Η Abercrombie θέλει να κερδίσει τους νέους με web σειρές (vids)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Abercrombie θέλει να κερδίσει τους νέους με web σειρές (vids)

Η Abercrombie & Fitch, που κάποτε απέφευγε τις διαφημίσεις στηριζόμενη στον 90s cool αέρα της, αρχίζει να κοιτάει διαφορετικά το μάρκετινγκ του ομίλου προκειμένου να ξανακερδίσει τους εφήβους.

Πέρυσι έβγαλε στον αέρα την πρώτη της τηλεοπτική διαφήμιση εδώ και μια δεκαετία, για το brand Abercrombie, και τώρα βγάζει στον αέρα μία δική της web σειρά για το brand Hollister, χρησιμοποιώντας την ψυχαγωγία για να προσελκύσει πελάτες.

Η εταιρεία έκανε διαθέσιμο από χθες στο κανάλι YouTube του AwesomenessTV τη σειρά «The Carpe Life». Το ριάλιτι σόου των 12 επεισοδίων, που δένει με την διαφημιστική καμπάνια Carpe Now της Hollister, έχει οικοδεσπότη τον influencer Χάντερ Μαρτς και θα βγαίνει στον αέρα κάθε μήνα με εμφανίσεις κι από άλλες προσωπικότητες των social media.

«Δεν είναι κάτι φτιαγμένο μόνο για να σπρώξει προϊόντα», δήλωσε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Abercrombie & Fitch Γουίλ Σμιθ. «Δεν μας ενδιαφέρουν μόνο οι συναλλαγές, θέλουμε να φέρουμε τον κόσμο κοντά στη Hollister». Η τελευταία οδηγεί την επανάκαμψη της Abercrombie, καθώς στις 7 Μαρτίου αναμένεται να ανακοινώσει για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξηση πωλήσεων στα καταστήματά της.

Το πρώτο επεισόδιο του «The Carpe Life», με πρωταγωνιστές τους σταρ των social media Funk Bros και τις φιλενάδες του, είναι γρήγορο και ξέφρενο. Ο οικοδεσπότης περνάει τους νεαρούς από μία σειρά δοκιμασιών, όπως π.χ να τρέξουν με τρίκυκλα σε κατηφόρα, κινηματογραφημένες με κάμερες GoPro και selfie sticks.

Πρόκειται για τη δεύτερη καμπάνια της Hollister που χρησιμοποιεί το YouTube με αυτόν τον τρόπο. Πέρυσι η εταιρεία συνεργάστηκε με το Awesomeness TV για το ριάλιτι 24 επεισοδίων «This is Summer», που συγκέντρωσε 16,3 εκατομμύρια views.

«Η Γενιά Ζ βλέπει Awsomeness TV κάθε μέρα με τον ίδιο τρόπο που εγώ έβλεπα κάποτε MTV» υποστηρίζει ο Χάρλεϊ Μπλοκ, αντιπρόεδρος της Awesomeness. «Είναι ανοιχτή στην επικοινωνία μέσω της συνεργασίας με ένα brand».

Αυτός ο τρόπος προσέγγισης δεν είναι, πάντως, καινούργιος για τις εταιρείες ρούχων. Το 2016 η Nike έβγαλε στο YouTube τη σειρά «Margot vs. Lily», προκειμένου να εμπνεύσει τους θεατές να ασκηθούν, κατά προτίμηση με τον εξοπλισμό που προβαλλόταν στην οθόνη τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider