Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Σε άλλο επίπεδο το αυτόματο Ford Kuga

Σε άλλο επίπεδο το αυτόματο Ford Kuga  - Κεντρική Εικόνα/Video

Το Ford Kuga ανήκει στα πιο ενδιαφέροντα συμπαγή SUV και το αποδεικνύει με το λανσάρισμα πρόσθετων επιλογών, μεταξύ άλλων και στα μηχανικά του μέρη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφερόμαστε στην έκδοση με τον βασικό πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων, που αποδίδει με τη βοήθεια τούρμπο 120 ίππους και 300 Nm ροπή στρέψης, ενώ συνδυάζεται με το αυτόματο εξατάχυτο σασμάν PowerShift. 

Πρόκειται για μία εξαιρετική πρόταση και μια από τις πιο ταιριαστές επιλογές στην γκάμα του Kuga, σε ό,τι έχει να κάνει με την άνεση και την ευκολία, που προσφέρει. Οι επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 12,4 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Ford και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 171 χλμ./ώρα. Στην πράξη, η αίσθηση που αποκομίζεις είναι καλύτερη από την αναμενόμενη με βάση τους ψυχρούς αριθμούς και αυτό οφείλεται στην καλή κλιμάκωση των σχέσεων στο σασμάν, στις γρήγορες αντιδράσεις του και στην πλούσια ροπή που προσφέρει ο τετρακύλινδρος κινητήρας σε ένα ευρύ φάσμα απόδοσης. 

Άλλα θετικά χαρακτηριστικά του είναι η λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα, που δεν αφήνει περιθώριο για κριτική στο κεφάλαιο των κραδασμών και του θορύβου, ενώ η κατανάλωση ανήκει επίσης στα δυνατά του σημεία. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας καταφέραμε να δούμε στον υπολογιστή κατανάλωσης του οχήματος 7,5 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο, σε διαδρομές κυρίως εντός πόλης. Σε συνθήκες ανοικτού δρόμου μπορείς να δεις ακόμη και κάτω από 6 λίτρα, που κρίνονται εξαιρετικά με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του Kuga, για το οποίο πάντως ανακοινώνει η Ford ως μέση –εργοστασιακή- κατανάλωση τα 4,8 λίτρα ανά 100 χλμ.

Οδηγώντας το Kuga με το αυτόματο κιβώτιο διαπιστώνεις από τα πρώτα χιλιόμετρα, ότι είναι σαφώς πιο άνετο από το χειροκίνητο, ειδικότερα μάλιστα αν καλύπτεις καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα «κολλημένος» στην κίνηση της πόλης. Το σασμάν κρατάει σχεδόν πάντα την ιδανική σχέση επιλεγμένη, όμως δεν καθυστερεί να κατεβάσει, αν χρειαστεί περισσότερη ισχύς. Κατά τα άλλα, το αυτόματο Kuga παραμένει ενδιαφέρον οδηγικά, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και εξαιρετικό σε αίσθηση τιμόνι, όπως όλα τα υπόλοιπα αδελφάκια του με τα μηχανοκίνητα κιβώτια. Τα καταφέρνει άριστα στο ταξίδι, χωρίς αεροδυναμικό θόρυβο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες και η απόσβεση της ανάρτησης στις λακκούβες και στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος είναι υποδειγματική, αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινή συμβίωση μαζί του. 

Στο εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό, δεν έχει αλλάξει τίποτα από το Ford Kuga που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Παραμένει δηλαδή ένα άνετο οικογενειακό SUV με μεγάλους χώρους στην υπερυψωμένη καμπίνα, μεγάλο πορτμπαγκάζ 456 λίτρων, πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και όμορφη εξωτερική σχεδίαση που δεν περνά απαρατήρητη χάρη στο σπορ ύφος και τις δυναμικές γραμμές του πεντάθυρου αμαξώματος. Στη βασική έκδοση Business, το Ford Kuga με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 TDCi των 120 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων PowerShift, κοστίζει 27.751€, με πλήρες επίπεδο εξοπλισμού και σίγουρα αποτελεί μία ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους ψάχνουν για ένα ελκυστικό SUV με άνεση, ενδιαφέρουσα αίσθηση οδήγησης και χαμηλό κόστος χρήσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

Τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας, 1.499 κ.εκ., τούρμπο, μέγιστη ισχύς 120 ίπποι στις 3.600 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 300 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, μετάδοση της κίνησης εμπρός, χώρος αποσκευών 456 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.530/1.840/1.700 χλστ. 

Επιδόσεις (εργοστασιακές μετρήσεις) 

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα ντίζελ ανά 100 χιλιόμετρα, εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 124 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. 

Best of Internet