Θύματα κακοποίησης πέφτουν οι εργαζόμενοι (και συχνά οι πελάτες) σε αλυσίδες καφέ και ταχυφαγείων στις ΗΠΑ καθώς ανυπόμονοι και εξοργισμένοι πελάτες επιτίθενται στο προσωπικό με ό,τι μέσα διαθέτουν.

Καυτοί καφέδες, γροθιές και λεκτικές επιθέσεις «προσγειώνονται» στα πρόσωπα των εργαζομένων με τους ταμίες να βρίσκονται στη «γραμμή του πυρός». 

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που θυμούνται όλοι είναι η επίθεση που δέχθηκε η 20χρονη υπάλληλος στα McDonlads στη Φλόριντα από άνδρα πελάτη ο οποίος επιτέθηκε στην υπάλληλο επειδή εκείνη τον ενημέρωσε ότι η πολιτική του μαγαζιού προβλέπει ότι τα καλαμάκια τα δίνουν οι υπάλληλοι οι οποίοι τα έχουν πίσω από τον πάγκο. Μάλιστα το περιστατικό είχε και συνέχεια καθώς ο 40χρονος δράστης μάλωσε και με το διευθυντή και κλώτσησε στην κοιλιά και άλλον έναν υπάλληλο. 

Το περιστατικό αυτό όμως το οποίο είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας δεν είναι το μοναδικό. Στη Νότια Καρολίνα, πελάτης επετέθη σε 16χρονη εργαζόμενη σε McDonald's drive-through ρίχνοντάς της ζεστό καφέ στο πρόσωπο. 

Ένας άλλος υπάλληλος των McDonalds δέχθηκε επίθεση επειδή έδωσε σε πελάτη λάθος μπισκότο.

Φαινόμενα βίας και ανάρμοστες συμπεριφορές καταγράφονται και σε άλλες αλυσίδες όπως είναι τα Starbucks, τα οποία μάλιστα δεν προκαλούνται από τους πελάτες. Πριν από καιρό, στα Starbucks στην Φιλαδέλφεια, αστυνομικοί πέρασαν χειροπέδες σε Αφροαμερικανούς πελάτες επειδή απλώς... περίμεναν.

Σε άλλη περίπτωση, πελάτης επιτέθηκε πισώπλατα σε άλλον πελάτη, ο οποίος χάζευε στο κινητό του έξω από τα Starbucks. 

Όπως αναφέρουν υπάλληλοι των αλυσίδων, συχνά οι ίδιοι και οι πελάτες δέχονται επιθέσεις από πελάτες ενώ οι διοικήσεις των επιχειρήσεων αναζητούν τρόπους να προστατέψουν τους εργαζομένους τους και τους επισκέπτες των καταστημάτων.