Μια νέα ενημερωμένη έκδοση κυκλοφόρησε η Snapchat η δημοφιλής εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων, η οποία αναμένεται να πυροδοτήσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό με την Facebook, (ιδιοκτήτρια άλλων υπηρεσιών στιγμιαίων μηνυμάτων όπως τα Messenger, Instagram και WhatsApp).

Η εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες εμπλούτισε το chat της με τη δυνατότητα χρήσης πολυμέσων, συμπεριλαμβανομένης της φωνητικής κλήσης καθώς και της κλήσης βίντεο καθώς και με ψηφιακά αυτοκόλλητα.

Η νέα έκδοση που φέρει την ονομασία Chat 2.0, εγκαθιδρύει την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία, ενώ καθιστά ευκολότερη την εναλλαγή μεταξύ video chatting, γραπτών μηνυμάτων και κλήσεων, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας την Τρίτη.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η ανταγωνίστρια WhatsApp, είχε εισάγει, ήδη από πέρυσι, τις φωνητικές κλήσεις ενώ οι χρήστες περιμένουν με αγωνία και τις βιντεοκλήσεις. Από την άλλη το Messenger προσέθεσε την δυνατότητα βιντεοκλήσης ήδη από τον Απρίλιο.

Η νέα έκδοση βέβαια δεν είναι η μόνη αναπτυξιακή κίνηση που πραγματοποιεί η Snapchat. Ήδη την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με το Fortune,  η εταιρεία εξαγόρασε την εφαρμογή Bitstrips, από το Τορόντο, η οποία  μπορεί να δημιουργήσει μέσα από τις φωτογραφίες των χρηστών το εξατομικευμένο τους avatar, με την ονομασία «bitmoji».

Αντιστοίχως, βέβαια, και η Facebook είχε στις αρχές του μήνα εξαγοράσει την Masqurade, εφαρμογή μέσω τις οποίας δίνεις στις selfies σου ξεχωριστές γκριμάτσες - η οποία έχει ξετρελάνει τους χρήστες των smartphones κι έχει καρφωθεί στην κορυφή των charts του Appstore και του Google Play.

Παρόλο που η Snapchat αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με την εξαγορά της Bitstrips, η οποία σύμφωνα με το Fortune κόστισε περίπου 100 εκατ. ευρώ, η συμφωνία, αν ισχύει προϋποθέτει πως η Snapchat θα κάνει τα stickers της πιο προχωρημένα στο μέλλον.