Τέλος οι «χρυσές» εθελούσιες

«Εθελούσιες» και κλείσιμο καταστημάτων έχει το μενού του 2019 για τις τράπεζες. Και αν αυτό είναι λίγο πολύ γνωστό και αναμενόμενο, αυτό που μαθαίνω είναι ότι τα πακέτα εξόδου δεν θα έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Όποιος πρόλαβε τους 50 και πλέον μισθούς πρόλαβε, τώρα τα κίνητρα θα είναι λίγο μεγαλύτερα από τις αποζημιώσεις. Και σε όποιον αρέσουν.

Η Εθνική Ασφαλιστική και οι δήθεν μνηστήρες 

Άνθρακες ο … θησαυρός περί νέου μνηστήρα για την Εθνική Ασφαλιστική, μια και για ακόμη μια φορά διαψεύδονται τα σενάρια. Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησαν φήμες στην αγορά περί μη δεσμευτικής προσφοράς από τον αντασφαλιστικό γίγαντα Hannover RE και την ιαπωνική Lidehal. Όπως έμαθα, τα «καμπανάκια» άρχισαν να χτυπούν όταν κυκλοφόρησε η είδηση πως στο σχήμα που θεωρητικά κατέθεσε προσφορά συμμετείχε και ο γνωστός και μη εξαιρετέος Mat Fairfield, ιδρυτής και επικεφαλής της EXIN. Αν δεν σας λέει κάτι, είναι η εταιρεία η οποία είχε αναδειχτεί προτιμητέος αγοραστής στον πρώτο διαγωνισμό αλλά δεν βρήκε τα απαραίτητα κεφάλαια με αποτέλεσμα η διαδικασία να εξελιχθεί σε φιάσκο. Ευτυχώς οι φήμες διαψεύσθηκαν, αλλά ο «πονοκέφαλος» παραμένει. 

Οι νέοι ισχυροί των τραπεζών

«Ξεχάστε τους τραπεζίτες. Τώρα το παιχνίδι θα κάνουν αυτοί που διαχειρίζονται τα SPV’s. Αυτοί θα έχουν τα λεφτά, τον κόσμο και τα δάνεια». Αυτό μου είπε κορυφαίος τραπεζίτης, όταν συζητούσαμε για τις αλλαγές που θα γίνουν στον κλάδο το 2019. Ήδη στην περίπτωση της Eurobank o «εκλεκτός» έχει βρεθεί και μένει να δούμε τι θα κάνουν οι άλλες τράπεζες.

Γυρίζουν στο «μαντρί» της ΔΕΗ

Όπως φεύγουν έτσι ξαναγυρίζουν στη ΔΕΗ πολλοί καταναλωτές της χαμηλής και μέσης τάσης. Όπως φαίνεται οι προωθητικές ενέργειες δεν είναι ικανές να τους πείσουν να παραμείνουν πάνω από έναν χρόνο με αποτέλεσμα να επιστρέφουν στη ΔΕΗ. Βασικός λόγος, όπως μου λένε,  είναι ότι η υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης δεν είναι σχεδόν ποτέ διαθέσιμη  ή δεσμεύεται να καλέσει «πίσω» τους πελάτες χωρίς τελικά να το πράττει. Πολλοί πελάτες αναγκάζονται να εμφανιστούν αυτοπροσώπως στα γραφεία της εν λόγω επιχείρησης και μετά από «μαραθώνια προσπάθεια» καταφέρνουν να δουν κάποιον αρμόδιο. Όπως λένε και οι αγγλοσάξονες, “better the devil you know”.
 

The Insider