Το λουκέτο στην Ηλεκτρονική και στα καταστήματά της, εκτός από το γεγονός ότι οδήγησε στην ανεργία 450 εργαζομένους, δημιουργεί και ορισμένα ερωτήματα στους καταναλωτές έχουν αγοράσει ή αγόρασαν πρόσφατα κάποια από τα προϊόντα της αλυσίδας. 

Όπως για παράδειγμα τί θα γίνει με τις δόσεις που καταβάλλουν όσοι έχουν αγοράσει προϊόντα από την Ηλεκτρονική και δεύτερον τί θα γίνει με όσους είχαν παραγγείλει προϊόντα, δίνοντας προκαταβολή. 

Στο πρώτο ερώτημα, η απάντηση είναι ότι οι δόσεις συνεχίζουν να πληρώνονται κανονικά, καθώς η αγορά των προϊόντων γινόταν μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω έκδοσης καταναλωτικού δανείου (σε ελάχιστες περιπτώσεις). Δηλαδή οι άτοκες δόσεις που έδινε η Ηλεκτρονική δεν χρηματοδοτούνταν από την ίδια, αλλά από την τράπεζα. Ως εκ τούτου η οφειλή συνεχίζει να υφίσταται.

Όσον αφορά την περιπτώσεις καταναλωτών που αγόρασαν για παράδειγμα μία τηλεόραση, ένα ψυγείο ή άλλη συσκευή σε δόσει, είτε μέσω κάρτας, είτε με μετρητά και δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη, εξετάζονται δύο σενάρια.

Το πρώτο είναι να επιστρεφεί στους πελάτες η προκαταβολή που έδωσαν για την αγορά των προϊόντων και το δεύτερο είναι να διαχωριστούν τα προϊόντα αυτά από τα υπόλοιπα που θα κατασχεθούν (λόγω πτωχευτικής διαδικασίας) και να αποσταλλούν στους αγοραστές τους. 

Αν και μέχρι τώρα δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας στα οποία μπορούν να απευθυνούν οι πελάτες της Ηλεκτρονικής που έχουν παραγγείλει κάποιο προϊόν, εντούτοις εκτιμάται ότι αυτό θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η απογραφή των εμπορευμάτων και η μεταφορά τους στις κεντρικές αποθήκες. 

Ο σύνδικος άλλωστε πτώχευσης που έχει οριστεί για τη διαδικασία, αναμένεται να προχωρήσει στην επίλυση όλων των παραπάνω εκκρεμοτήτων.