Ασφαλή περιήγηση για τα παιδιά υπόσχεται η Kaspersky Lab με τη νέα έκδοση του προϊόντος Kaspersky Total Security – multi-device που ενσωματώνει τεχνολογία ειδικά προσαρμοσμένη στα παιδιά.

Με το Kaspersky Safe Kids, δεν διασφαλίζεται μόνο η ιδιωτικότητα και ο εμπιστευτικός χαρακτήρας των πληροφοριών των χρηστών, αλλά θα μπορούν και οι γονείς να γνωρίζουν την online δραστηριότητα και τη φυσική τοποθεσία των παιδιών τους, να αποτρέπουν επισκέψεις σε ακατάλληλες ιστοσελίδες και να ρυθμίζουν το χρόνο που τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές.

Σήμερα, τα παιδιά έχουν πρόσβαση σε συσκευές με σύνδεση στο Διαδίκτυο ήδη από την ηλικία των τριών ετών. Έτσι, πολλοί γονείς αντιμετωπίζουν την πρόκληση να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των παιδιών, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, όταν αυτά εξερευνούν τον ψηφιακό κόσμο.

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Lab, πάνω από τους μισούς (52%) Ευρωπαίους γονείς πιστεύουν ότι οι ψηφιακές απειλές που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους στο Διαδίκτυο αυξάνονται. Επιπλέον, το 55% ανέφερε την ανησυχία του ότι τα παιδιά έχουν ανεξέλεγκτη πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο, το 41% ανησυχεί ότι τα παιδιά επικοινωνούν με επικίνδυνους αγνώστους, ενώ το 40% φοβάται ότι τα παιδιά μοιράζονται ιδιαίτερα προσωπικές πληροφορίες στο Διαδίκτυο.

 «Σήμερα, τα παιδιά είναι συνεχώς συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο κι αυτό είναι μία πραγματικότητα. Συχνά όμως, η δραστηριότητα αυτή είναι κρυφή από τους γονείς, οι οποίοι μπορεί να αισθάνονται αδυναμία να καταλάβουν τα γίνεται όταν τα παιδιά είναι online», σχολίασε ο Peter Aleshkin, επικεφαλής Μάρκετινγκ Καταναλωτών της Kaspersky Lab για τις Αναδυόμενες Αγορές.

Εκτός από τις δυνατότητες ενισχυμένης προστασίας των παιδιών, οι νέες τεχνολογίες ιδιωτικής περιήγησης (Private Browsing) και προστασίας webcam (Webcam Protection) διατηρούν την ιδιωτική ζωή των χρηστών απαραβίαστη σε σχεδόν όλες τις συσκευές (Windows, Mac, Android ή iPhone).

Ακόμη κι αν ένας χρήστης νιώθει ότι δεν έχει τίποτα να κρύψει, υπάρχουν αρνητικές πλευρές σε αυτήν τη συνεχή online «επιτήρηση», οι οποίες συνδέονται άμεσα με το οικονομικό κόστος. Για παράδειγμα, οι τιμές για διάφορα αγαθά και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο μπορούν να ποικίλλουν ανάλογα με τη θέση του χρήστη και της συσκευής του, καθώς και το ιστορικό των επισκέψεων σε αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες.