Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
13 ΔΕΚ 2017 | 11:54

Αυτή είναι η μάρκα παπουτσιών που νίκησε την Nike

Αυτή είναι η μάρκα παπουτσιών που νίκησε την Nike - Κεντρική Εικόνα/Video

H Olympikus είναι ξανά στην κορυφή. Η εταιρεία αθλητικών παπουτσιών ξεπέρασε την Nike σε ότι αφορά τις πωλήσεις στη Βραζιλία φέτος και κατάφερε να βρεθεί ξανά στην πρώτη θέση μετά από έξι χρόνια. Και μάλιστα δεν χρειάστηκε καν να κάνει εκπτώσεις για να το πετύχει αυτό.

Η βραζιλιάνικη εταιρεία κατάφερε να θριαμβεύσει αφού η μητρική της εταιρεία Vulcabras Azaleia SA προχώρησε σε μια τριετή αναδιάρθρωση, έκανε πιο γρήγορη την παραγωγή της και συμμετείχε στην Νέα Αγορά του Χρηματιστηρίου Β3 του Σάο Πάολο.  Η εταιρεία, η οποία πρόσφατα υιοθέτησε ένα σύστημα παραδόσεων μέσα σε 45 ημέρες από την παραγγελία, δίνει στους εμπόρους ακριβώς την ποσότητα εμπορεύματος που χρειάζονται, έτσι δεν έχουν επιπλέον στοκ για να το βγάλουν σε προσφορά.

«Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι ότι είμαστε γρήγοροι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέντρο Μπαρτέλε. «Κάθε μήνα, οι λιανέμποροι χρειάζεται να αντικαταστήσουν μόνο τα χρώματα και τα μεγέθη παπουτσιών που χρειάζονται».

Η επιτυχία της Βραζιλίας στο να προσελκύσει κορυφαία αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες είχαν άμεσες επιπτώσεις στην Olympikus. Τα αθλητικά της παπούτσια που κοστίζουν περίπου 60 δολάρια, έχασαν έδαφος όταν ξένες μάρκες μπήκαν επιθετικά στην αγορά της Βραζιλίας εκμεταλλευόμενες τα μεγάλα αυτά αθλητικά γεγονότα. Τώρα όμως, που ο αθλητικός κόσμος προχωρά τις επόμενες διοργανώσεις η λάμψη των πιο ακριβών Nike και Adidas έχει αρχίσει να φθίνει.

Τα εργατικά κόστη στη Βραζιλία είναι τρεις φορές πάνω από τα εργατικά κόστη της Ασίας, κάτι το οποίο σημαίνει πως η Vulcabras δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις μεγάλες φίρμες στο εξωτερικό. Ωστόσο διαθέτει μεγάλο πλεονέκτημα στη Βραζιλία, η οποία επιβάλει μεγάλους δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα.  Σύμφωνα με τον επικεφαλής της, η εταιρεία ετοιμάζεται για επιπλέον επέκταση καθώς διαθέτει ισχυρά έσοδα και κέρδη. Μάλιστα η Olympicus σχεδιάζει να επεκταθεί και σε άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής.

Τα παπούτσια της γιαγιάς

Αν και το 80% των πωλήσεων της Vulcabras προέρχεται από την Olympicus, τις καλύτερες πιθανότητες ανάπτυξης της έχει μια άλλη μάρκα του βραζιλιάνικου ομίλου, τα παπούτσια Azaleia. Η συγκεκριμένη μάρκα αφορά παραδοσιακά γυναικεία παπούτσια, τα οποία συνήθως προκαλούν αντιδράσεις του στυλ: «Η γιαγιά μου τα φοράει αυτά». Η Vulcabras βλέπει τεράστιες δυνατότητες σε αυτή τη γραμμή, η οποία είχε κάποτε και τις περισσότερες πωλήσεις στην Βραζιλία αλλά και σε επιλεγμένες περιοχές της Κολομβίας, του Περού και της Αργεντινής. Μάλιστα η βραζιλιάνικη υποδηματοποιία θα βγάζει νέο μοντέλο σχεδόν κάθε μήνα.

«Ξεκινάμε νέες κολεξιόν οχτώ φορές μέσα στον χρόνο, εναρμονισμένοι με τους φρενήρεις ρυθμούς τις μόδας στη Βραζιλία σήμερα», δήλωσε ο Μπαρτέλε. «Θέλουμε να δείξουμε ότι τα παπούτσια Azaleia, έχουν επανασχεδιαστεί είναι πιο μοντέρνα και φρέσκα».

Η επενδυτικές εταιρείες βλέπουν με πολύ καλό μάτι την Vulcabras. Η BTG Pactual ξεκίνησε πρόσφατα να καλύπτει την μετοχή της εταιρείας και της έχει δώσει σύσταση αγοράς και τιμή στόχο περίπου 80% πάνω από την σημερινή της τιμής, η οποία έτσι και αλλιώς έχει τριπλασιαστεί φέτος. 

Best of Internet