Αύξηση πωλήσεων στα καταστήματα Γερμανός το 2018

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αύξηση πωλήσεων στα καταστήματα Γερμανός το 2018

Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2018 για το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε ένα περιβάλλον που παραμένει γεμάτο προκλήσεις, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Συνολικά, το 2018, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περίπου 19 εκατομμύρια συναλλαγές, ενώ η επισκεψιμότητα στο germanos.gr αυξήθηκε πάνω από 20%.

Για το 2019, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη, ενισχύοντας την εμπειρία του πελάτη και εμπλουτίζοντας την γκάμα των προϊόντων, των υπηρεσιών και των λύσεων τεχνολογίας που προσφέρει.

Όπως αναφέρθηκε κατά την διάρκεια του συνεδρίου οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά τόσο για τις υπηρεσίες Cosmote όσο και για τα προϊοντα τεχνολογίας. Υψηλή ήταν η αύξηση στις πωλήσεις των συνδέσεων COSMOTE VDSL, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των καταναλωτών για υπερ-υψηλές ταχύτητες, αλλά και της υπηρεσίας COSMOTE ONE, που συνδυάζει ομιλία, internet και ψυχαγωγία.

Στα highlights της χρονιάς ήταν τα εγκαίνια του flagship store της Γλυφάδας, το οποίο σηματοδοτεί τη νέα γενιά καταστημάτων με βιωματικές γωνιές, αλλά και το ρεκόρ που σημείωσαν οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Σημαντική άνοδος σημειώθηκε και στη δημοφιλή κατηγορία των smartphones ενώ ανοδική πορεία ακολούθησαν από άποψη πωλήσεων και οι κατηγορίες των τηλεοράσεων, των αξεσουάρ και των wearables.

Αύξηση πωλήσεων κατέγραψε ειδικότερα και η κατηγορία gaming ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι subscribers στο YouTube κανάλι.

Χάρη στην διεύρυνση των υπηρεσιών G- Service η ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησε τον ηγετικό της ρόλο ως Νο1 προορισμός για service κινητών, ενώ αποτέλεσε για το 2018 έναν από τους κορυφαίους προορισμούς και για service προϊόντων τεχνολογίας . Παράλληλα, παρέμεινε πρώτη σε αναγνωρισιμότητα1 ως αλυσίδα retail καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

«Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι το μεγαλύτερο retail δίκτυο στην Ελλάδα και ένα από τα ισχυρότερα brands. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε το retail του μέλλοντος, παραμένοντας στο μυαλό των καταναλωτών ως ο Νο1 προορισμός για υπηρεσίες, λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας. Φέτος, η προσοχή και οι ενέργειές μας επικεντρώνονται στην άμεση εξυπηρέτηση και 360ο εμπειρία του πελάτη, καθώς και στην εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ στις αρχές του έτους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider