Στίβεν Χόκινγκ: 16 ατάκες του που θα μείνουν στην ιστορία

Στίβεν Χόκινγκ: 16 ατάκες του που θα μείνουν στην ιστορία

Ο Στίβεν Χόκινγκ πέθανε νωρίς το πρωί στις 14 Μαρτίου 2018 - τα γενέθλια του Άλμπερτ Αϊνστάιν - αλλά άφησε πίσω του μία από τις πιο απίστευτες κληρονομιές για κάθε άνθρωπο στη Γη.

Ο Χόκινγκ ήταν ένας θεωρητικός φυσικός που παρουσίασε νέες θεωρίες για τις μαύρες τρύπες και του σύμπαντος γενικότερα. Επιπλέον, το έπραξε ενώ αντιμετώπιζε μια σοβαρή νευροεκφυλιστική ασθένεια που τον περιόρισε σε αναπηρικό καροτσάκι για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.

Ο παγκοσμίου φήμης επιστήμονας συνέθετε τις σκέψεις του με έναν ειδικό υπολογιστή παρακολούθησης ματιών και αυτές οι λέξεις - πολλές από αυτές χιουμοριστικές - συνεχίζουν να εμπνέουν γενιές ανθρώπων που ήταν περίεργοι για το πώς λειτουργεί το σύμπαν, από πού προήλθε και πού μπορεί να πηγαίνει.

Ο Χόκινγκ δεν παρέλειψε να μοιραστεί κάποιες αξιοσημείωτες γνώσεις επίσης για τη ζωή, την αγάπη και την επιστήμη. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τα πιο αξιομνημόνευτα πράγματα που είπε στα βιβλία, τα δοκίμια, τις συνεντεύξεις, τις εμφανίσεις του σε τηλεοπτικές εκπομπές και πολλά άλλα.

Για την αντιμετώπιση της αναπηρίας του:

Είναι χάσιμο χρόνου να θυμώνω για την αναπηρία μου. Πρέπει να συνεχίζουμε με τη ζωή και δεν τα έχω πάει άσχημα. Οι άνθρωποι δεν θα έχουν χρόνο για σας αν είστε πάντα θυμωμένοι ή παραπονεμένοι.

Σχετικά με το πως βλέπει τη ζωή:

Η ζωή θα ήταν τραγική αν δεν ήταν αστεία.

Για την επιστήμη και τη θρησκεία:

Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ της θρησκείας, η οποία βασίζεται στην εξουσία, και της επιστήμης, η οποία βασίζεται στην παρατήρηση και τη λογική. Η επιστήμη θα κερδίσει γιατί λειτουργεί.

Για την θέση των ανθρώπων στο σύμπαν:

Είμαστε απλώς μια προχωρημένη φυλή πιθήκων σε έναν μικρό πλανήτη ενός πολύ μέτριου αστέρα. Αλλά μπορούμε να κατανοήσουμε το Σύμπαν. Αυτό μας κάνει να είμαστε κάτι πολύ ξεχωριστό.

Στη διάγνωση του με ALS:

Οι προσδοκίες μου μειώθηκαν στο μηδέν όταν ήμουν 21. Όλα από τότε ήταν ένα επιπλέον δώρο

Στην τελειότητα και το να κάνει κάποιος λάθη:

Την επόμενη φορά που κάποιος παραπονιέται ότι κάνατε λάθος, πείτε του ότι μπορεί να είναι κάτι καλό. Γιατί χωρίς ατέλεια, ούτε εσείς ούτε εγώ θα υπήρχαμε.

Στον σκοπό της νοημοσύνης:

Η νοημοσύνη είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή.

Σε ό, τι είπε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν σχετικά με τις μαύρες τρύπες:

Ο Αϊνστάιν έκανε λάθος όταν είπε: «Ο Θεός δεν παίζει ζάρια». Η εξέταση των μαύρων τρυπών δείχνει όχι μόνο ότι ο Θεός παίζει ζάρια, αλλά ότι μερικές φορές μας προκαλεί σύγχυση, ρίχνοντάς τα εκεί που δεν μπορούμε να τα δούμε.

Στο μέλλον της ανθρωπότητας

Δεν νομίζω ότι η ανθρώπινη φυλή θα επιβιώσει τα επόμενα χίλια χρόνια, εκτός και αν αποικήσουμε στο διάστημα. Υπάρχουν πολλά ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στη ζωή σε έναν μόνο πλανήτη, αλλά είμαι αισιόδοξος. Θα φτάσουμε τα αστέρια.

Στο ότι δεν εγκαταλείπει

Να θυμάστε να κοιτάτε τα αστέρια και όχι στα πόδια σας. Ποτέ μην εγκαταλείπετε την δουλειά. Η δουλειά σας δίνει νόημα και σκοπό και η ζωή είναι κενή χωρίς αυτή. Αν είστε αρκετά τυχεροί για να βρείτε αγάπη, θυμηθείτε ότι είναι εκεί και μην την πετάξετε στην άκρη.

Σχετικά με τους κινδύνους της επιστημονικής ανακάλυψης:

Ήταν δεδομένο στο παρελθόν πως αυτό που αποκαλούμε νοημοσύνη και επιστημονική ανακάλυψη μας έδωσαν ένα πλεονέκτημα επιβίωσης, Δεν είναι βέβαιο πως ισχύει ακόμα. Οι επιστημονικές ανακαλύψεις δεν αποκλείεται να μας καταστρέψουν όλους.

Για μία πιθανή επίσκεψη εξωγήινων:

Αν οι εξωγήινοι μας επισκεφθούν ποτέ, νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα μοιάζει πολύ όπως όταν ο Χριστόφορος Κολόμβος έφτασε στην Αμερική για πρώτη φορά, κάτι που όπως αποδείχθηκε δεν πήγε πολύ καλά για τους ιθαγενείς Αμερικανούς.

Για τις έξυπνες ατάκες:

Οι άνθρωποι που προβάλουν το IQ τους είναι αποτυχημένοι

Σχετικά με την ύπαρξη πολλών σύμπαντων:

Μπορεί να υπάρχουν πολλά άλλα σύμπαντα παρόμοια με το δικό μας, αλλά με κάποιες μικρές διαφορές. Κάπου εκεί, η Χίλαρι Κλίντον είναι Πρόεδρος κι εγώ είμαι ο κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στον μαραθώνιο.

Για τον θάνατο

Δεν φοβάμαι τον θάνατο, αλλά δεν βιάζομαι να πεθάνω

Για τον Παράδεισο και την μεταθανάτια ζωή

Κανείς δεν δημιούργησε το σύμπαν και κανείς δεν καθοδηγεί τη μοίρα μας. Αυτό με οδηγεί σε μια βαθιά συνειδητοποίηση ότι πιθανώς δεν υπάρχει παράδεισος και καμία μεταθανάτια ζωή. Έχουμε αυτή τη ζωή για να εκτιμήσουμε το μεγάλο σχέδιο του σύμπαντος και γι 'αυτό είμαι εξαιρετικά ευγνώμων.