BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)

Η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με τιμή «βασικής» έκδοσης 88.570 ευρώ στην Ελλάδα είναι σίγουρα προνόμιο. Και ταυτόχρονα πρόκληση, όχι με την έννοια του αντίκτυπου που μπορεί να έχει στον κοινωνικό περίγυρο, αλλά ως άσκηση να βρεις τρωτά σημεία.

Αντικειμενικά, για να είμαστε ειλικρινείς, τέτοια δεν υπάρχουν. Όχι, τουλάχιστον, σύμφωνα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η πιο άμεση και επιδερμική κριτική θα μπορούσε να γίνει στις τιμές κτήσης oι οποίιες, εκτός των βασικών εκδόσεων, άνετα υπερφαλαγγίζουν το όριο των 100.000 ευρώ. Το βάθος όμως της μηχανολογικής υπόστασης και οι δυνατότητες μιας τέτοιας κατασκευής, σε βάζουν σε σκέψεις ακόμα και σε αυτό το επίπεδο. Μήπως αν είχες αυτό το ποσό, ευχαρίστως θα το έδινες;

Πέραν των φιλοσοφικών ερωτημάτων που μπορούν να πάνε τη βαλίτσα της ανάλυσης πιο μακριά και από Airbus A380, αν κρίνεις την BMW 6 GT με βάση τις ταξιδιωτικές της ικανότητες, δεν έχεις παρά να μείνεις άφωνος. Ποιότητα, ασφάλεια, προσοχή στη λεπτομέρεια, χώροι, επιδόσεις, εξοπλισμός και αίσθηση πολυτέλειας ανήκουν σε μια άλλη σφαίρα, που ξεπερνά τα αυτοκίνητα «σειράς» και πλησιάζει σε υλοποιήσεις βρετανικών ατελιέ τύπου Rolls και Bentley.

Η κλασική ποιότητα BMW σε αμάξωμα και εσωτερικό, μαζί με την στάνταρ πνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα –η οποία προαιρετικά και με χαρακτηριστικά ενεργητικής ρύθμισης διατίθεται και για τον εμπρός- είναι κατά βάση υπεύθυνες για την αίσθηση «μπορώ να οδηγώ μέχρι να πεθάνω». Το μεγάλο αμάξωμα που οριακά ξεπερνά τα πέντε μέτρα μήκος και τα 1.9 σε πλάτος, είναι υπεύθυνο για τους χώρους που, σε μια συμβατική υλοποίηση της μάρκας, βρίσκεις μετά βίας στη σειρά 7. Δηλαδή άνεση για πέντε επιβάτες και 610 λίτρα αποσκευών.

Το θέμα μας είναι το ταξίδι και ένα ακόμα στοιχείο που το καθιστά απολαυστικό –και ταυτόχρονα οικονομικό αν υποτεθεί ποτέ ότι κάτι τέτοιο αφορά τον ιδιοκτήτη της 6 GT- είναι η αεροδυναμική. Απόλυτη ηρεμία στο εσωτερικό και μια αίσθηση ελάχιστης αντίστασης στον αέρα είναι αποτελέσματα του συντελεστή αεροδυναμικής 0,25. Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, είναι απόρροια ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων εμπρός αλλά και μιας αυτόματα ενεργοποιούμενης αεροτομής πίσω.

Σε κάποιους η σιλουέτα της GT ίσως δημιουργήσει συνειρμούς crossover και σε κάποιους άλλους coupe. Αυτή είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση, εκτός της πολιτικής αντιπαράθεσης, όπου όλοι έχουν δίκιο. Στην προσπάθειά της η BMW να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που δεν θα σταματήσει σχεδόν πουθενά όπου υπάρχει στέρεο έδαφος, δημιούργησε ένα υβρίδιο.

Παλιότερες υλοποιήσεις ίσως να μην είχαν πετύχει τόσο καλά το στόχο τους από αισθητική άποψη, η 6 GT ωστόσο είναι απόλυτα ισορροπημένη και, σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα του είδους, δεν μοιάζει με station. Ροή στις γραμμές, χαμηλότερη γραμμή αμαξώματος σε σχέση με το παρελθόν και ρυθμιζόμενη απόσταση από το έδαφος, έχουν προσδώσει κομψότητα στο μοντέλο, κάτι που δεν ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του στο παρελθόν.

Προφανώς η αποστολή της GT βρίσκει την ανώτατη έκφρασή της στις εκδόσεις x Drive, όπου x δεν είναι ο άγνωστος της εξίσωσης, αλλά η τετρακίνηση. Έξυπνη, υπό την έννοια της ηλεκτρονικής ενεργοποίησής της και πλήρως αυτόματη, μαζί με το σύστημα της ρύθμισης του ύψους του αμαξώματος σε ένα εύρος τριών εκατοστών, θα μεταφέρει τον οδηγό και τους επιβάτες σχεδόν όπου υπάρχει χαραγμένη οδός -ασχέτως είδους επιφάνειας.

Κάτω από το καπό της η BMW 6 GT κρύβει μόνο ένα τετρακύλινδρο σύνολο δύο λίτρων βενζίνης, με ισχύ 258 ίππων. Όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες της γκάμας, ένας ακόμα βενζίνης και ένας diesel που θα είναι διαθέσιμοι άμεσα, είναι τρίλιτροι εξακύλινδροι εν σειρά, με ισχύ 340 και 265 ίππων αντίστοιχα. Στην πορεία του επόμενου έτους θα προστεθεί και ο τρίλιτρος diesel με ισχύ 320 ίππων και μετάδοσης σε όλους τους τροχούς. Η έκδοση με το βασικό δίλιτρο κινητήρα έχει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, ενώ οι υπόλοιπες διατίθενται και με τις δύο δυνατότητες. Σε όλες όμως τις περιπτώσεις, το κιβώτιο είναι το γνωστό –και εξαιρετικό- αυτόματο 8 σχέσεων Steptronic. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο, με τιμές που μπορείτε να δείτε στον πίνακα που ακολουθεί:

BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)
BMW 6 GT: Έτοιμη για το γύρο του κόσμου (pics & vid)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider