Διαθέσιμη και στα ελληνικά θα είναι από σήμερα η πρωτοπόρα  παγκοσμίως πλατφόρμα διαδικτυακής ψυχαγωγίας του Netflix, με τους εκπροσώπους της εταιρείας να δηλώνουν πως σκοπεύουν να επενδύσουν πολυεπίπεδα ακόμα περισσότερο στην ελληνική αγορά χάρη στη δυναμική που ήδη καταγράφει.

Παρότι το Netflix είχε έρθει στην ελληνική αγορά πριν από δύο χρόνια, δεν διέθετε ελληνικό μενού κι ελληνικούς υπότιτλους, κάτι που επισήμως διαθέτει από σήμερα. Πλέον, όπως σημείωσαν τα στελέχη της εταιρείας, η πλατφόρμα θα κάνει πραγματικά προσβάσιμο στο ελληνικό κοινό το πολυβραβευμένο πρόγραμμα σειρών και ταινιών ενώ θα δώσει και στους έλληνες τηλεθεατές πρόσβαση στις αποκλειστικές σειρές και ταινίες σε Ultra HD, 4K, και HDR.

Στο εγγύς μέλλον μάλιστα, όπως επισήμανε ο Jonathan Friedland, Chief Communication Οfficer στο Netflix, η εταιρεία θα αναζητήσει να συνεργαστεί με τοπικούς παρόχους όπως Cosmote, Vodafone, Wind κλπ για την διάθεση του περιεχομένου του από τις πλατφόρμες τους. Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr η εταιρεία συζητά ήδη με τους εγχώριους παίκτες ενώ με μερικούς εξ αυτών οι οποίοι παίρνουν ενεργά θέση στην τηλεοπτική αγορά από το νέο έτος, έχοντας ανακοινώσει προ μηνών συνεργασίες για μετάδοση μεγάλων αθλητικών γεγονότων, η συμφωνία μοιάζει να έχει ήδη κλείσει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρακτική των συνεργασιών για το Netflix δεν είναι καινοφανής, εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται αρχικά γιατί με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεται η ευκολία πρόσβασης στην υπηρεσία. Όπως εξήγησαν τα στελέχη της, μέσω της συνεργασίας με τους τοπικούς παρόχους ο χρήστης μπορεί να έχει μηνιαίο τιμολόγιο πληρωμής της υπηρεσίας χωρίς να χρειάζεται να καταχωρήσει την πιστωτική του κάρτα στο διαδίκτυο, γεγονός που για πολλούς καταναλωτές γεννά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Επιπλέον εισάγοντας την υπηρεσία στις πλατφόρμες των τοπικών παρόχων ο χρήστης δεν χρειάζεται να έχει smart TV για να παρακολουθήσει το περιεχόμενο της διαδικτυακής πλατφόρμας, γεγονός που ειδικά στην περίπτωση της ελληνικής αγοράς είναι σημαντικό αφού μόνο μια μικρή μερίδα του καταναλωτικού κοινού έχει περάσει από τις παραδοσιακές στις έξυπνες τηλεοράσεις.

Όμως τo Netflix δεν στρέφεται αποκλειστικά στους τοπικούς παρόχους αλλά και στην ελληνική βιομηχανία του θεάματος. Όπως σημειώθηκε το επόμενο βήμα είναι να αναζητήσουν ελληνικές παραγωγές για να εισαχθούν στην πλατφόρμα, είδηση που αν επιβεβαιωθεί ίσως δώσει μια ανάσα ζωής στην συρρικνωμένη τα τελευταία χρόνια παραγωγή θεάματος της χώρας. Να υπενθυμίσουμε ότι τα τελευταία χρόνια η πλατφόρμα έχει στερήσει από το Χόλυγουντ και την Αμερικανική αγορά την αποκλειστικότητα της παραγωγής ταινιών, ήδη γυρίζει ταινίες σε 20 από τις χώρες που διατηρεί τοπικά γραφεία.

Όσο για το ποιος είναι ο λόγος που το Netflix στρέφει τους προβολείς τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στελέχη του, είναι η δυναμική της αγοράς μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια. «Παρότι οι αριθμοί των εγγεγραμμένων συνδρομητών δεν μπορούν να ανακοινωθούν είναι τέτοιοι που μας κάνουν να πιστεύουμε πώς η αγορά θα κινηθεί με τους ίδιους ρυθμούς όπως και στις λοιπές χώρες». Ο στόχος είναι η διείσδυση στην αγορά σε ποσοστό 30% μέσα στα επόμενα έξι με επτά χρόνια, όπως παραδοσιακά συνέβη στην αγορά της Αμερικής. «Ωστόσο πιστεύουμε ότι υπάρχουν πιθανότητες αυτό το 30% των καταναλωτών να εμπιστευτεί το Netflix νωρίτερα από το προαναφερθέν χρονικό περιθώριο».

650 διαθέσιμοι τίτλοι περιεχομένου από το 2018

Να υπενθυμίσουμε ότι το Netflix προσφέρει το πολυβραβευμένο πρόγραμμα σειρών και ταινιών του Netflix, πλέον από 7,99 ευρώ το μήνα και οι συνδρομητές έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση από τηλεοράσεις, tablets, smartphones , κονσόλες παιχνιδιών και υπολογιστές. Στο πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνονται πλέον ταινίες του Hollywood , κορυφαίες τηλεοπτικές σειρές, ντοκυμαντέρ, ανεξάρτητες ταινίες, stand-up comedies και μία ευρεία γκάμα από τίτλους για παιδιά, είναι τώρα διαθέσιμα άμεσα στο Netflix με ποσοστό υποτιτλισμού και μεταγλώττισης περιεχομένου που ξεπερνά το 70%.

«Πάντα γνωρίζαμε ότι το ελληνικό κοινό “διψούσε” για σπουδαία ψυχαγωγία» , ανέφερε ο Jonathan Friedland, Chief Communication Οfficer στο Netflix. «Τώρα το ξέρουμε με βεβαιότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μία πιο προσωποποιημένη Netflix εμπειρία στην Ελλάδα, που θα συνεχίσει να ενισχύεται με υπέροχες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, τόσο από εδώ, όσο και από τον υπόλοιπο κόσμο».

Ανάμεσα στις επερχόμενες Netflix originals ταινίες, συγκαταλέγεται και το πολυαναμενόμενο Bright , με πρωταγωνιστές τους Will Smith και Joel Edgerton. Όσον αφορά τις πρωτότυπες σειρές, είναι διαθέσιμα βραβευμένα προγράμματα του Netflix όπως το Stranger Things, Orange is the New Black, House of Cards και The Crown; και παγκόσμια φαινόμενα όπως τα 13 Reasons Why και Narcos. Η υπηρεσία προσφέρει επίσης κλασσικές Αμερικάνικες σειρές όπως : Better Call Saul, Designated Survivor, Star Trek, Suits, The Flash, Dexter, Peaky Blinders, Pretty Little Liars, Breaking Bad, Gravity , Transformers, Fast & Furious, Men in Black, Man of Steel και The Tourist. Όπως σημείωσαν οι υπεύθυνοι του χρόνου η πλατφόρμα θα διαθέτει 650 διαθέσιμους τίτλους περιεχομένου. Όσο για την αγαπημένη σειρά του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού δεν είναι άλλη από το Stranger Things.

Τι εστί Netflix

Το Netflix θεωρείται πρωτοπόρος στη διαδικτυακή τηλεόραση με 109 εκατομμύρια μέλη σε περισσότερες από 190 χώρες, οι οποίες απολαμβάνουν περισσότερες από 125 εκατομμύρια ώρες τηλεοπτικών προγραμμάτων καθημερινά, συμπεριλαμβανομένων και πρωτότυπων σειρών, ντοκυμαντέρ και ταινιών.

Τα μέλη του μπορούν να παρακολουθήσουν όσο , όποτε και οπουδήποτε το επιθυμούν, σχεδόν σε κάθε συσκευή που έχει δυνατότητα σύνδεσης στο Internet. Μπορούν επίσης να δουν, να πατήσουν pause και να συνεχίσουν να βλέπουν από εκεί που έμειναν, χωρίς καμία απολύτως διαφήμιση ή δέσμευση.

Αυτός είναι όμως ένας από τους λόγους που έκανε την διαδικτυακή τηλεόραση της Netflix να ξεχωρίσει.

Η πλατφόρμα διαδικτυακής ψυχαγωγίας έχει καταφέρει εδώ και καιρό να πρωτοπορήσει στην αγορά κυρίως γιατί έδωσε τον έλεγχο στον καταναλωτή.

Υπήρξε η πρώτη πλατφόρμα που δεν είχε συγκεκριμένο πρόγραμμα προβολής αλλά μπορούσε ο καθένας να απολαύσει το περιεχόμενό της όποιο στιγμή το επιθυμούσε.

Την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ενίσχυσε και η απουσία διαφημίσεων από αυτή.

«Αρκεί να σκεφτεί κανείς τους γονείς, με το Netflix έπαψαν να ανησυχούν ότι το πρόγραμμα που παρακολουθούν τα παιδιά τους θα διακοπεί για να προβληθεί μια ακατάλληλη για την ηλικία τους διαφήμιση, όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Youtube.

Πλέον βέβαια, οι δυνατότητες της πλατφόρμες έχουν περαιτέρω ενισχυθεί. Πλέον διαθέτει πολλούς τίτλους σε υψηλή ευκρίνεια με Dolby Digital 5.1 surround ήχο και πλέον το επαναστατικό Dolby Atmos. Οι εξελιγμένες προσωποποιημένες προτάσεις του προς το χρήστη, όπως κι η παράλληλη χρήση 5 διαφορετικών προφίλ σε ένα λογαριασμό, βοηθά τα μέλη του να ανακαλύψουν περιεχόμενο που προτιμούν.

Για τους χρήστες κινητών, το Netflix προσφέρει ρυθμίσεις ελέγχου των δεδομένων, έτσι ώστε τα μέλη του να διαχειρίζονται καλύτερα τον όγκο δεδομένων του κινητού τους, όταν κάνουν streaming από κινητά δίκτυα, δίνοντάς τους μεγαλύτερες δυνατότητες , είτε έχουν απεριόριστο πακέτο δεδομένων , είτε πιο περιορισμένο.

Με το fast.com - μία απλή στη χρήση ιστοσελίδα που βοηθάει τα μέλη να δουν πόσο γρήγορη είναι η σύνδεσή τους στο διαδίκτυο, είτε σε κινητή είτε σε ευρυζωνική σύνδεση - προσφέρουμε ένα ακόμα εργαλείο που οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν για καλύτερη εξυπηρέτηση και έλεγχο στην υπηρεσία διαδικτύου τους.

Παράλληλα για εκείνους που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση, μπορούν εύκολα να «κατεβάσουν» το μεγαλύτερο μέρος του καταλόγου και να το δουν αργότερα χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο, απολαμβάνοντας το ταξίδι τους στο αεροπλάνο ή τη μετακίνησή τους από το ένα σημείο στο άλλο.

Μια ακόμα ειδοποιός διαφορά είναι και η παράλληλη διανομή περιεχομένου σε όλες τις χώρες, ή στις περισσότερες, που δραστηριοποιείται, στοίχημα το οποίο τα στελέχη της Netflix προσπαθούν να κερδίσουν σε κάθε νέο συμβόλαιο που κλείνουν παρά τις στρεβλώσεις και τις διαφορές που παρουσιάζει η αγορά παγκοσμίως – ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι οι ταινίες από την Γαλλία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τηλεοπτικά παρά μόνο αν περάσουν τρία χρόνια από την στιγμή που προβάλονται στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Κι όλα αυτά μέσα από μια συνεχώς βελτιωμένη τεχνολογική υποδομή, αφού όπως διευκρινίστηκε η εταιρεία ξοδεύει περί το ένα δις. δολάρια ετησίως για την βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών για την υπηρεσία.