Τα υπέρ και τα κατά του Μεταφορικού Ισοδύναμου

Παναγιώτης Μπαρούτης
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα υπέρ και τα κατά του Μεταφορικού Ισοδύναμου

Η πλατφόρμα του Μ.Ι. που άνοιξε αρχικά για την υποβολή αιτήσεων από τους νησιώτες και στη συνέχεια για τις επιχειρήσεις, για να εγγράφονται, σύμφωνα με τις οδηγίες, ώστε να αποκτήσουν τον Μοναδικό Αριθμό Νησιώτη (ΜΑΝ) που θα χρησιμοποιούν οι μεν νησιώτες στα πρακτορεία έκδοσης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, οι δε επιχειρήσεις για την χρηματοδότηση του κόστους μεταφοράς των προϊόντων τους, στην συμπλήρωση της είναι απλή, εύκολη στη χρήση και περιέχει κατανοητές πληροφορίες και η διαδικασία εγγραφής είναι σύντομη και δεν επιβαρύνει τον δικαιούχο με περιττές λεπτομέρειες.

Η πλατφόρμα έχει και αρκετά μειονεκτήματα κυρίως για τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες. Διότι έχουν την υποχρέωση μετά τον έλεγχο και την έγκριση της αίτησης χρηματοδότησης, που πρέπει πρώτα να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι με βάση τους ΚΑΔ της επιχείρησης τους, να καταχωρήσουν μέσα στην πλατφόρμα αναλυτικά την κάθε φορτωτική ξεχωριστά (ημερομηνία, αριθμό στοιχείου, επωνυμία προμηθευτή, αξία κλπ.) να επισυνάπτουν μαζί την απόδειξη πληρωμής της φορτωτικής και στην συνέχεια να τις σκανάρουν για να τις στείλουν με αρχείο ηλεκτρονικά.

Θεωρούμε ότι η παραπάνω διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα και δυσλειτουργική για τις επιχειρήσεις, πόσο μάλλον για εκείνες που έχουν μεγάλο όγκο φορτωτικών, αφού αρκετές από αυτές δεν έχουν ούτε τον εξοπλισμό (Η/Υ, scanner κλπ.) αλλά ούτε και τη γνώση για να το πράξουν. Πρέπει λοιπόν οι αρμόδιοι φορείς να απλοποιήσουν την όλη διαδικασία για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα για όλους, διαφορετικά αρκετές επιχειρήσεις θα απογοητευτούν και δεν θα συμμετέχουν στη δράση αυτή, διότι τα οφέλη που θα επρόκειτο να αποκομίσουν θα είναι ίδια ή ίσως και λιγότερα σε κάποιες περιπτώσεις, από το κόστος της υποβολής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider