Το λογισμικό της ελληνικής Tekmon χρησιμοποιεί το μετρό του Λονδίνου

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το λογισμικό της ελληνικής Tekmon χρησιμοποιεί το μετρό του Λονδίνου
Οι 1500 εργαζόμενοι του London Underground που εκτελούν εργασίες συντήρησης χρησιμοποιούν το λογισμικό της ελληνικής εταιρείας με έδρα τα Ιωάννινα.  

Την έναρξη της συνεργασίας της με τον οργανισμό TfL (Transport for London) του Λονδίνου ανακοίνωσε κι επίσημως η ελληνική Tekmon. Η ελληνική εταιρεία , που εξειδικεύεται στην ψηφιοποίηση διαδικασιών για εργαζομένους εκτός γραφείων, συνεργάζεται ήδη από τον Αύγουστο με τον φορέα που είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και τον συντονισμό των δημόσιων μεταφορών στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου και οι 1500 εργαζόμενοι του London Underground που εκτελούν εργασίες συντήρησης χρησιμοποιούν το λογισμικό της ελληνικής εταιρείας με έδρα τα Ιωάννινα.

Να θυμίσουμε ότι το μετρό του Λονδίνου, το πρώτο υπόγειο επιβατικό σιδηροδρομικό δίκτυο του κόσμου, διαθέτει 11 γραμμές, 270 σταθμούς, 402 χιλιόμετρα τροχιάς και εξυπηρετεί περισσότερους από 5 εκ. επιβάτες την ημέρα. Για τη συντήρησή του εργάζονται περισσότεροι από 1500 εργαζόμενοι, οι οποίοι εκτελούν τεχνικές εργασίες στα τούνελ και τους επιβατικούς σταθμούς. Κατά τις εργασίες οι οποίες λαμβάνουν χώρα βραδινές ώρες δημιουργούνται ολόκληρα εργοτάξια για λίγες ώρες.

Σύμφωνα μάλιστα με την τεχνική νομοθεσία οι εργαζόμενοι κάθε βάρδιας πριν εισέλθουν στο εργοτάξιο συγκεντρώνονται σε έναν κοινό χώρο συνάθροισης – συνήθως σε ειδικά διαμορφωμένα κοντέινερ - και λαμβάνουν οδηγίες για τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και παρακολουθούν ειδικές ενημερώσεις Υγείας και Ασφάλειας για τον συγκεκριμένο χώρο που πρόκειται να εργαστούν. Στη συνέχεια κάθε εργαζόμενος συμπληρώνει ένα ερωτηματολόγιο και, αν απαντήσει σωστά, παίρνει άδεια εισόδου.

Το τελευταίο διάστημα, λόγω του COVID-19 και των κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης που επιβλήθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία, οι ενημερώσεις άρχισαν να γίνονται σε εξωτερικούς χώρους και σε μικρότερα γκρουπ εργαζομένων. Όμως, η νέα αυτή διαδικασία αποδείχτηκε αναποτελεσματική καθώς οι ελεύθεροι ανοιχτοί χώροι στο Λονδίνο είναι περιορισμένοι, η ενημέρωση πολλών γκρουπ απαιτεί περισσότερο χρόνο, ενώ ο συνωστισμός ακόμη και με αυτό τον τρόπο δεν μπορούσε να αποφευχθεί.

Στη διαδικασία αναζήτησης μιας πιο αποτελεσματικής και ασφαλούς λύσης, η TEKMON -η οποία εξειδικεύεται στην ψηφιοποίηση διαδικασιών για εργαζομένους εκτός γραφείων- κατέθεσε την πρότασή της για την εφαρμογή Remote Briefing ήδη από τον Αύγουστο.

Οι εργαζόμενοι, μία ώρα πριν την έναρξη της βάρδιάς τους, ανοίγουν το mobile app της TEKMON και παρακολουθούν τις ενημερώσεις απευθείας από τη συσκευή τους. Κατατοπίζονται για τις εργασίες που θα ακολουθήσουν, ενημερώνονται για τις όποιες επισφαλείς συνθήκες του χώρου, επιβλέπουν σχέδια του εργοταξίου, αναγνωρίζουν τις εξόδους κινδύνου, πληροφορούνται για τα σενάρια διαφυγής κ.ά. Στη συνέχεια απαντούν σε μια σειρά σχετικών ερωτήσεων και με την επιτυχή υποβολή τους, τους παρέχεται ένας μοναδικός κωδικός που χρησιμοποιείται για την είσοδο τους στον χώρο.

Η συγκεκριμένη λύση που τηρεί τις υπάρχουσες προδιαγραφές του κανονισμού Υγείας και Ασφάλειας παρέχοντας ψηφιακά την απαιτούμενη ενημέρωση των εργαζομένων, έγινε δεκτή από τα στελέχη και όργανα του TfL, ενώ υποστηρίχθηκε και από τον κυβερνητικό οργανισμό Office of Rail and Road της Μεγάλης Βρετανίας. Από τον Αύγουστο οι διαδικασίες ενημερώσεων και έγκρισης εισόδου των εργαζομένων στα εργοτάξια του μετρό του Λονδίνου γίνονται πλήρως αυτοματοποιημένα μέσω του λογισμικού της TEKMON.

Ο Δρ. Νικόλαος Ζήνας, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «το 80% των εργαζομένων παγκοσμίως εργάζονται εκτός γραφείου σε κλάδους όπως η κατασκευή, η βιομηχανία και οι μεταφορές. Οι εργαζόμενοι αυτοί σήμερα δεν εξυπηρετούνται επαρκώς από την τεχνολογία. Είναι υπαρκτή και άμεση η ανάγκη ψηφιοποίησης των διαδικασιών τους και στην ΤΕΚΜΟΝ αναπτύσσουμε τεχνολογία ειδικά σχεδιασμένη για αυτές τις ομάδες εργαζομένων. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένας οργανισμός όπως ο TfL μας εμπιστεύτηκε για να βοηθήσουμε τους εργαζομένους μιας τόσο κρίσιμης εγκατάστασης, όπως αυτή του μετρό του Λονδίνου, να εργάζονται ασφαλέστερα».

Ποια είναι η Tekmon

Να σημειωθεί ότι η Tekmon είναι μια εταιρεία που ανήκει στο δυναμικό του Uni.Fund και δραστηριοποιείται στον χώρο των συστημάτων συνεργασίας προσωπικού σε κίνηση και μαζικής ειδοποίησης. Με έδρα στα Ιωάννινα απασχολεί 10 εργαζομένους στα Ιωάννινα και την Αθήνα.

Η εταιρεία παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις προηγμένης τεχνολογίας στον χώρο της πληροφορικής σε επιχειρήσεις και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη έξυπνων ψηφιακών εργαλείων για εταιρείες που απασχολούν εργαζομένους εκτός γραφείων.

Έχοντας αναπτύξει το ομώνυμο λογισμικό, την πρώτη ολοκληρωμένη λύση για τον αποτελεσματικό προγραμματισμό και την εποπτεία καθημερινών εργασιών των εργαζομένων εκτός γραφείων και τη διαχείριση εκτάκτων περιστατικών και συμβάντων, η εταιρεία έχει λάβει αρκετές βραβεύσεις. Συγκεκριμένα το 2016 πήρε το βραβείο Καλύτερης Νέας Επιχείρησης Ανάπτυξης Λογισμικού στα ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Awards ενώ το 2017 κέρδισε το Χρυσό Βραβείο στα Business IT Excellence Awards στην κατηγορία «Επιχειρησιακή Συνέχεια» για την εφαρμογή του συστήματός της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το 2018 διακρίθηκε με το Χρυσό Βραβείο στα Supply Chain Awards στην κατηγορία «Δομημένες επικοινωνίες και ψηφιοποίηση διαδικασιών» για την εφαρμογή του συστήματος της στα κέντρα Διανομής του ΑΒ Βασιλόπουλου.

Το Νοέμβριο του 2018 ολοκληρώθηκε η επένδυση του Venture Capital Uni.Fund στην ΤΕΚΜΟΝ, με στόχο
την ταχύτερη ανάπτυξη της εταιρείας με την είσοδό της σε νέες αγορές. Η ΤΕΚΜΟΝ έχει έντονο ερευνητικό
ενδιαφέρον με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά συνέδρια στο αντικείμενο των Global Navigation Satellite
Systems (GNSS), IoT και ICT Συστημάτων Έγκαιρης Ειδοποίησης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider