Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Η Toyota πατάει γκάζι για την εξαγορά της Daihatsu

Η Toyota πατάει γκάζι για την εξαγορά της Daihatsu  - Κεντρική Εικόνα/Video

Ανεβάζει ταχύτητες ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την είδηση πως η Toyota εξετάζει την πλήρη εξαγορά της Daihatsu. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η κολοσσιαία επιχειρηματική συμφωνία, ύψους 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι στα σκαριά, χωρίς όμως να έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις.

«Εξετάζουμε συνεχώς έναν αριθμό δυνατοτήτων που σχετίζονται με την Daihatsu, όπως συνεργασίες ή αναδιάρθρωση επιχειρήσεων, περιλαμβανομένης της πιθανότητας να κάνουμε την εταιρία πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική», ανέφερε η Toyota σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας πως δεν έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία.

Ο λόγος της επικείμενης εξαγοράς είναι πως η Toyota θέλει να εισέλθει για τα καλά στην αγορά «μικρών» αυτοκινήτων, 600 κυβικών, όπου και εξειδικεύεται η Daihatsu. Ο πλήρης έλεγχος δε της Daihatsu από την Toyota  θα προσέφερε στην αυτοκινητοβιομηχανία το πλεονέκτημα των αυτοκινήτων χαμηλού κόστους ενώ ταυτόχρονα θα περιέκοπτε  και τα κόστη προμηθειών της Daihatsu.

Σημειώνεται πως προς το παρόν, στην Toyota ανήκει το 51,2% της Daihatsu, η οποία, όπως και η Suzuki, ειδικεύεται (στην Ιαπωνία) στα μίνι οχήματα 660cc.

Επιπλέον η αυτοκινητοβιομηχανία διαψεύδει πως βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για συνεργασία με την ανταγωνίστρια της Daihatsu, Suzuki Motor, ένα που θα βοηθούσε τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου να εισέλθει στην Ινδία όπου η Suzuki ελέγχει σχεδόν τη μισή αγορά επιβατηγών αυτοκινήτων.

Πρωτιά στις πωλήσεις για 4η συνεχή χρονιά

Η ιαπωνική εταιρία διατήρησε την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία και το 2015, πρωτιά που διατηρεί για τέταρτη συνεχή χρονιά, με 10,15 εκατ. πωλήσεις οχημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν σήμερα.

Ο όμιλος Toyota, ο οποίος κατά το πρώτο εξάμηνο απειλήθηκε από τη Volkswagen, εντέλει διατήρησε την ηγεμονία του απέναντι στον γερμανικό κολοσσό, ο οποίος ταλανίζεται από το σκάνδαλο της εκπομπής ρύπων. Να υπενθυμίσουμε ότι η VW, στην οποία ανήκουν 12 εμπορικά σήματα όπως η Audi, η Skoda, η Porsche και η Scania, πούλησε πέρυσι 9,93 εκατ. οχήματα.

Η αμερικανική General Motors (GM), που ήταν στην πρώτη θέση παγκοσμίως για 70 χρόνια πριν εκθρονιστεί από την Toyota, κατετάγη τρίτη με 9,8 εκατ. οχήματα.

Η Toyota, η οποία το 2014 έσπασε για πρώτη φορά στην ιστορία το φράγμα των 10 εκατ. οχημάτων (10,23 εκατ.) χάρη σε όλα τα εμπορικά της σήματα (Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino), διατήρησε την πρώτη θέση παρά την μικρή πτώση των πωλήσεων (-0,8%).

Ειδικότερα, η εταιρία συνάντησε δυσκολίες στην Ιαπωνία (-6,5%), λόγω της εύθραυστης ανάκαμψης της τρίτης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο.

Όσο για τους στόχους του 2016, σύμφωνε με τις προβλέψεις που ανακοινώθηκαν στα μέσα Δεκεμβρίου, στόχος της εταιρείας είναι η πώληση 10,11 εκατ. οχημάτων.

Ήδη από το 2008, από την αρχή της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης, η Toyota κατέκτησε την πρώτη θέση παγκοσμίως, την οποία μέχρι τότε μονοπωλούσε η GM, και έκτοτε διατηρεί την πρωτιά με εξαίρεση το 2011. Ο σεισμός και το τσουνάμι που ακολούθησε στις 11 Μαρτίου είχε πλήξει τη βορειοανατολική Ιαπωνία.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet