Εισιτήριο στην ψηφιακή τραπεζική δίνει η Eurobank στους ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες της μέσα από μια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που μπορούν να αποκτήσουν με ένα… «κλικ».

Πριν λίγες ημέρες, ανακοίνωσε τη δυνατότητα online έκδοσης πιστωτικής κάρτας χωρίς  πελάτης να επισκεφθεί το κατάστημα αφού, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η υπογραφή της αίτησης γίνεται ηλεκτρονικά. Σύντομα, οι πελάτες της θα μπορούν να ανοίγουν ηλεκτρονικά και προθεσμιακές καταθέσεις και σταδιακά η γκάμα των προϊόντων θα εμπλουτίζεται με νέα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες.

Στα σχέδια της Eurobank για τους επόμενους μήνες είναι να εμπλουτίσει το ψηφιακό της χαρτοφυλάκιο με  πλήρη γκάμα προϊόντων ώστε να καλύπτουν ακόμα και πιο σύνθετες ανάγκες της καθημερινότητας του πελάτη χάρη στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών χορηγήσεων.

giannaklis

«Στην Eurobank προχωράμε γρήγορα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στο πεδίο της λιανικής τραπεζικής. Παρέχουμε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη δυνατότητα online έκδοσης πιστωτικής κάρτας χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα, ενώ έχουν ήδη σχεδιασθεί και σταδιακά θα διατίθενται μια σειρά πρωτοποριακών, 100% ψηφιακών προϊόντων, με τα οποία θα παρέχουμε, με ασφάλεια και ταχύτητα, πολλές επιλογές στους πελάτες μας, καλύπτοντας όλες τις βασικές ανάγκες τους, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας που καταβάλλουμε για την αναβάθμιση της συνολικής ψηφιακής εμπειρίας τους» δήλωσε στο insider.gr ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής κ. Ιάκωβος Γιαννακλής.

Έκδοση πιστωτικής κάρτας σε χρόνο «d-t»

marneris

Η Eurobank αριθμεί σήμερα, σχεδόν, 1 εκατομμύριο ενεργούς χρήστες e-Banking και η νέα ψηφιακή υπηρεσία απευθύνεται σε αυτούς, αλλά και σε όσους εγγραφούν στο εξής στις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες, μέσω μιας άμεσης και εύχρηστης διαδικασίας που δεν απαιτεί επίσκεψη στο κατάστημα. «Η καινοτομία της online πιστωτικής κάρτας είναι ότι οι προτάσεις μας προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των πελατών μας ώστε ο πελάτης να έχει το προϊόν που πραγματικά χρειάζεται», επισημαίνει ο κ. Ανδρέας Μαρνέρης, επικεφαλής Έκδοσης Καρτών και Προγραμμάτων Πιστότητας.

Μια επιπλέον καινοτομία είναι η χρήση της ψηφιακής υπογραφής μέσω ενός κωδικού ασφαλείας (One Time Password OTP) που λαμβάνει ο πελάτης στο κινητό του και καταχωρεί στην ηλεκτρονική του αίτηση. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτούνται μόλις δύο δικαιολογητικά, το εκκαθαριστικό και η απόδειξη μισθοδοσίας, τα οποία ο πελάτης κάνει upload σε μορφή φωτογραφίας ή σκαναρισμένου εγγράφου. «Αλλάζει η εμπειρία του πελάτη, δεν είναι η συνηθισμένη στατική διαδικασία. Ο πελάτης επιλέγει με βάση τα κριτήριά του την κάρτα  που χρειάζεται και μέσω αυτής από τις καθημερινές του συναλλαγές επιλέγει την επιβράβευση που τον συμφέρει ή τον εξυπηρετεί περισσότερο», τονίζει ο κ. Α. Μαρνέρης.

Ο χρόνος έγκρισης της κάρτας κυμαίνεται από 10 λεπτά έως λίγες ημέρες, ανάλογα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Τράπεζα για τον πελάτη της ενώ ο αιτών ενημερώνεται καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας με email ή sms για την πορεία έγκρισης της αίτησής του. Σύμφωνα με τα στελέχη της Τράπεζας, σήμερα εγκρίνονται 6 στα 10 αιτήματα για έκδοση πιστωτικών καρτών συνολικά, ενώ ήδη η ανταπόκριση για την online πιστωτική κάρτα είναι πολύ ενθαρρυντική, με τους χρήστες να υποβάλλουν αιτήσεις ακόμη και το βράδυ ή το Σαββατοκύριακο από τον… καναπέ τους.

Αρχικός στόχος είναι περίπου το 10% των συνολικών νέων καρτών της Τράπεζας να εκδίδεται online χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πελατών σε κατάστημα και το ποσοστό αυτό να αυξηθεί σταδιακά.

Προθεσμιακές καταθέσεις που επιβραβεύουν

kefalasΈνα ακόμη ψηφιακό προϊόν που θα προσθέσει σε άμεσο χρόνο η Eurobank στη «φαρέτρα» της είναι οι προθεσμιακές καταθέσεις οι οποίες, εκτός από το υψηλότερο επιτόκιο, προσφέρουν και επιβράβευση μέσω του Προγράμματος Επιβράβευσης «€πιστροφή». «Με τα νέα ψηφιακά προϊόντα που προσφέρουμε, δεν εμπλουτίζουμε μόνο τις υπηρεσίες και τη γκάμα προϊόντων, εμπλουτίζουμε και τα προγράμματα επιβράβευσης, προσφέροντας τη δυνατότητα εμπειριών, όπως δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για ένα ταξίδι που μπορούν να μοιραστούν με την οικογένειά τους», σχολιάζει ο κ. Γιώργος Κεφάλας, επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης Προϊόντων Retail Banking της Eurobank.

Συγκεκριμένα, ο χρήστης του e-Banking μπορεί να επιλέξει το ύψος κατάθεσης που θέλει, διάρκεια και είδος επιβράβευσης και η Τράπεζα να του προτείνει online προθεσμιακά προϊόντα με €πιστροφή και προκαταβολική επιβράβευση σε είδος, όπως η διάθεση δωρεάν εισιτηρίων. «Αυτό που θέλαμε είναι να καλέσουμε τον πελάτη να σχεδιάσει το προϊόν ο ίδιος, ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Γ. Κεφάλας. Οι online προθεσμιακοί λογαριασμοί είναι η τελευταία προσθήκη στην «ψηφιακή βεντάλια» της Τράπεζας και η διάθεσή τους ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες. «Η ουσιαστική διαφορά του Προγράμματος €πιστροφή είναι ότι επιβραβεύει τους πελάτες με πραγματικά ευρώ και όχι πόντους που θα πρέπει να εξαργυρώσει σε συνεργαζόμενους συνεργάτες. Για τον λόγο αυτό, το “€πιστροφή” είναι το πλέον αναγνωρίσιμο πρόγραμμα επιβράβευσης στη χώρα», τονίζει ο κ. Μαρνέρης.

Ψηφιακή ακαδημία για τις επιχειρήσεις

Στη βάση μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής, η Eurobank σχεδιάζει επίσης υπηρεσίες που απευθύνονται και σε επιχειρηματικούς πελάτες, από τον μικρότερο ως τον μεγαλύτερο. Μια τέτοια πρωτοποριακή παροχή για τους εταιρικούς τους πελάτες είναι το νέο πρόγραμμα “Eurobank Digital Academy for Business”. Ουσιαστικά, η Τράπεζα υποστηρίζει, στην πράξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται, με στόχο να συμβάλλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξής τους.

Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος, που θα αναβαθμίζεται διαρκώς σταδιακά, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, χωρίς κανένα κόστος, έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά προγράμματα ψηφιακών κολοσσών -όπως η Google, η Microsoft, το Found.ation, η Accenture, η Isobar και η Growth- και ειδικούς συνεργάτες και εταιρείες με εξειδίκευση στο πεδίο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Αυτό αποτελεί μια πρωτοποριακή υπηρεσία στήριξης των εταιρικών πελατών ανεξαρτήτως μεγέθους, γιατί γίνεται κατανοητό, πως αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις δύσκολα θα είχαν μια τέτοια δυνατότητα. 

Οι πρώτες περιοχές εκπαίδευσης αφορούν σε εκπαιδευτικά video, πρακτικές συμβουλές για τη δημιουργία ιστοσελίδων αλλά και σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία διαφημίσεων για τις ψηφιακές πλατφόρμες. Σταδιακά, τα webinars θα εμπλουτίζονται με υλικό, με νέα ψηφιακά εργαλεία, θα ανανεώνονται και θα διευρύνονται διαρκώς σε τομείς όπως, μεταξύ άλλων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες και ψηφιακές συναλλαγές, η διαχείριση big data, η κατάρτιση επιχειρηματικών σχεδίων και σειρά άλλων προϊόντων και υπηρεσιών.