Greece from Home: Το υπουργείο Τουρισμού μας συστήνει την Ελλάδα από το Σπίτι

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Greece from Home: Το υπουργείο Τουρισμού μας συστήνει την Ελλάδα από το Σπίτι
Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο κέντρο του τουριστικού χάρτη κατά την διάρκεια της πανδημίας.

«Η Ελλάδα μένει στο σπίτι αλλά δεν μένει πίσω» ήταν το μήνυμα του υπουργού Τουρισμού, κ Χάρη Θεοχάρη, κατά τη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας του υπουργείου, «Greece from Home», την οποία υλοποιεί από κοινού με τον ΕΟΤ και την Marketing Greece, για την ενίσχυση της εικόνας της χώρας μας κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία με βασικό μήνυμα «από το σπίτι», η οποία έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες - όλα αυτά μένοντας σπίτι.

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google.

Τι είναι το «Greece from Home»

H πρωτοβουλία #greecefromhome περιλαμβάνει το τρίπτυχο «Βλέπω, Ταξιδεύω, Μαθαίνω», προσφέροντας τους λάτρεις της Ελλάδας όλα αυτά που μπορούν να κάνουν από το σπίτι.

Συγκεκριμένα στην ενότητα «Βλέπω» ο κόσμος ενθαρρύνεται και εμπνέεται να μείνει σπίτι, παραμένοντας συνδεδεμένος με τον πολιτισμό της χώρας, μέσα από το κανάλι του ΕΟΤ Visit Greece στο YouTube. Το κανάλι θα προσφέρει νέο και επιλεγμένο περιεχόμενο από Έλληνες δημιουργούς από όλο τον κόσμο και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελληνική μουσική, γαστρονομία, θέατρο, χορό, αθλητισμό, μόδα, καθώς και βίντεο με προορισμούς και εμπειρίες από όλη την Ελλάδα. Στα βίντεο συμμετέχουν προσωπικότητες από την Ελλάδα, όπως οι αδερφοί Αντετοκούμπο, ο Στέφανος Τσιτσιπάς και πολλοί άλλοι.

Μέσα από την ενότητα «Ταξιδεύω» μπορούν όλοι να «επισκέπτονται» την Ελλάδα από το σπίτι τους. Μέσα από το www.discovergreece.com δημιουργείται μια ψηφιακή πύλη με πλούσιο περιεχόμενο και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες, όπως αρχαιολογικά αξιοθέατα και μουσεία, χωριά και παραδόσεις, γαστρονομία, περιήγηση, απόλαυση της φύσης και άλλα. Στόχος είναι να διατηρήσει ζωντανή την επιθυμία του να επισκεφτεί την χώρα μας, όταν βγούμε από την παγκόσμια αυτή υγειονομική κρίση, όπως διευκρίνισε ο υπουργός Τουρισμού.

Τέλος στην ενότητα «Μαθαίνω» η πρωτοβουλία Greece From Home σε συνεργασία με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google παρουσιάζει μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού με τις κατάλληλες δεξιότητες. Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από τις 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση. Περιλαμβάνουν διαδραστικά διαδικτυακά ομαδικά σεμινάρια, καλύπτοντας μια πληθώρα θεμάτων, από το πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μέχρι το πώς να εργαστείτε εξ αποστάσεως και πολλά άλλα. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για κατ’ ιδίαν διαδικτυακές συναντήσεις απευθείας με έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της Google, ώστε κάθε επιχείρηση να μπορεί να λάβει προσωποποιημένες συμβουλές για την ψηφιακή της παρουσία, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσει συμμετοχή μέσω της σελίδας: g.co/greektourism/seminarsfromhome. Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα λαμβανουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google, το Υπουργείο Τουρισμού και την ΙΑΒ Ευρώπης.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, όπως διευκρίνισε ο κ. Θεοχάρης είναι η πρώτη από μια σειρά δράσεων του υπουργείου που θα ακολουθήσουν με στόχο να αντιμετωπιστούν οι πρωτοφανείς προκλήσεις που έχει επιφέρει η πανδημία στον τουριστικό κλάδο. «Πρώτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα είναι η υγεία των πολιτών και των επισκεπτών της χώρας, όπως έκανε ξεκάθαρο ευθύς εξαρχής της υγειονομικής αυτής κρίσης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και το υπουργείο Τουρισμού ασπάστηκε άμεσα αυτή την προσπάθεια. Σήμερα κάνει το δεύτερο βήμα παροτρύνοντας όλους να μείνουν ασφαλείς στο σπίτι τους αλλά και συνδεδεμένοι με την Ελλάδα. Το υπουργείο Τουρισμού δεν περίμενε να περάσει η κρίση για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της εποχής, γι’ αυτό και έφτιαξε αυτή την πλατφόρμα, για την οποία συνεργάστηκαν δημόσιοι κι ιδιωτικοί φορείς με τον αρμονικότερο δυνατό τρόπο κι έφεραν αυτό το αποτέλεσμα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης.

Επιδίωξη του υπουργείου μέσα από το «Greece From Home», σύμφωνα με τον υπουργό Tουρισμού, είναι να «κρατήσουμε την χώρα μας ζωντανή και μέσα από αυτή την διαδικασία και την συνεργασία να φτιάξουμε ένα ενιαίο αφήγημα για την επόμενη μέρα».Ερωτηθείς για τις λοιπές ενέργειες που δρομολογεί το υπουργείο για την «βαριά βιομηχανία» της χώρας η οποία έχει πληγεί ανεπανόρθωτα, ο κ. Θεοχάρης σημείωσε ότι η ειδική ομάδα δράσης που έχει συσταθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης, αφού ολοκληρώσει αυτή την ενέργεια, θα εκπονήσει σχέδια και αντίστοιχες δράσεις για την «επόμενη μέρα».

Ειδοποιός διαφορά της εν λόγω πρωτοβουλίας από αντίστοιχες που έχουν υλοποιήσει άλλες χώρες του εξωτερικού, όπως το Μονακό και το Λας Βέγκας στις ΗΠΑ, είναι ότι «δεν τονίζει στους τουρίστες να έρθουν στην Ελλάδα την επόμενη ημέρα αλλά τους κρατά σε επαφή με την χώρα» σημείωσε ο κ. Θεοχάρης υπογραμμίζοντας ότι «είναι βέβαιο πως αυτή η στρατηγική θα φέρει περισσότερους τουρίστες βραχυπρόθεσμα».

«Ο ελληνικός τουρισμός δηλώνει έμπρακτα παρόν όσο οι επισκέπτες της χώρας μας μένουν σπίτι τους. Προσφέρουμε πολλά καινούργια πράγματα για να παραμείνουν οι τουρίστες συνδεδεμένοι με την δική τους Ελλάδα αλλά και να δείξουμε την έμπρακτη συμπαράστασή μας σε όλους τους ανθρώπους που δοκιμάζονται ψυχολογικά λόγο της πανδημίας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης,. Επιπλέον όμως, όπως εξήγησε, είναι και μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας για την «επόμενη μέρα», κατά την οποία θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι».

«Ζούμε συγκλονιστικές στιγμές και αυτό που οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε, είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, πως οι μέρες αυτές θα φύγουν και θα είμαστε ξανά όλοι μαζί. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι» δήλωσε για την πρωτοβουλία η κα. Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, που υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.

«Η περίοδος που διανύουμε αντιπροσωπεύει μια πρωτόγνωρη πρόκληση για την κοινωνία και την οικονομία μας. Άμεση προτεραιότητα τώρα είναι η υγεία, είναι όμως σημαντικό να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε, να δημιουργούμε και να μαθαίνουμε. Σε αυτή την κατευθυνση στηρίζουμε αυτη την σημαντικη πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού ώστε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της πλατφορμας YouTube, να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπιτι. Παράλληλα, ενισχύουμε πρωτοβουλίες εκμάθησης όπως το Grow Greek Tourism Online. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλα και να ενισχυθεί συνολικα για ένα ακόμη καλύτερο αύριο» ανέφερε από πλευράς της η κα. Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η πλατφόρμα αυτή η οποία είναι διαθέσιμη από σήμερα, θα προωθηθεί στο εξωτερικό μέσα από τα κατά τόπους γραφεία του ΕΟΤ, αλλά και μέσα από τις περιφέρειες και τους μεγάλους τουριστικούς δήμους της χώρας μας, ώστε να σταλεί το μήνυμα και στον εσωτερικό τουρισμό. Παράλληλα, όπως εξήγησε η κα Δρέττα, θα προωθηθεί και μέσω του Discover Greece αλλά και μέσω των γραφείων της Marketing Greece στο εξωτερικό, ενώ θα τρέξει και ειδική καμπάνια μέσω διαδικτυακών καναλιών για να φτάσει το μήνυμα σε κάθε δυνητικό επισκέπτη της χώρας μας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider