Νέα ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας (vid)

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέα ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας (vid)
Παρουσίαση καμπάνιας για την Ελλάδα από τη Marketing Greece - «Oh.My.Greece | Unlock the feeling».

Η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής, η οποία θα προβληθεί, μεταξύ άλλων, και στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου από το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.

Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής για την παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους, οι ενέργειες της Marketing Greece βασίζονται στην εξωστρέφεια, ενώ το βίντεο «μιλά» στον θεατή σε μια γλώσσα απλή και κατανοητή, που γεννά επιθυμίες. «Οι αφιξεις και τα έσοδα είναι η μια πλευρά του τουρισμού, εμάς δεν μας ενδιαφέρει απλώς να έρθει ο επισκέπτης στη χώρα μας, αλλά να βιώσει την υπέρτατη ταξιδιωτική εμπειρία» συμπλήρωσε η κ. Δρέττα. Εξηγώντας ότι το τουριστικό προϊόν είναι σύνθετο και δεν απαρτίζεται αποκλειστικά από άριστες συνθήκες διαμονής, τόνισε ότι η νέα καμπάνια επιστρατεύει «τις πιο γλυκές προστακτικές που μπορεί να βιώσει ένας επισκέπτης της Ελλάδας».

Αποτέλεσμα της εφετινής πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι ένα βίντεο, με τον τίτλο: "Oh My Greece! Unlock the Feeling" πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.

Η κ. Δρέττα ανέφερε ακόμα οτι θα ακολουθήσει σειρά συντομότερων βίντεο, ελεύθερων πνευματικών δικαιωμάτων, για χρήση στα social media αλλά και για χρήση από επιχειρήσεις που άπτονται του τουρισμού.

«Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η νέα ταινία της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ» σημείωσε από πλευράς της η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βίντεο, την υποστήριξή τους στις ενέργειες της Marketing Greece εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, οι κ. Γ. Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Α. Ανδρεάδης, CEO του Sani, Ikos Group και Επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και κ. Ε. Βασιλάκης, Πρόεδρος της Aegean Airlines, ο κ. Κώστας Βασιλείου της Eurobank, o κ. Σταύρος Μήτσης του ομώνυμου ξενοδοχειακού ομίλου, ο κ. Γιάννης Τσίχλης Διευθυντής Marketing της Grecotel και η κ. Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca - Cola Hellas.

Κατά την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για την παρουσίασης της νέας ταινίας ο κ. Ρέτσος χαρακτήρισε τις συνέργειες μείζονος σημασίας και την συγκεκριμένη στιγμή συγκινητική γιατί «μέσα σε μια δύσκολη περίοδο καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια καθαρά ιδιωτική εταιρία με ιδιωτική χρηματοδότηση η οποία προβάλλει τη χώρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Παρόμοια άποψη ασπάστηκε και ο κ. Ανδρεάδης. «Το 2012 με την Ελλάδα να καίγεται, με τον τουρισμό στα 15 εκ και αμέτρητα αρνητικά δημοσιεύματα για την χώρα, το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να προχωρήσει ήταν μια εταιρεία όπως η Marketing Greece . Τελικά τα καταφέραμε και να την δημιουργήσουμε αλλά και να συμβάλλει ώστε να αποτινάξουμε αυτή την αρνητική εικόνα για την χώρα. Ομολογώ είμαι περήφανος γι’αυτό που έγινε αλλά κυρίως γι αυτό που θα γίνει από εδώ και τώρα.

Στην ευνοϊκή χρονική συγκυρία της δημιουργίας της Marketing Greece η οποία συνέπεσε με την εξαγορά της Ολυμπιακής, αναφέρθηκε από πλευράς του ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης.«Είναι σημαντικό ότι συμμετέχουν μικροί και μεγάλοι στη χρηματοδότηση της Marketing Greece, ειδικά σε μια περίοδο υπερφορολόγησης, όπου επί της ουσίας οι επενδυτές της Marketing Greece παραχωρούν πόρους για να τους διαχειριστούν άλλοι για το καλό όλων».

Στρατηγική χαρακτήρισε την επιλογή της Eurobank να γίνει η τράπεζα του τουρισμού ο κ. Βασιλείου.

«Είναι σημαντικό να έχουμε ένα όργανο που πείθει και προβάλλει ενιαία τη χώρα» σημείωσε από μεριάς του ο κ. Τσίχλης γενικός διευθυντής Marketing της Grecotel, τονίζοντας ότι «ο τουρισμός πρέπει να μιλά με σύγχρονους όρους και σε όλα τα νέα κανάλια».

Στην νέα είσοδο στην οικογένεια του Τουρισμού αναφέρθηκε από πλευράς της η κα Νεκταρίου της Coca Cola. Η Coca Cola όπως εξήγησε θέλει να γίνει μέρος της προσπάθειας. Στάθηκε μάλιστα στην εξαιρετική προσπάθεια επικοινωνίας που καταβάλλει η Marketing Greece. «Η Coca Cola είναι όχημα για να προβάλλουμε μέσα από τις συσκευασίες μας διάφορους ελληνικούς προορισμούς καλύπτοντας το 70% της χώρας» κατέληξε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider