Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
05 ΦΕΒ 2016 | 12:30

«Χρυσά κέρδη» περιμένει η Uber από το Super Bowl

«Χρυσά κέρδη» περιμένει η Uber από το Super Bowl - Κεντρική Εικόνα/Video

Δύο εικοσιτετράωρα απέμειναν μέχρι την έναρξη του Super Bowl 50, του τελικού του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου (football), που διοργανώνεται φέτος στο Σαν Φρανσίσκο και αποτελεί μία από τις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις στις ΗΠΑ.

Στο Σαν Φρανσίσκο βρίσκεται και η έδρα της Uber, της παγκόσμιας εταιρείας διαδικτυακών υπηρεσιών ταξί με παρουσία σε 400 πόλεις παγκοσμίως, η οποία «κλείνει το μάτι» στο Super Bowl φιλοδοξώντας να εκτινάξει ακόμη περισσότερο τα –ήδη υψηλά– κέρδη που καταγράφει, μόλις έξι χρόνια από τη σύστασή της.

Η Uber αποτελεί μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του Super Bowl, μαζί με άλλες κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας όπως οι Google, Intel και Hewlett-Packard, και χάρη στη θέση της αυτή έχει εξασφαλίσει πρόσβαση σε έναν χώρο στάθμευσης που βρίσκεται κοντά στο στάδιο Levi's στη Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνιας όπου θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας. Τα ταξί της Uber θα μπορούν να αφήνουν και να παραλαμβάνουν τους πελάτες τους από εκεί, το οποίο παρέχει στην εταιρεία πολύτιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων υπηρεσιών μετακίνησης.

«Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Uber εμπλέκεται σε αυτό το βαθμό σε μια αθλητική διοργάνωση διεθνούς εμβέλειας», επισημαίνει στο Bloomberg ο Keith Bruce, διευθύνων σύμβουλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του Super Bowl.

Η διοργάνωση του Super Bowl έχει αφήσει εποχή στις ΗΠΑ με τις πανάκριβες διαφημίσεις – ορόσημο των μεγαλύτερων επωνυμιών, καθώς και με την παρουσίαση νέων προϊόντων και υπηρεσιών στο αμερικανικό κοινό. Για το λόγο αυτό, η Uber σκοπεύει να παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων από περισσότερα άτομα (carpooling), που ονομάζει UberPool. Παρότι προς το παρόν προσφέρεται μόλις σε 20 πόλεις, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Travis Kalanick, έχει χαρακτηρίσει τη νέα υπηρεσία ως «τεχνολογική λύση» για μείωση της κίνησης και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, η οποία θα κάνει τις πόλεις πιο αποτελεσματικές. Για να προωθήσει το UberPool, η εταιρεία έχει εγκαταστήσει συστήματα video game σε πολλά από τα οχήματα, ώστε να μην βαρεθούν οι πελάτες της στη διαδρομή.

Τον τελικό ανάμεσα στους Carolina Panthers και τους Denver Broncos αναμένεται να παρακολουθήσουν 70.000 άτομα και ένα εκατομμύριο τουρίστες αναμένεται να συρρεύσουν συνολικά στην περιοχή την επόμενη εβδομάδα. Η κίνηση στους δρόμους θα είναι πραγματική πρόκληση για την Uber, η οποία ωστόσο βλέπει τη μαζική εισροή τουριστών ως μια ευκαιρία προώθησης των υπηρεσιών της που βρίσκονται ακόμη σε πειραματικό στάδιο. Για παράδειγμα, θα διανέμει γεύματα κατά παραγγελία σε όσους παραμείνουν στο οικονομικό κέντρο του Σαν Φρανσίσκο, όπου θα πραγματοποιηθούν συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις στο πλαίσιο της διοργάνωσης Super Bowl City. Όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, την Κυριακή το απόγευμα (ημέρα του αγώνα) θα κάνει delivery φτερούγες κοτόπουλου σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης.

Την ίδια στιγμή, όμως, οι οδηγοί της Uber έχουν τις δικές τους επιδιώξεις: σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν το σπουδαίο αθλητικό γεγονός για να τραβήξουν την προσοχή στα δικά τους αιτήματα, διοργανώνοντας διαδηλώσεις ενάντια στις μειώσεις κομίστρων στις οποίες προχώρησε η εταιρεία τον προηγούμενο μήνα.

Οι οδηγοί της Uber στις ΗΠΑ έχουν ήδη διαμαρτυρηθεί έντονα ενάντια στις μειώσεις, καταγγέλλοντας ότι τα χρήματα που κερδίζουν δεν τους φτάνουν για να πληρώνουν τα ασφάλιστρα και το δάνειο αυτοκινήτου. Τη Δευτέρα, εκατοντάδες οδηγοί διαδήλωσαν έξω από τα γραφεία της Uber στη Νέα Υόρκη.

Η διοίκηση της Uber, πάντως, σκοπεύει να επισκιάσει τις αντιδράσεις με προωθητικές δράσεις, όπως η παράδοση κουταβιών έναντι χρέωσης 30 δολαρίων ή κλήρωση δώρων όπως η συνάντηση με τον Joe Montana και άλλους ποδοσφαιρικούς σταρ. «Γνωρίζοντας ότι φέτος θα έχουμε τον τελικό στην έδρα μας, αναζητούσαμε τρόπους να γιορτάσουμε τη διοργάνωση», εξηγεί η Amy Friedlander Hoffman, επικεφαλής επιχειρησιακής ανάπτυξης και εμπειρικού μάρκετινγκ.

Στο Super Bowl ποντάρουν για να προβάλλουν τις υπηρεσίες τους και άλλες καινοτόμες εταιρείες, όπως η Airbnb και η Lyft, οι οποίες επίσης παίζουν «εντός έδρας». Η Airbnb αναμένει κρατήσεις 15.000 ατόμων τις ημέρες του αγώνα –τετραπλάσιο αριθμό από την περυσινή διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στο Φοίνιξ.

Η κορυφαία διαδικτυακή εταιρεία καταλυμάτων προσπαθεί να πείσει τους κατοίκους της περιοχής να νοικιάσουν το σπίτι τους, διατηρώντας σε λογικά επίπεδα τις τιμές. Όπως αναφέρει, η μέση χρέωση για το Σαββατοκύριακο του Super Bowl κυμαίνεται στα 225 δολάρια/βραδιά, αν και τα σπίτια σε πιο κεντρικές περιοχές μπορούν να «χτυπήσουν» και υψηλότερες τιμές.

Η Lyft, η οποία ανταγωνίζεται τη Uber αλλά δεν συγκαταλέγεται στους συμβούλους του Super Bowl, προσβλέπει επίσης σε ένα κομμάτι της «πίτας», καθώς το Σαν Φρανσίσκο είναι μία από τις πιο επιτυχημένες αγορές της, με μερίδιο αγορές 40%. «Σίγουρα θα γίνουν εκατοντάδες πάρτι και εκδηλώσεις», αναφέρει η Kira Wampler, διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας. «Πιστεύουμε ότι θα είμαστε πολύ απασχολημένοι αυτό το Σαββατοκύριακο», προσθέτει.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet