Ο Mikel ψάχνει πελάτες στο εξωτερικό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ο Mikel ψάχνει πελάτες στο εξωτερικό

Με επέκταση σε νέες αγορές εκτός ελληνικών συνόρων η γνωστή αλυσίδα Mikel προσπαθεί να μειώσει τις απώλειες που κατέγραψε στην εγχώρια αγορά αφού με βάση τον ισολογισμό του 2015, τόσο ο τζίρος όσο και τα κέρδη της σημείωσαν πτώση.

Η αλυσίδα, η οποία διαθέτει σήμερα ένα δίκτυο με περισσότερα από 140 καταστήματα, έκανε την «παρθενική» της εμφάνιση στη Κύπρο και ειδικότερα στη Λάρνακα, ενώ τα στελέχη της σχεδιάζουν το άνοιγμα καταστημάτων και σε άλλες πόλεις, με το επόμενο να ανοίγει στη Λευκωσία.

Η Κύπρος ειναι ο δεύτερος επενδυτικός προορισμός για τα Mikel, τα οποία τον περασμένο Μάρτιο άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στο Ντουμπάι, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η πορεία του οποίου κρίνεται ιικανοποιητική.

Σύμφωνα με πληροφορίες η αλυσίδα έχει δεχτεί και άλλες προτάσεις από διάφορες περιοχές της Ευρώπης, οι οποίες στην παρούσα φάση έχουν τεθεί στο μικροσκόπιο του ιδιοκτήτη της αλυσίδας Λ. Κυριακάκη και εξετάζονται διαξοδικά, με επόμενο σταθμό να θεωρείται η αγορά του Λονδίνου.

Εντός συνόρων από τους ιθύνοντες της αλυσίδας, στην παρούσα φάση δίνεται έμφαση στο νέο επενδυτικό της project τα Mikel Cantina, τα οποία αποτελούν το επόμενο μεγάλο στοίχημα της.
Πρόκειται για επενδύσεις της τάξεως των 70.000 ευρώ και αφορά μικρούς χώρους 8 έως 10 τετραγωνικών, οι οποίοι λειτουργούν με βάση τις προδιαγραφές των καταστημάτων καφέ της Μikel.

Το εν λόγω project ήρθε να δώσει νέο επιχειρηματικό αέρα στην αλυσίδα, η οποία αναζητούσε μικρότερες και πιο αποδοτικές επενδύσεις.

Πρόκειται για επενδύσεις της τάξεως των 70.000 ευρώ και αφορά μικρούς χώρους 8 έως 10 τετραγωνικών, οι οποίοι λειτουργούν με βάση τις προδιαγραφές των καταστημάτων καφέ της Μikel.

Το εν λόγω project ήρθε να δώσει νέο επιχειρηματικό αέρα στην αλυσίδα, η οποία αναζητούσε μικρότερες και πιο αποδοτικές επενδύσεις.

Και αυτό γιατί για το άνοιγμα ενός «πρωτότυπου» καταστήματος Μikel απαιτούνται κεφάλαια από 200.000 ευρώ έως και 350.000 ευρώ. Και φυσικά στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνονται τα Entry Fees (δικαιώματα εισόδου) τα οποία απαιτούνται και είναι της τάξης των 50.000 Ευρώ. Επίσης τα royalties (δικαιώματα χρήσης) που αφορούν στο 5% του κύκλου εργασιών και τα marketing fees (διαφημιστικές αμοιβές) που ανέρχονται στο 2%.

Γιασ το 2015 η αλυσίδα, μετά την αλμωατώδη αύξηση των οικονομικών της μεγεθών εμφάνισε κάμψη των πωλήσεων της αλλά και των κερδών της.

Ειδικότερα ο τζίρος της αλυσίδας από τα 3,4 εκατ. ευρώ το 2015, υποχώρησε στα 3,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της από τα 1,2 εκατ. ευρώ στα 1,1 εκατ. ευρώ.

Μείωσε όμως παρουσίασε και ο αριθμός του προσωπικού της αλυσίδας ο οποίος στο τέλος του ανήλθε στα 122 άτομα από 133 το 2014.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider