Νέες συνεργασίες για το 18-24 TRAVEL στην 39η World Travel Market στο Λονδίνο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέες συνεργασίες για το 18-24 TRAVEL στην 39η World Travel Market στο Λονδίνο
Για ακόμη μία χρονιά, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε επάξια στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις αρχές Νοεμβρίου.

Για ακόμη μία χρονιά, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε επάξια στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις αρχές Νοεμβρίου.



Αρκετές ήταν οι ελληνικές συμμετοχές, όμως σίγουρα κάποιες ξεχώρισαν όπως το 18-24 Τravel , το οποίο κατάφερε να γεμίσει τις βαλίτσες του με αρκετές πολύ σημαντικές, καινούργιες συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων δίνει πρωταρχικό ρόλο στον τομέα της τεχνολογίας, γεγονός που συνάδει απόλυτα με τη φιλοσοφία της έκθεσης, η οποία φέτος αποτελούνταν από συμμετοχές που σχετίζονται με το τεχνολογικό κομμάτι κατά το ⅓.

45586538_2173545649578349_3008793889868873728_n.jpg

Η ομάδα που εκπροσώπησε την ελληνική εταιρεία δούλεψε σκληρά και μετά από επαφές με wholesalers και διαχειριστές καταλυμάτων από όλο τον κόσμο, κατάφερε να εξασφαλίσει τιμές και διαθεσιμότητες σε πραγματικό χρόνο για 5200 ξενοδοχεία της αλυσίδας Hilton όπως επίσης και 4 νέες συνεργασίες στο χώρο της διαμονής. Εκτός αυτού, ιδιαίτερη σημασία για το on line travel agency αποτελεί και η συμφωνία που επιτεύχθηκε με τον μεγαλύτερο distributor πληροφοριών αεροπορικών παροχών.

Στην WTM παρουσιάζονται οι νέες τάσεις στον τομέα του τουρισμού κάθε χρόνο και για αυτό αποτελεί πολύ σημαντικό γεγονός για την τουριστική βιομηχανία και είναι πολύ σπουδαίο να βλέπουμε ελληνικές επιχειρήσεις όπως το 18-24 Τravel να κλέβει τις εντυπώσεις.



«Είναι η τρίτη χρονιά που συμμετέχουμε στην Έκθεση και στόχος μας ήταν να παγιωθούμε στις προτιμήσεις των ήδη υπαρχόντων συνεργατών μας αλλά φυσικά να προσελκύσουμε και καινούργιους. Είμαστε σίγουροι ότι με τις νέες συνεργασίες, θα καταφέρουμε να επιστρέψουμε την επόμενη χρονιά στην έκθεση με μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα πανευρωπαϊκού επιπέδου με την βοήθεια των τεχνολογιών αιχμής. Μας περιμένει σκληρή δουλειά πίσω στην Θεσσαλονίκη ώστε να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τους παγκόσμιους ρυθμούς προόδου και για αυτό προσπαθούμε συνεχώς να ενημερωνόμαστε, να ανανεώνουμε τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε και ο μόνος μας στόχος είναι η εξέλιξη», αναφέρει η Χριστίνα Τσαπέκου, σημαντικό στέλεχος της εταιρείας, που οργάνωσε τις επαφές του 18-24 Travel στην έκθεση.



Το 2019 η WTM θα γιορτάσει τα 40 χρόνια λειτουργίας και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αποτελέσει για ακόμη μία φορά το επίκεντρο του παγκόσμιου τουριστικού ενδιαφέροντος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider