Δεν πάνε δύο μέρες από όταν ανακοινώθηκε πως το Snapchat συμφώνησε να πληρώσει περισσότερα από  100 εκατ. δολάρια ώστε να αγορά σει την εφαρμογή Bitmoji, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους cartoon avatar και να το στείλουν χρησιμοποιώντας ένα ειδικό πληκτρολόγιο στο smartphone τους. Η εφαρμογή κυκλοφόρησε το 2014 και έκτοτε παραμένεις τις 100 πιο επιτυχημένες εφαρμογές του Appstore. Μερικές εβοδμάδες νωρίτερα άλλη μια αντίστοιχη εφαρμογή - η οποία προσθέτει στις selfies σου ξεχωριστές γκριμάτσες- η οποία έχει ξετρελάνει τους χρήστες των smartphones κι έχει καρφωθείς την κορυφή των charts του Appstore και του Google Play, ανακοίνωσε την εξαγορά της από το Facebook.

Τα παραπάνω αποτελούν δύο ενδεικτικά success stories τα οποία επιβεβαιώνουν τον κανόνα που θέλει την επιχειρηματικότητα του διαδικτύου και των εφαρμογών να αποτελεί το μέλλον, ανταμείβοντας τους επιτυχημένους με διόλου ευκαταφρόνητα ποσά. Αυτό που φαίνεται να χρειάζεται είναι ο συνδυασμός της καλής ιδέας και της άρτιας υλοποίησης και φυσικά ένα κατάλληλο μέσο προβολής της.

Για το σκοπό αυτό επί ελληνικού εδάφους αναβιώνει για τέταρτη χρονιά η Εφαρμογιάδα#4, στο Ρομάντσο στις 30 Μαρτίου στις 18.30, ο μοναδικός διαγωνισμός που δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες developers εφαρμογών για φορητές συσκευές όλων των κατασκευαστών να παρουσιάσουν το κοινό τις ιδέες τους.

Η εφαρμογιάδα #4 είναι ένας διαγωνισμός για developer εφαρμογών φορητών συσκευών που στόχο έχει να αναδείξει εφαρμογές ιδιωτών και μικρών επιχειρηματικών σχημάτων στο ευρύτερο κοινό. Μέχρι σήμερα, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον περισσότερων από 30 developer και 350 συμμετεχόντων.

Εμπνευστής της ιδέας ήταν η AETNA, η οποία ξεκίνησε τον διαγωνισμό το 2012. Η ειδοποιός διαφορά με τις προηγούμενες χρονιές είναι πως φέτος για πρώτη φορά συνεργάζεται με την SKYWALKER.GR, εταιρεία με περισσότερα από 16 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά, με κοινό όραμα να δώσουν την ευκαιρία σε νέους developers να οδηγήσουν το έργο τους στην κορυφή και να ενταχθούν στο εργασιακό περιβάλλον

Μέσα 4 χρόνια παρουσίας του διαγωνισμού, ταλέντα που πέρασαν από τις προηγούμενες Εφαρμογιάδες, όπως ο Γιάννης Ζαούδης, ο οποίος είναι τώρα ιδρυτής της Pollfish και o Γιάννης Κατσιώτης των Parking Defenders (τώρα Parkaround) απέδειξαν ότι η κορυφή δεν είναι άφταστη.

Άλλωστε ο τρόπος με τον οποίο διοργανώνεται και επιλέγεται ο νικητής δίνει μια γεύση από το μέλλον. Οι διαγωνιζόμενοι, 12 στο σύνολο, έχουν πέντε λεπτά για να παρουσιάσουν την εφαρμογή τους. Στην περίπτωση που οι εφαρμογές είναι ήδη αναγνωρισμένες στην αγορά, δεν μπορούν να διαγωνιστούν μαζί με τις υπόλοιπες. Οι εφαρμογές δεν αξιολογούνται από κριτική επιτροπή, αλλά από ένα πολυποίκιλο κοινό, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Το κοινό επενδύει εικονικά χρήματα, που λαμβάνει στο registration πριν την έναρξη της εκδήλωσης, στις εφαρμογές που κρίνει πιο πετυχημένες. Οι τρεις εφαρμογές που θα συγκεντρώσουν τα περισσότερα χρήματα αναδεικνύονται και οι νικήτριες του διαγωνισμού.

Εκτός από το έπαθλο που κερδίζουν οι τρεις πρώτοι, έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με επιχειρήσεις που αναζητούν developer, με επενδυτικά σχήματα που αναζητούν εν δυνάμει πετυχημένες εφαρμογές και με άλλους επαγγελματίες του κλάδου που αναζητούν συνεργάτες.

Η 12άδα για την φετινή Εφαρμογιάδα#4 έχει ήδη συμπληρωθεί, αρκετές μέρες πριν τη λήξη της καταχώρισης των διαγωνιζόμενων. Συγκεκριμένα αποτελείται από τους

  • Γιώργο Μπακίρη με την εφαρμογή  «Ραδιόφωνο»
  • Πάνο Αντύπα με την εφαρμογή «Nobilis για δικηγόρους»
  • Χριστόφορο Παιδά με την εφαρμογή «Arcaround»
  • Κωνσταντίνο Κοράκη με την εφαμογή «Στοιχεία Μηχανών»
  • Σταύρο Μπαλτά με την εφαρμογή «BusinessFinder GR»
  • Αποστόλη Μηλιώτη με την εφαρμογή «RatchPlus»
  • Αχιλλέα Τσάβο με την εφαρμογή «SnowResorts»
  • Πέτρο Δημητρακόπουλο με την εφαρμογή «Ilectron”
  • Δημήτρη Καλαβάση με την εφαρμογή «Roadcube»
  • Θοδωρή Κελέκη με την εφαρμογή «Πες το Με»
  • Θανάση Βράτιμο με την εφαρμογή «Givmed»
  • Σταύρος Παπαγεωργίου με την εφαρμογή «Revoca»