Στην εισαγωγή μιας νέας λειτουργίας προχωρά το Twitter η οποία θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες για πιο εμπιστευτικές συνομιλία μέσω tweets. Ο λόγος για το κουμπί Message, μέσω του οποίου ένα tweet θα διαμοιράζεται μέσω Direct Message (DM), ξεκινώντας έτσι μια κλειστή προσωπική συζήτηση. Το χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο τόσο για τους χρήστες iOs όσο και για τους χρήστες Android δίνει την δυνατότητα να ανταλλάξεις προσωπικά τιτιβίσματα με ένα άτομο ή και με μια ομάδα ατόμων.

Μόλις οι χρήστες κατεβάσουν την ανανεωμένη έκδοση, θα παρατηρήσουν μια νέα εικόνα – φάκελο- δίπλα από το like. Πατώντας απλά αυτό το φάκελο θα μπορούν να ανταλλάξουν tweets με φίλους και θα μπορούν να προσθέσουν και σχόλιο πριν στείλουν ένα tweet σε κάποιο φίλο ή σε μια ομάδα φίλων.

«Πηγή έμπνευσης για την εν λόγω λειτουργία ήταν η τεράστια αύξηση που σημειώνουν τα άμεσα μηνύματα –direct messages. Καθημερινά όλο και περισσότεροι χρήστες επικοινωνούν με φίλους, μέλη της οικογένειας τους, ειδικούς και εταιρείες για τις οποίες ενδιαφέρονται μέσω των direct messages του Twitter. Παρατηρώντας τον αριθμό των direct messages να αυξάνει συνεχώς, περισσότερο από 60% το 2015 αποφασίσαμε να σας δώσουμε την ευκαιρία να μοιραστείτε υλικό από το timeline με μορφή προσωπική συζήτησης» αναφέρει o product manager της Twitter, Somas Thyagaraja, σε ανακοινωσή στο blog της εταιρείας.

Κίνητρο για την δημιουργία του νέου χαρακτηριστικού εκτός από την τεράστια αύξηση -200%- των tweets που διαμοιράστηκαν ιδιωτικά στο δεύτερο μισό του περασμένου έτους υπήρξαν και τα μηνύματα των φανατικών του κοινωνικού δικτύου στα οποία ανέφεραν πως η λύση του direct message θα τους διευκόλυνε απεριόριστα.

Η εν λόγω ανανέωση μέσω του νέου αυτού χαρακτηριστικού, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα σε μια σειρά κινήσεων που θα έχουν ως στόχο τον εμπλουτισμό των Direct Messages.

Η κίνηση βέβαια αποτελεί ακόμα μια προσπάθεια της εταιρείας να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών της, οι οποίοι μειώνονται τον τελευταίο χρόνο. Για τον ίδιο λόγο άλλωστε  έχει ήδη προσθέσει και άλλες δυνατότητες έκφρασης, όπως η χρήση GIFs, emojis, μεγάλου μήκους μηνυμάτων κ.α. ενώ μπαίνει δυναμικά στον τομέα των σπορ καθιερώνοντας το Live streaming για συγκεκριμένους ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Φαίνεται πως η εταιρεία ακολουθεί τα σίγουρα βήματα του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της, Facebook, σε μια προσπάθεια να παραμείνει όρθια στην αρένα των κοινωνικών δικτύων.