Η ασφάλεια και η ποιότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ικανές να σπάσουν το φράγμα του ενός εκατομμυρίου αφίξεων από την αμερική, τονίζουν οι εκπρόσωποι της Ένωσης Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων (ASTA).

Χαρακτηριστικά αισιόδοξοι για την πορεία του εισερχόμενου από τις ΗΠΑ τουρισμού για τη φετινή χρονιά οι εκπρόσωποι της ASTA αναφέρουν πως η αύξηση μεριδίου στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ της Ελλάδας μπορεί να ανέλθει και το 30%.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και αντιπρόεδρος της ASTA, Zane Kerby και Robert Duglin, οι οποίοι μίλησαν σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας εν όψει του μεγάλου συνεδρίου της ASTA στην Αθήνα τον Απρίλιο, η Ελλάδα αποτελεί ασφαλή προορισμό για ταξίδια και ενδείκνυται για το ταξιδιωτικό κοινό των ΗΠΑ, το οποίο αποτελείται κυρίως από millennials, ηλικίας 20 έως 40 ετών με οικονομική άνεση και διάθεση για νέες εμπειρίες πέρα από τον Ατλαντικό.

Την αυξημένη ζήτηση επιβεβαιώνει και ο αριθμός των Αμερικανών που διαθέτουν ήδη διαβατήριο ο οποίος φτάνει τα 127 εκατ. Να αναφέρουμε ότι ο αντίστοιχος αριθμός έφτανε τα 70 εκατ. το 1990.

Η Ελλάδα αποτελεί σήμερα ένα πολύ ασφαλή προορισμό, αυτό δείχνει ο δείκτης ασφάλειας αλλά και τα μέτρα ασφαλείας της χώρας» σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ASTA Zane Kerby συμπληρώνοντας ότι την χρονιά που μας πέρασε ο αριθμός των αμερικανών τουριστών στο έφτασε το 1 εκατομμύριο περίπου.

Τη διάθεση των αμερικανών για ταξίδια στην Ελλάδα ενισχύει αρχικά η διάχυση των θετικών μηνυμάτων από τα ΜΜΕ καθώς και η προώθηση του εγχώριου προϊόντος από τους επαγγελματίες του κλάδου που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ, αφού το ποσοστό των αμερικανών που κλείνουν τις μακρινές διακοπές τους μέσω πρακτόρων φτάνει το 82%.

Στο πλαίσιο της περαιτέρω προώθηση των ελληνικών προορισμών διοργανώνεται στις 14-17 Απριλίου το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων (ASTA), Αthens ASTA Destination EXPO 2018.

«Στη εκδήλωση θα δώσουν το παρόν εκατοντάδες αμερικανικά τουριστικά γραφεία, με στόχο να συνάψουν εντατικές συνεργασίες με τους Έλληνες πράκτορες ώστε να προκύψουν αμοιβαία οφέλη από την περαιτέρω προώθηση της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού» όπως τόνισε ο fedHATTA που διοργανώνει την έκθεση.

Στρατηγικός στόχος της FedHATTA, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση της διοργάνωσης της ΑSTA, είναι να αυξηθούν οι Αμερικανοί τουρίστες στη χώρα μας κατά 30%, με όχημα προωθητικές ενέργειες, σε συνεργασία με την ASTA, που σχετίζονται με το συνέδριο και εκτείνονται σε εύρος πολλών μηνών, πριν και μετά τη διοργάνωση.

Οι ενέργειες αυτές έχουν ήδη ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο και θα συνεχισθούν πολλούς μήνες μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του συνεδρίου. «Ήδη η Αθήνα απολαμβάνει μεγάλης δημοσιότητας στο εξωτερικό μέσα από την προβολή για το συνέδριο» διευκρίνισαν τα στελέχη της.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν πραγματοποιηθεί επανειλημμένες επισκέψεις του κ. Robert Duglin, στην Αθήνα με παρουσιάσεις και κατ’ ιδίαν επαφές με τα ελληνικά τουριστικά γραφεία σε σχέση με τις ανάγκες της αμερικανικής τουριστικής αγοράς.

Παράλληλα, μετά το συνέδριο η FedHATTA θα διοργανώσει tour ειδικά για τους συνέδρους, προκειμένου να γνωρίσουν, εκτός από την Αθήνα, και άλλους ελληνικούς προορισμούς (Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος, Μύκονος, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη), με στόχο να ανοίξουν νέοι ορίζοντες για τη χώρα μας στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ.

«Σύσσωμη η ελληνική τουριστική αγορά, με αφορμή το συνέδριο της ASTA, θέτει τα θεμέλια για περαιτέρω ανάπτυξη του αμερικανικού τουρισμού στην Ελλάδα την ερχόμενη δεκαετία, σε μια χώρα που προσφέρει αυτό ακριβώς που προσδοκούν οι Αμερικανοί τουρίστες από τις διακοπές τους», τόνισε χαρακτηρισιτκά ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης.