσεις, τις δύο πρωτεύουσες. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με Airbus 330-200, και το ταξίδι θα έχει διάρκεια 10,5 ώρες. Οι πτήσεις από το Πεκίνο θα αναχωρούν στις 2.30 και φθάνουν στην Αθήνα στις 8.15. Οι πτήσεις από την Αθήνα στις 14.15 και φθάνουν στο Πεκίνο στις 4.30 της επομένης. Η κινεζική εταιρεία, η οποία άνοιξε γραφεία στην Αθήνα το 2005, πραγματοποιεί από το 2011 δρομολόγια Πεκίνο-Αθήνα με ενδιάμεση όμως στάση στο Μόναχο. Μέχρι σήμερα η σύνδεση με την Κίνα (Πεκίνο, Σανγκάη, Χονγκ Κονγκ, Κουανγκτσόου ή Καντόνα) εξυπηρετείται κυρίως μέσω ενδιάμεσων σταθμών σε Μόσχα, Μόναχο, Κωνσταντινούπολη, Ντουμπάι, Ντόχα και Αμπου Ντάμπι. Το 2015 υπολογίζεται πως μετέφερε από την Αθήνα περισσότερους από 20 χιλιάδες επιβάτες και ακόμα περισσότερους πέρυσι. 

Πέρα από τα νέα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών που συνοψίσαμε παραπάνω, αίσθηση έκανε τον τελευταία καιρό και η είδηση για την δημιουργία μιας νέας ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, της Air Mediterranean, με άρωμα από το σοσιαλιστικό παρελθόν η οποία ήρθε εκ νέου στο επίκεντρο την προηγούμενη εβδομάδα για διάφορα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κατά την σύστασή της. Εάν όλα πάνε κατ ευχήν η νέα αεροπορική εταιρεία θα συνεχίσει να πετά σε επτά προορισμούς και συγκεκριμένα στο Λονδίνο, τη Στοκχόλμη, το Χαρτούμ, τη Λάρνακα, τη Τζέντα, την Καζαμπλάνκα και Βαγδάτη.

Το μικρό μέγεθος της χώρας και το πλήθος των αεροδρομίων της τείνουν να μετατρέψουν την χώρα σε Μέκκα των αερομεταφορών και μάλιστα τη στιγμή που η αγορά αεροπορικών εταιρειών νιώθει ιδιαίτερους τριγμούς, με το μέλλον της Airberlin και της Alitalia να θεωρείται αβέβαια και βιώνει και μεγάλες αλλαγές. 

Best of Internet