Φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα θα πουλάει από τον Απρίλιο η ΕΛΙΝΟΙΛ (ελίν) διευρύνοντας έτσι τους στρατηγικούς της στόχους στο πλαίσιο του ανοίγματος της αγοράς ενέργειας και των νέων απαιτήσεων του κλάδου. 

Μετά από 65 χρόνια παρουσίας στον πετρελαϊκό κλάδο η επιχείρηση στοχεύει στο να καταστεί ένας «ολοκληρωμένος ενεργειακός όμιλος» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η διοίκησή της με δραστηριότητα στον κάδο των υγρών/στερεών καυσίμων, των βιοκαυσίμων, του φυσικού αερίου και της ηλεκτρικής ενέργειας. 

Προς αυτή την κατεύθυνση η ΕΛΙΝΟΙΛ έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με τον εναλλακτικό πάροχο ενέργειας «Ήρων», μέλος του ομίλου ΤΕΡΝΑ η οποία περιλαμβάνει εμπορική συμφωνία για προμήθεια προϊόντων, μεταφορά τεχνογνωσίας και οργάνωση νέων δραστηριοτήτων όπως είναι η αεριοκίνηση, η ηλεκτροκίνηση, οι συναφείς υποδομές, τα φωτοβολταϊκά κλπ. 

Το πλάνο προβλέπει την αξιοποίηση των 620 σημείων πώλησης καυσίμων Ελίν και την δραστηριοποίηση των πρατηριούχων στη διάθεση συνδυαστικών πακέτων. Ως βάση θα χρησιμοποιηθούν τα τρέχοντα πακέτα του Ήρωνα αλλά θα διαφοροποιηθούν ελαφρώς και θα φέρουν τη «σφραγίδα» της Ελίν. 

Μέσα από συνέργειες η Ελίν θα αξιοποιήσει το υπάρχον πελατολόγιο που αγοράζει πετρέλαιο θέρμανσης και θα προωθήσει τα προϊόντα της σε περίπου 20.000 πελάτες με στόχο βέβαια όλοι να γίνουν σταδιακά και αγοραστές των συγκεκριμένων πακέτων. 

«Αυτό όμως, προϋποθέτει ότι οι πρατηριούχοι θα ακολουθήσουν το όραμα μας. Δεν θέλουμε «βενζινάδες». Θέλουμε μικρούς επιχειρηματίες, που θα πωλούν ενέργεια. Καύσιμα, ηλεκτρικό ρεύμα, φυσικό Αέριο. Όσοι πρατηριούχοι συνειδητοποιήσουν έγκαιρα, ότι η αγορά αλλάζει, ότι τα παραδοσιακά καύσιμα που πωλούν, φεύγουν από την αγορά και αποκαθίστανται από Φυσικό Αέριο και Ηλεκτρικό Ρεύμα, αυτοί, όχι μόνον θα επιβιώσουν αλλά θα είναι σε θέση να αναπτύξουν υγιείς επιχειρήσεις με προοπτικές.Οι άλλοι αργοπεθαίνουν. Τα 8.500 πρατήρια, έγιναν 5.500», σημειώνει αναφερόμενος στη συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Γιάννης Αληγιζάκης

Η επιχείρηση μπαίνει στις αρχές Απριλίου στην αγορά λιανικής και χονδρικής με τις εμπορικές ονομασίες  «ELECTRICON ELIN» και «AERION ELIN» ενώ την επόμενη εβδομάδα ξεκινά η πρώτη εγκατάσταση φυσικού αερίου στην Θεσσαλία (σταθμού φυσικού αερίου) με στόχο την πώληση φυσικού αερίου κίνησης σε οχήματα και την ανάπτυξη πωλήσεων για το κομμάτι της θέρμανσης (σε όλες τις ομάδες καταναλωτών) δεδομένου ότι το δίκτυο φυσικού αερίου της περιοχής, είναι μεγάλο και διευρύνεται.

«Στόχος μας και για τις 2 αγορές, να αξιοποιήσουμε: 

•    Ένα εκτεταμένο δίκτυο λιανικής 620 πρατηρίων
•    Ένα πολύ μεγάλο αριθμό βιομηχανιών, βιοτεχνιών, μεταφορικών εταιριών , που κινούνται σε μια αγορά όπου η ΕΛΙΝΟΙΛ κατέχει το 20%
•    Ένα πολύ μεγάλο αριθμό πελατών Λιανικής Θέρμανσης, που ξεπερνά τους 20.000, τους οποίους εξυπηρετούμε απ’ ευθείας σαν ΕΛΙΝΟΙΛ, όχι μέσω τρίτων
•    Ένα πολύ μεγάλο κύμα πελατών προμηθευτών, που συνεργαζόμαστε

Θα έλεγα όμως, ότι το ισχυρότερο όπλο μας, κρύβεται αλλού. Σήμερα γνωρίζουμε από έρευνες, ότι 7 στους 10 πελάτες, παραμένουν στην ΔΕΗ παρόλο που τους προσφέρονται πολύ ευνοϊκότεροι οικονομικοί όροι, διότι διστάζουν να αλλάξουν πάροχο. Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Η ιστορία π.χ. της ENERGA, έχει βοηθήσει στην κατεύθυνση αυτή», επεσήμανε μιλώντας στους δημοσιογράφους την Δευτέρα ο κ. Αληγιζάκης.

Καινοτομία στον έλεγχο των πρατηρίων 

Μία ακόμη καινοτομία από την πλευρά της επιχείρησης για το 2019 αποτελεί η εισαγωγή του σήματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ», ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει ότι έχουν γίνει όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στα πρατήρια. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης εξηγεί σχετικά: «Είναι μια σειρά από διαδικασίες που κάνουμε, που εξασφαλίζουν, σε απόλυτο βαθμό, την ποιότητα των προϊόντων που παραδίδουμε και των υπηρεσιών που προσφέρουμε στον Έλληνα καταναλωτή.

Έχουμε συμφωνήσει με την Bureau Veritas, μια από τις πιο αξιόπιστες ελεγκτικές εταιρείες στον κόσμο, η οποία θα ελέγχει όλες τις διαδικασίες που κάνουμε, προκειμένου να παραλαμβάνουμε και να διακινούμε όλα μας τα προϊόντα,  με απόλυτη ασφάλεια από τα Διυλιστήρια, στην εγκατάσταση, στον τελικό καταναλωτή.

Συγχρόνως, η B/V  θα κάνει ελέγχους κρυφούς, σε όλο το δίκτυο μας, παίρνοντας δείγματα, αναλύοντας τα άμεσα και ενημερώνοντας μας για την εικόνα του Δικτύου.

Με την μεθοδολογία που ακολουθεί και το ΕΜΠ, θα κάνουμε με δικά μας μυστικά οχήματα, ποσοτικούς ελέγχους για τις πειραγμένες αντλίες και τις ελλειμματικές παραδόσεις στα πρατήρια. Αυτονόητο είναι, τυχόν παραβατικά πρατήρια, απομακρύνονται άμεσα από το δίκτυο μας. Όμως δεν είναι αυτό που θα μας ξεχωρίσει από όλες τις άλλες εταιρίες, στο ζήτημα ποιότητος. 

Η ουσιαστική διαφορά που μας ξεχωρίζει και το πρωτοποριακό, είναι το επόμενο βήμα. Διότι όντως κάποιοι ανταγωνιστές μας, μετρημένοι στα μισά δάχτυλα του χεριού, κάνουν το ίδιο. Καμία από τις εταιρίες που ενδιαφέρονται για την ποιότητα, δεν προβλέπει την διαδικασία ότι κάποιος τρίτος φορέας, ελέγχει εάν όλα αυτά γίνονται όπως π.χ. λέει ότι τα κάνει η ΕΛΙΝΟΙΛ ή αν ελέγχει σωστά η B/V το δίκτυο, όπως εμείς υποστηρίζουμε. Το καινούριο στοιχείο είναι ότι βάζουμε και έναν τρίτο στην εξίσωση. Συμφωνήσαμε με τον μεγαλύτερο ελεγκτικό οργανισμό του κόσμου, τους LLOYD’S, οι οποίοι θα ελέγχουν σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, εάν όλα γίνονται όπως τα υποστηρίζουμε».