Η νέα δωρεάν υπηρεσία του Spotify θέλει να ανταγωνιστεί το YouTube

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η νέα δωρεάν υπηρεσία του Spotify θέλει να ανταγωνιστεί το YouTube
Η Spotify Technology παρουσίασε μια νέα έκδοση της εφαρμογής της για κινητά που παρέχει περισσότερες επιλογές για τους δωρεάν χρήστες, θέλοντας να τραβήξει περισσότερο κόσμο μακριά από το YouTube που πάει να γίνει ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της.

Η Spotify Technology παρουσίασε μια νέα έκδοση της εφαρμογής της για κινητά που παρέχει περισσότερες επιλογές για τους δωρεάν χρήστες, θέλοντας να τραβήξει περισσότερο κόσμο μακριά από το YouTube που πάει να γίνει ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της.

Οι νέες προσφορές του Spotify έρχονται λίγο πριν ξεκινήσει η λειτουργία της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας μουσικής του YouTube. Το YouTube θέλει να πείσει κάποιους από τους περίπου 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες του να αναβαθμίσουν τον λογαριασμό τους σε μια συνδρομητική υπηρεσία. Η Spotify ήδη λειτουργία την μεγαλύτερη συνδρομητική υπηρεσία αναπαραγωγής μουσικής στον κόσμο και πλέον επεκτείνει τις δωρεάν προσφορές της με στόχο να αυξήσει τους χρήστες της στο 1 δισεκατομμύριο.

Οι χρήστες του Spotify θα αποκτήσουν πρόσβαση σε πολλές λειτουργίες της εφαρμογής που μέχρι σήμερα ήταν ανοιχτές μόνο σε όσους πλήρωναν, δήλωσε στελέχη της εταιρείας σε ειδική εκδήλωση στη Νέα Υόρκη. Οι αλλαγές αυτές μπορούν να βοηθήσουν το Spotify να κρατήσει το προβάδισμα που έχει απέναντι στην υπηρεσία Apple Music, η οποία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη συνδρομητική υπηρεσία του κόσμου.

Η Spotify θέλει να εκμεταλλευτεί την επιτυχία της υιοθετώντας το μοντέλο «freemium». Μέσω αυτού του μοντέλου οι χρήστες ξεκινούν με ένα δωρεάν προϊόν το οποίο προσφέρει περισσότερες επιλογές και λειτουργίες αν πληρώσουν.

«Πολλοί στον κλάδο μπορεί να μην γνωρίζουν καλά πως λειτουργεί το freemium», δήλωσε ο Γκούσταβ Σόντερστρομ, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Spotify. «Μπορεί να νομίζουν ότι αυτό το μοντέλο προκαλεί προβλήματα στους χρήστες», σημείωσε σχολιάζοντας δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος μουσικής του YouTube περί ενόχλησης των χρηστών για την εγγραφή τους σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Η Spotify, που εδρεύει στην Στοκχόλμη, χρησιμοποιεί την δωρεάν υπηρεσία για να προσεγγίσει χρήστες της προκειμένου να τους μετατρέψει σε συνδρομητές. Από τους 157 χρήστες της υπηρεσίες της Spotify, τα 71 εκατομμύρια είναι συνδρομητές που πληρώνουν μηνιαία συνδρομή.

«Ξέρουμε ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο θα μπορέσουμε να πετύχουμε τον στόχο μας να αποκτήσουμε δισεκατομμύρια χρήστες», δήλωσε ο Σόντερστρομ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider