Σε ιστορικό υψηλό η κεφαλαιοποίηση της Apple, μια «ανάσα» από τα 2 τρισ.

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σε ιστορικό υψηλό η κεφαλαιοποίηση της Apple, μια «ανάσα» από τα 2 τρισ.
Σπάει όλα τα κοντέρ η Apple. Άλμα για τη μετοχή του τεχνολογικού κολοσσού, μετά τα καλύτερα του αναμενομένου οικονομικά μεγέθη β’ τριμήνου.

Σε νέο ιστορικό υψηλό «σκαρφάλωσε» η κεφαλαιοποίηση της Apple, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά την παγκόσμια ισχύ του τεχνολογικού κολοσσού.

Με «καύσιμο» τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη που ανακοίνωσε η Apple για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η μετοχή της επιδόθηκε σε ράλι στη Wall Street, χθες Παρασκευή. Καθώς τα τριμηνιαία αποτελέσματα αποδείχθηκαν υψηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, η μετοχή της εταιρείας έκλεισε με άλμα 10,47%, εκτοξεύοντας την κεφαλαιοποίηση του τεχνολογικού κολοσσού στα 1,84 τρισ. δολάρια, ήτοι μια «ανάσα» μακριά από τα 2 τρισ. δολάρια.

Διαβάστε επίσης:

Να σημειωθεί εδώ ότι η μετοχή της Apple έχει ανακάμψει από τα χαμηλά του Μαρτίου, κατά το αρχικό σοκ από το ξέσπασμα της πανδημίας. Από τις αρχές του έτους, η μετοχή μετρά κέρδη άνω του 44%.

Τα οικονομικά μεγέθη

Συγκεκριμένα, για το δεύτερο τρίμηνο χρήσης η Apple ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 11,25 δισ. δολαρίων ή 2,58 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι 10,04 δισ. δολαρίων ή 2,18 δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του 2019. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet ανέμεναν καθαρά κέρδη της τάξης των 2,05 δολαρίων ανά μετοχή.

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 59,7 δισ. δολάρια έναντι 53,81 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Η εταιρεία εμφάνισε έσοδα ύψους 26,42 δισ. δολαρίων από τις πωλήσεις iPhones. Αύξηση κατέγραψαν και τα έσοδα από τις πωλήσεις Macs, τα οποία ανήλθαν στα 7,08 δισ. δολάρια από 5,82 δισ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

«Παρά τα σοβαρά εμπόδια που έθεσε η πανδημία του κορονοϊού, τα έσοδα της Apple αυξήθηκαν σε κάθε δραστηριότητα και σε κάθε περιοχή», σχολιάζουν οι αναλυτές της Morgan Stanley.

Forbes: Η Apple το πολυτιμότερο brand στον κόσμο το 2020

Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, στην κορυφή της λίστας του Forbes με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο παραμένει και το 2020 η Apple, με αξία 241,2 δισ. δολαρίων. Οι παγκόσμιοι τεχνολογικοί κολοσσοί άλλωστε είναι αυτοί που καταλαμβάνουν τις κορυφαίες θέσεις της σχετικής λίστας, η πρώτη πεντάδα της οποίας παραμένει η ίδια με την περασμένη χρονιά.

Αναλυτικά, η Apple εξακολουθεί να κρατά τα σκήπτρα με αξία 241,2 δισ. δολαρίων, αυξημένη κατά 17% σε σχέση με πέρσι. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Google με 207,5 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 24%. Ακολουθούν η Microsoft με 162,9 δισ. δολάρια και αύξηση 30% και η Amazon με 135.4 δισ. δολάρια και αύξηση 40%. Την πεντάδα συμπληρώνει το Facebook, του οποίου ωστόσο η αξία μειώθηκε κατά 21% φτάνοντας τα 70,3 δισ. δολάρια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider