Γκορτζής: ΦΗΜΗ και Δημοσίες Σχέσεις

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Γκορτζής: ΦΗΜΗ και Δημοσίες Σχέσεις

Οι δημόσιες σχέσεις έχουν σαν κύριο στόχο τη διαχείριση της φήμης μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού (όπως αυτός ορίζεται από τις επιμέρους λειτουργίες της: τα προϊόντα της, τη συμβολή της στην οικονομία, την εικόνα της ως εργοδότη κ.ά.).

Η φήμη αυτή αν την αναλύσουμε θα δούμε ότι συνθέτετε από δύο κύριους παράγοντες:

-Την επικοινωνιακή προσέγγιση που ακολουθούμε

-Τη διαχείριση της κοινωνικής συμβολής μιας εταιρίας/οργανισμού (τις ενέργειες αμοιβαίας ωφελιμότητας – και για την εταιρία/ οργανισμό αλλά και για τα κοινά στα οποία απευθυνόμαστε)

Το μόνο σαφές για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι ότι για να είσαι μια σωστή εταιρία και να επιβιώσεις πρέπει να έχει Ηγεσία. Σωστή Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων, επιχειρηματική ηθική ,Κοινωνική Συμβολή κ.ά., αλλιώς μην περιμένεις επιχειρησιακά αποτελέσματα. Οι εταιρίες που θα επιβιώσουν είναι αυτές που θα πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις.

Aπό την έρευνα που έγινε από το διεθνές βαρόμετρο φαίνεται ότι οι ΔΣ θα έχουν αυξητικές τάσεις την χρονιά που διανύουμε.

Αυτό κατά ένα μεγάλο μέρος είναι αλήθεια και θα προελθει από τα Κοινωνικά μέσα ,το διαδίκτυο ,ο χώρος του περιβάλλοντος ,τα τρόφιμα ,η υγεία ,η διαχείριση κρίσεων –ΙΤ τεχνολογεί και ενεργεία είναι οι τομείς που προβλέπεται να αυξηθούν

Πάντως γενικότερα τα κοινωνικά μέσα θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην αύξηση των ΔΣ στα επόμενα χρόνια.

Οι εταιρίες θα πρέπει να έχουν:

-Την ικανότητα της ορθής διάγνωσης ευκαιριών και προβλημάτων

-Οργανωτική δεξιότητα

-Στελέχη έμπειρα και ικανά να χειριστούν αποδοτικά προβλήματα και ευκαιρίες

-Επιτυχίες

-Δυνατότητα χάραξης ορθής και αποτελεσματικής στρατηγικής

-Ειδίκευση στο χειρισμό ιδεών (όχι προϊόντων)

-Ήθος, εντιμότητα, φερεγγυότητα

-Το κόστος να είναι λογικό

Οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι απλά και μόνο καλές σχέσεις με τον τύπο, δωρεάν κάλυψη από τα μέσα, ή το πέρασμα μιας άποψης στα ΜΜΕ. Όταν δίνονται τα κατάλληλα μέσα στις δημόσιες σχέσεις και η εμπιστοσύνη της εταιρίας, αυτά δρουν καταλυτικά στο να δημιουργήσουν το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider